Seppälälle tämä tietänee ainakin alkuun vahvasti poppariosastoa.
Oon miettinyt et mikä Teemu Suhosessa on hiertänyt monia? 4 Viimeisintä liigakautta yli 20 pistettä per kausi ja mukana yhdet erittäin hyvät pleijarit Tapparassa.
Vai enkä nää jotain numeroiden takaa - ei osaa puolustaa tms ja on hyödyllinen vaan hyökkäyspäässä?
Etenkin kun tää sisältää 3 viikon koeajan, niin nään tän low risk, possible high reward -hankintana.
Viime ja tälle kaudelle.Minä vuonna?
Harjoituspeleissä on pelannut. En sitten tiedä miten Suhosen tulo joukkueeseen muuttaa tilannetta.Pelaako toi Teves ylivoimaa? Lipöä varten..
Tuskin mahtuisi Niko Seppälä myöskään. Eiköhän Suhonen mene sopivassa roolissa ihan hyvin.Suhonen ei mahtunut edes KalPaan.
Jos pystyy YV:llä yhä nakuttamaan pisteitä, muuten turha pelaaja.Tuskin mahtuisi Niko Seppälä myöskään. Eiköhän Suhonen mene sopivassa roolissa ihan hyvin.
Jos pystyy YV:llä yhä nakuttamaan pisteitä, muuten turha pelaaja.
Nämä omanpään isännät ja luudat on kyllä niin menneen talven lumia kuin vaan voi olla. Se se nyt vielä puuttuisi, että tuohon raahattaisiin joku joka pysyy maalin edessä pystyssä vain omaan mailaan nojaten.Oliko tämä Suhonen sitä mitä JYP kaipasi, EI OLLUT ja EI OLE. Minulla ei ole mitään Teemu Suhosta vastaan pelaajana, Mutta JYP kaipaa sitä oman pään luutaa ja isäntää tämänkin hankinnan jälkeen. Suhosen avut on ollut enemmän siellä hyökkäys päässä ei oman maalin edustalla. Enkä hirveästi jaksa uskoa että on edelleenkään omimmillaan oman pään väännöissä.
JYP kaipaa sitä oman pään luutaa ja isäntää tämänkin hankinnan jälkeen.
Mihinkähän tuo nyt liittyy? Hirveästi en ole jypin sopimuksia tai pelaajia kommentoinut, Mutta sitä olen kaivannut että pitäisi edes olla sellaisia jotka osaa pelata siinä oman maalin edustalla eikä ole heti paskat housussa jos vähän alkaa painetta olemaan.Ei toki yllätä ettei sinulle mikään nyt ja koskaan kelpaa.
Kovin täällä on valloillaan tuo vanhanaikainen pakki on pakki ja hyökkääjä on hyökkääjä ajattelu. Minusta tuo sainaus vaan vahvistaa sitä, mitä hankinnat on rosteriin koko ajan olleet, eli viisikko hyökkää ja viisikko puolustaa. Siinä ajattelussa pelaajatyypit, joita haetaan ei ole entisajan hampaattomia kanukkeja, jotka tolpasta tukea ottaen siivosivat maalinedustaa kallion lailla = oman pään luuta
Jos pystyy YV:llä yhä nakuttamaan pisteitä, muuten turha pelaaja.