Oli ketjuissakin muutoksia, mutta todella huonolla asenteella vedettiin ainakin omaan silmään ne yv treenit. 5 vs 5 treeneissä onneks vähän oli parempaa asennetta.Oliko "mielenkiintoisia" ketjuja vai mikäs siitä teki niin kauheaa katsottavaa.
Oli ketjuissakin muutoksia, mutta todella huonolla asenteella vedettiin ainakin omaan silmään ne yv treenit. 5 vs 5 treeneissä onneks vähän oli parempaa asennetta.Oliko "mielenkiintoisia" ketjuja vai mikäs siitä teki niin kauheaa katsottavaa.
No tämä on jo mielenkiintoisempaa ja huolestuttavaa, homma karanut valmennuksen näpeistä? Ei luoja, jos oikeasti täällä taas päästään tähän samaan paskaan. En halua vielä uskoa, vaikka merkkejä alkaa olemaan enemmän ja enemmän ilmassa.Oli ketjuissakin muutoksia, mutta todella huonolla asenteella vedettiin ainakin omaan silmään ne yv treenit. 5 vs 5 treeneissä onneks vähän oli parempaa asennetta.
Mut joo aistittavissa aika paljon turhautumista ainakin omaan silmään.No tämä on jo mielenkiintoisempaa ja huolestuttavaa, homma karanut valmennuksen näpeistä? Ei luoja, jos oikeasti täällä taas päästään tähän samaan paskaan. En halua vielä uskoa, vaikka merkkejä alkaa olemaan enemmän ja enemmän ilmassa.
Toivotaan, että oli vain yksittäistapaus.
Oli siitä toisesta yv:stä nyt otettu Rooba ja Perttu pois. Gardiner veti tänään nuo yv treenit, mutta niiden jälkeen lähti pois. Varmaan vielä auki pelaako huomenna.Ne ukot ketkä toisessa yv:ssä ovat niin ei tarvitse kauheasti odotuksiakaan tehdä. Siltä se näyttää peleissäkin. Toisaalta harjoituksissa nyt ei ihan samalla temmolla vedetä, enemmänkin käydään uusia ideoita läpi, mutta jos sen harjoituksissa vetää läpsyttelyksi niin ei se siitä peleihin vaan lähde sormia napsauttamalla kulkemaan.
JYPin yv on kuitenkin tippunut esim. 10 viimeisen ottelun osalta sinne noin. 10. Parhaimmalle sijalle vasta.. Hyvin ykkönen kyllä edelleen jauhaa, mutta nyt kun siitä puuttuu Gardiner ja Lassila niin ei hyvältä kuulosta.
Loistavaa! Otitko talteen, ketä sitten tässä yv:ssä oli?Oli siitä toisesta yv:stä nyt otettu Rooba ja Perttu pois. Gardiner veti tänään nuo yv treenit, mutta niiden jälkeen lähti pois. Varmaan vielä auki pelaako huomenna.
Kakkos yv:ssä oli Smith, Christoffer, Siikanen, Honka ja Eronen.Loistavaa! Otitko talteen, ketä sitten tässä yv:ssä oli?
Tulokset ottivat takapakkia, mutta pelin taso yleisesti ei.Ennen katoa kokoonpanossa näytti peli ottavan rajusti takapakkia syksyyn verrattuna. Itse en mene kyllä näiden poissaolojen taakse, koska ihan samaa skeidaa sen ollut nyt jo pidempään. Ikävästi alkaa tosiaan näkymään tämä kun Jerryn kentältä loppuu tehot, niin ei sieltä oikein kukaan astu esiin.
Tästä oon kyllä jonkin verran erimieltä, nimenomaan jos katsoo tulosten taakse, niin mun mielestä peli on nimenomaan mennyt huonompaan suuntaan, varsinkin hyökkäyspeli. Jos katsoo vaikka viimeistä kymmentä peliä, niin ei siellä pelillisesti mitään ihan huippu pelejä ole ollut. En ainakaan itse näe millään, että parempaan olisi menty.Tulokset ottivat takapakkia, mutta pelin taso yleisesti ei.
