Kehitystä todennäköisesti palvelee, mutta miettivätkö sitten, että junnusarjoista voi olla parempi ponnistaa draftiin. Itse olen tuostakin kyllä eri mieltä, kun varsin mukavasti drafteissa on bongattu pelaajia euroopan sarjoista.Luulisi miesten pääsarjapelit palvelevan Lambertin kehitystä paremmin, kuin junnusarjat rapakon takana.
Kehitystä todennäköisesti palvelee, mutta miettivätkö sitten, että junnusarjoista voi olla parempi ponnistaa draftiin. Itse olen tuostakin kyllä eri mieltä, kun varsin mukavasti drafteissa on bongattu pelaajia euroopan sarjoista.
Kehitystä todennäköisesti palvelee, mutta miettivätkö sitten, että junnusarjoista voi olla parempi ponnistaa draftiin. Itse olen tuostakin kyllä eri mieltä, kun varsin mukavasti drafteissa on bongattu pelaajia euroopan sarjoista.
Tämä ensimmäinen kausi oli siis 7+8=15 kausi. Oli muuten lopulta myös joukkueen +- -tilaston kärki miinuksissa, eli -24.Onko mastermind-isällä sitten visio, että se kärkidrafti on lähempänä junnuliigassa 60 peliin 30+50 tehojen lyömisellä kuin Liigan heittopussijoukkueessa kehittyminen ja toinen 15+15 kausi.
Vaikka junnusarjoissa olisi isoa roolia luvassa, aivan varmasti NHL:n puolella GM:t huomioivat kyllä. jos Lambert vaihtaa taas seuraa. Vaikka olisit kuinka hyvä haastatteluissa, tuo on aivan selvä varomerkki, että hypitään seurasta toiseen vuoden välein.
Pelaaja ei tule toimeen valmentajien tai kanssapelureiden kanssa? Ei halua pelata kuin mestaruudesta? Ei sopeudu oikein mihinkään paikkakunnalle? Pääkoppa ei kestä huippulupauksen paineita ja pakko vaihtaa maisemaa? Kiukuttelee, jos rooli ja ketjukaverit ei miellytä? Aika moni GM valitsee mielummin turvallisemman vaihtoehdon kuin ottaa riskiä ykköskierroksen varauksella. Sijoitus ei välttämättä putoa kovin montaa sijaa, mutta tasaväkisessä seurassa sellaiset pelaajat menevät edelle kenestä ei heijastu heti epävarmuustekijöitä.
Toki pelaaja ja tämän taustajoukot voivat maalailla siirtoa ihan miten haluavat, mutta ei tuo siirto tule nostamaan osakkeita ellei pelaa aivan järkyttävää tykkikautta toisaalla ja silloinkin on tuo leima otsassa.
Mahdollistahan on, että tämä spekulointi osoittautuu turhaksi ja Lambert jatkaakin pelejä JYPissä. Toisaalta miksi pelaaja lomailisi, kun muu joukkue kokoontuu ensikertaa treenaamaan yhdessä ja tekee tärkeitä testejä.
Mahdollistahan on, että tämä spekulointi osoittautuu turhaksi ja Lambert jatkaakin pelejä JYPissä. Toisaalta miksi pelaaja lomailisi, kun muu joukkue kokoontuu ensikertaa treenaamaan yhdessä ja tekee tärkeitä testejä.
Olisikohan Lambert ulos ja joku sisään.Maanantaina luvassa pelaajauutisia.
Voipi olla. Joku sisään ainakin naamakirjan videon mukaan.Olisikohan Lambert ulos ja joku sisään.
Pienen Etukäteen mehuttamisen huomioiden voisi olettaa kyseessä olevan jokin ihan ok pelaaja. Kaikki muut on vain julkaistu.Voipi olla. Joku sisään ainakin naamakirjan videon mukaan.
Näinkin romanttiselle köriläälle tuli ekana mieleen JP:n uran viimeinen kausi kotona :). Mutta eiköhän näistä legendoista ole päästetty irti.Pienen Etukäteen mehuttamisen huomioiden voisi olettaa kyseessä olevan jokin ihan ok pelaaja. Kaikki muut on vain julkaistu.
Tuskin. JYP otti ja unohti jopa viikko sitten JP:n nelikymppiset :D Eiköhän tämä olisi muistettu, jos herra olisi ollut tuloillaan tänne.Näinkin romanttiselle köriläälle tuli ekana mieleen JP:n uran viimeinen kausi kotona :). Mutta eiköhän näistä legendoista ole päästetty irti.
Tuskin. JYP otti ja unohti jopa viikko sitten JP:n nelikymppiset :D Eiköhän tämä olisi muistettu, jos herra olisi ollut tuloillaan tänne.
Olisipa upea uutinen. Ei tuollaisesta kyllä uskalla edes haaveilla. Nyt kyllä jännittää, että mitä sieltä Viitasen katiskasta seuraavaksi nostetaan.Minä veikkaan että Joonas Nättinen tulee kotiin. Näin viimesenä julkastaan "iso kala".