Minun mielestä hieno ulostulo. Itselläkin taas nousi fiilis, että jos organisaatio ei luovuta, niin en perkele minäkään!
Jep! Messissä loppuun asti myös
Minun mielestä hieno ulostulo. Itselläkin taas nousi fiilis, että jos organisaatio ei luovuta, niin en perkele minäkään!
Onhan tuo ryhdikäs päätös JYPiltä ja hienoa, että kertoivat sen ulos. Ei tarvitse kannattajien enää arvailla alkaako tyhjennys vai ei.Minun mielestä hieno ulostulo. Itselläkin taas nousi fiilis, että jos organisaatio ei luovuta, niin en perkele minäkään!
Olipas positiivinen alku viikolle, Hippos eteenpäin ja heti perään seuran munakas statement! Nyt tarvitsee enää suorittaa.
Keskiviikkona kaikki viittaa siihen, että pitäisi tulla voitto:
- Sportilla peli tiistaina (RD valittaa siitä takuuvarmasti otteluennakossa)
- Sportin ruotsalaiset myyty (ja poissa jo?)
Tämä olisi kyllä hienoa nähdä. Kun vain jotenkin onnistuisi niin varmasti tulisi erittäin positiivista julkisuutta valtakunnallisessa mediassa.Ja perjantaina TUPA TÄYTEEN.
Keskiviikkona kaikki viittaa siihen, että pitäisi tulla voitto:
Tämä olisi kyllä hienoa nähdä. Kun vain jotenkin onnistuisi niin varmasti tulisi erittäin positiivista julkisuutta valtakunnallisessa mediassa.
Otsikko: JYP ei myy pelaajiaan ja yleisö täytti Hippoksen.
Samassa uutisessa vielä uudesta hallista juttua niin jäisi positiivinen kuva kaudesta vaikka muuten kausi on ollut vaikea. Lisäksi vielä voitto Sportista keskiviikkona ja perjantaina Jukureista niin mediaan kiinnostus nousee uusiin sfääreihin.
En laittaisi. Minusta tuurasi Nikua enemmän kuin hyvin.Pakistosta laittaisin Malisen poppareille, jos Niku palaa. Muutoin sama miehitys.
Malinenhan pelasi aivan huippupelin saatuaan vastuuta. Päinvastoin ajattelen kanssa: lisää peliaikaa Maliselle.En laittaisi. Minusta tuurasi Nikua enemmän kuin hyvin.
Uskokaa tai älkää, mutta minä en purematta niele tuon jutun prosentteja, koska urheilussa voi tapahtua mitään vaan. Hymiö.Tilastonosto: Ilman tyhjennysmyyntiä Sportilla olisi ollut vajaan kolmen prosentin pudotuspelisauma
Tuossa muuten Sportin mahdollisuuksia laskettu, olisiko kenties täällä sitten jossain prosentin tasolla, mutta keskiviikkona voitto niin taas muutama promilen kymmenys ehkä todennäköisempää.
Samaa mieltä, Suhonen voisi tehdä tilaa. Niin saatanan hidas jätkä ja viiva vuotaa kokoajan.En laittaisi. Minusta tuurasi Nikua enemmän kuin hyvin.
Herr Eisenwildnis johtaa vielä pleijareihin.herra Rautakorpi
Pakistosta laittaisin Malisen poppareille, jos Niku palaa. Muutoin sama miehitys.
Niku normaalisti mukana aamujäillä. Ainoastaan Leinonen kakkosena Parkkisen tilalla. Lähteekö Parkkinen taas loppukaudeksi muualle?
Kiitokset vinkistä, neljä lippua ostettu! #hurrikaanikevätHuudellaan naapurikaupungista sen verran vieraisiin pöytiin, että tänään kannattaa ostaa liput Jukurit-Jyp matsiin la 4.3. Vain tänään -50%, saa ostettua myös lippu.fiin kautta.
Kiitokset vinkistä, neljä lippua ostettu! #hurrikaanikevät
Eikös Malisella ole ensi kauden sopimus? Vai onko kyse optiosta? JYPin mukaan sopimus päättyy 2024.Maliselle ehdottomasti lisää peliaikaa ja mielellään Suhosen kustannuksella. Kunnon näytönpaikka ja Malinen pelaamaan ens kauden sopparista.