Monilla on jännä tapa, että kun voitetaan, niin katsotaan tuloksen taakse ja todetaan ettei ehkä olisi ansaittu voittaa, mutta kun hävitään, niin tuloksen taakse katsominen unohtuu kokonaan. Useita otteluita on hävitty, mitkä olisi tavallaan ansaittu voittaa. Samalla on toki myös voitettu, kun olisi ehkä ansaittu hävitä.
Yksittäisiä huonoja otteluita on ollut tasaisin väliajoin, mutta pääosin pelin taso ei ole pudonnut, vaan on joko menty parempaan suuntaan tai pidetty sama taso. Uutta nostetta toki kaivattaisiin, mutta se voi vaatia ainakin sen yhden täsmähankinnan sentteriosastolle.
Tästä oon kyllä jonkin verran erimieltä, nimenomaan jos katsoo tulosten taakse, niin mun mielestä peli on nimenomaan mennyt huonompaan suuntaan, varsinkin hyökkäyspeli. Jos katsoo vaikka viimeistä kymmentä peliä, niin ei siellä pelillisesti mitään ihan huippu pelejä ole ollut. En ainakaan itse näe millään, että parempaan olisi menty.
Ei nyt olekaan menty parempaan (viimeiset 10 peliä), vaan pysytty pitkälti samoissa. Pientä notkahdusta toki tapahtunut, kun tulokset ovat olleet huonompia, mutta merkittävää laskusuuntaa ei ole näkynyt.Tästä oon kyllä jonkin verran erimieltä, nimenomaan jos katsoo tulosten taakse, niin mun mielestä peli on nimenomaan mennyt huonompaan suuntaan, varsinkin hyökkäyspeli. Jos katsoo vaikka viimeistä kymmentä peliä, niin ei siellä pelillisesti mitään ihan huippu pelejä ole ollut. En ainakaan itse näe millään, että parempaan olisi menty.
No nyt on varmaan sit katsottu eri pelejä :) ja aiemmassa viestissä totesit, että menty parempaan suuntaan tai taso pysynyt samana.Ei nyt olekaan menty parempaan (viimeiset 10 peliä), vaan pysytty pitkälti samoissa. Pientä notkahdusta toki tapahtunut, kun tulokset ovat olleet huonompia, mutta merkittävää laskusuuntaa ei ole näkynyt.
Niin, parempaan suuntaan mentiin tuossa loka-marraskuun vaihteessa, sen jälkeen taso pysynyt. Ongelmana toki on, että olisi pitänyt mennä parempaan suuntaan, kuten monilla muilla on mennyt.No nyt on varmaan sit katsottu eri pelejä :) ja aiemmassa viestissä totesit, että menty parempaan suuntaan tai taso pysynyt samana.
Kyllä nimenomaan viimeisessä noin 10 pelissä ei olla pysytty samassa. Ja helkkarin huolestuttavaa on se, että pelin pitäisi mennä koko ajan eteenpäin ja nyt se ei ole mennyt. Mielestäni laskusuuntaa on ollut tuloksellisesti sekä pelillisesti ja kurssi pitäisi saada kääntymään pikaisesti.
Kakkos yv:ssä oli Smith, Christoffer, Siikanen, Honka ja Eronen.
Juurikin näin, siitäkin huolimatta, että se kakkosyv saa parempia maalipaikkoja aikaiseksi. Marraskuun puoliväliin asti ehkä se ykkösyv oli oikeasti vaarallisin koko liigassa, mutta nyt omaan silmään pelkkä naurunaihe. Ei ole kovin vaarallinen semmoinen ylivoima, jossa kolme pelaajaa syöttelee kiekkoa keskenään 1,5 minuutin ajan jonka jälkeen Reijo vetää joko ohi kiekosta tai Nikun laukaus osuu ensimmäiseen vastustajaan blokkiin. Ehkä se siitä vielä joskus pääsee takaisin iskuun.Toisaalta ihan sama ketä tossa toisesa pelaa, kun Jukka peluuttaa 95% yv ajasta ykkös yyveetä
Jos eilen manasin, että treeneissä oli vähän asenne hakusessa, niin tänään taas sit oli ihan eri meno treeneissä ja ukoilla hymy huulilla.
Ketjut oli
Jerry-Malinen-Puustinen
Reijo-Christoffer-Smith
Petman-Perttu-Vidgren
Siikanen-Koskela-Rooba
Nyt on omaan silmään ketjut paljon paremmin rakennettu mitä aikaisemmissa peleissä.
Lukeneet lähinnä jatkoaikaa ja ottaneet tipsit haltuun.Halleluja. Nyt näyttää jo siltä että on kaksi oikeaa kentällistä ja junnujen ympärille kasattu kunnon laiturit. Koskelakin on tajuttu laittaa oikealle pelipaikalleen. Mitähän valmennusjohto on viikonloppuna juonut?
Jos eilen manasin, että treeneissä oli vähän asenne hakusessa, niin tänään taas sit oli ihan eri meno treeneissä ja ukoilla hymy huulilla.
Ketjut oli
Jerry-Malinen-Puustinen
Reijo-Christoffer-Smith
Petman-Perttu-Vidgren
Siikanen-Koskela-Rooba
Nyt on omaan silmään ketjut paljon paremmin rakennettu mitä aikaisemmissa peleissä.
Onko tämä nyt sitä sitä joulun taikaa, kun ketjut näyttävät vihdoin hyvältä. Toivottavasti ykkösylivoimalla on taas lupa laukoa aina, kun mahdollista. Nenään alkoi tuoksumaan jotain muutakin kuin joulupiparit, nimittäin kotivoitto Ässistä.Jos eilen manasin, että treeneissä oli vähän asenne hakusessa, niin tänään taas sit oli ihan eri meno treeneissä ja ukoilla hymy huulilla.
Ketjut oli
Jerry-Malinen-Puustinen
Reijo-Christoffer-Smith
Petman-Perttu-Vidgren
Siikanen-Koskela-Rooba
Tämä takasi ykkösen vetolappuunJos eilen manasin, että treeneissä oli vähän asenne hakusessa, niin tänään taas sit oli ihan eri meno treeneissä ja ukoilla hymy huulilla.
Ketjut oli
Jerry-Malinen-Puustinen
Reijo-Christoffer-Smith
Petman-Perttu-Vidgren
Siikanen-Koskela-Rooba
Jos hyökkäys tökkii, niin saattaapi olla että näin myös käy pelin aikana.Lukeneet lähinnä jatkoaikaa ja ottaneet tipsit haltuun.
Ketjut näyttää nyt yllättävän hyviltä, ainoa muutos jonka tekisin olisi vaihtaa Malisen ja Pertun paikkoja.
Uskon itse kyllä, että Malinen tuossa ykkösessä on hyvä. Lähinnä, sillä näkisin tuon Malisen <> Perttu toisinpäin, että itsellä edelleen usko, että Pertusta kaivettavissa lisää tehoja ulos. Malinen on hyvä käytännössä ketjussa kuin ketjussa, tosin ei mikään pidemmän ajan ykkösheppa kuitenkaan, enemmänkin osastoa käy rooliin kuin rooliin varamiespalveluna. Jokatapauksessa tänään ketjut näyttävät siltä, että niissä on jotain järkeä roolituksissa yms, toivottavasti joukkue myös suorittaa hyvin ja voitto tulee.Jos hyökkäys tökkii, niin saattaapi olla että näin myös käy pelin aikana.