JYP kaudella 2021–2022

• 599 615
  • 4 307

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Luulisi miesten pääsarjapelit palvelevan Lambertin kehitystä paremmin, kuin junnusarjat rapakon takana.

Saas nähdä. Lienee parempi lopettaa taas tähän, ja kommentoida vasta sitten, kun asia on varmistunut suuntaan tai toiseen.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Luulisi miesten pääsarjapelit palvelevan Lambertin kehitystä paremmin, kuin junnusarjat rapakon takana.
Kehitystä todennäköisesti palvelee, mutta miettivätkö sitten, että junnusarjoista voi olla parempi ponnistaa draftiin. Itse olen tuostakin kyllä eri mieltä, kun varsin mukavasti drafteissa on bongattu pelaajia euroopan sarjoista.

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Kehitystä todennäköisesti palvelee, mutta miettivätkö sitten, että junnusarjoista voi olla parempi ponnistaa draftiin. Itse olen tuostakin kyllä eri mieltä, kun varsin mukavasti drafteissa on bongattu pelaajia euroopan sarjoista.

Tämä tuli itsellekin mieleen. Onko mastermind-isällä sitten visio, että se kärkidrafti on lähempänä junnuliigassa 60 peliin 30+50 tehojen lyömisellä kuin Liigan heittopussijoukkueessa kehittyminen ja toinen 15+15 kausi.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

No joo, jos tuolla tavoin ajattelisi. Tästä olen kyllä samaa mieltä kuin sinäkin.

Hexa

Jäsen
Onko mastermind-isällä sitten visio, että se kärkidrafti on lähempänä junnuliigassa 60 peliin 30+50 tehojen lyömisellä kuin Liigan heittopussijoukkueessa kehittyminen ja toinen 15+15 kausi.
Tämä ensimmäinen kausi oli siis 7+8=15 kausi. Oli muuten lopulta myös joukkueen +- -tilaston kärki miinuksissa, eli -24.

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
Sekin on mahdollista, että a) Lambert on esim. aktiivinen IG-käyttäjä ja on nyt jollain hermolomalla tjsp. ja haluaa ottaa hetken paussin työstä tai b) Brädi tietää, että Jatkoaika kuhisee, kun pikkusen trollaa.

En lähtisi varsinkaan nuoren pelaajan kohdalla tekemään liikaa johtopäätöksiä IG-seuraamisesta.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Lambertin ja näiden muiden ns. huippulupausten on ihan sama missä pelaa drart näkyvyyden kannalta. Ehkä jos on junnu joka ei ole paljoa pelannut junnu mj.ssa niin silloin junnusarja rapakon takana voi tuoda näkyvyyttä paremmin. Junnu mj.t on aika läpeensä scoutattuja - ainakin NHL seurojen toimesta.

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Vaikka junnusarjoissa olisi isoa roolia luvassa, aivan varmasti NHL:n puolella GM:t huomioivat kyllä. jos Lambert vaihtaa taas seuraa. Vaikka olisit kuinka hyvä haastatteluissa, tuo on aivan selvä varomerkki, että hypitään seurasta toiseen vuoden välein.

Pelaaja ei tule toimeen valmentajien tai kanssapelureiden kanssa? Ei halua pelata kuin mestaruudesta? Ei sopeudu oikein mihinkään paikkakunnalle? Pääkoppa ei kestä huippulupauksen paineita ja pakko vaihtaa maisemaa? Kiukuttelee, jos rooli ja ketjukaverit ei miellytä? Aika moni GM valitsee mielummin turvallisemman vaihtoehdon kuin ottaa riskiä ykköskierroksen varauksella. Sijoitus ei välttämättä putoa kovin montaa sijaa, mutta tasaväkisessä seurassa sellaiset pelaajat menevät edelle kenestä ei heijastu heti epävarmuustekijöitä.

Toki pelaaja ja tämän taustajoukot voivat maalailla siirtoa ihan miten haluavat, mutta ei tuo siirto tule nostamaan osakkeita ellei pelaa aivan järkyttävää tykkikautta toisaalla ja silloinkin on tuo leima otsassa.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka junnusarjoissa olisi isoa roolia luvassa, aivan varmasti NHL:n puolella GM:t huomioivat kyllä. jos Lambert vaihtaa taas seuraa. Vaikka olisit kuinka hyvä haastatteluissa, tuo on aivan selvä varomerkki, että hypitään seurasta toiseen vuoden välein.

Pelaaja ei tule toimeen valmentajien tai kanssapelureiden kanssa? Ei halua pelata kuin mestaruudesta? Ei sopeudu oikein mihinkään paikkakunnalle? Pääkoppa ei kestä huippulupauksen paineita ja pakko vaihtaa maisemaa? Kiukuttelee, jos rooli ja ketjukaverit ei miellytä? Aika moni GM valitsee mielummin turvallisemman vaihtoehdon kuin ottaa riskiä ykköskierroksen varauksella. Sijoitus ei välttämättä putoa kovin montaa sijaa, mutta tasaväkisessä seurassa sellaiset pelaajat menevät edelle kenestä ei heijastu heti epävarmuustekijöitä.

Toki pelaaja ja tämän taustajoukot voivat maalailla siirtoa ihan miten haluavat, mutta ei tuo siirto tule nostamaan osakkeita ellei pelaa aivan järkyttävää tykkikautta toisaalla ja silloinkin on tuo leima otsassa.

Muutoin ihan samaa mieltä, mutta mikä on nuoren pelaajan taustajoukon rooli tässä kaikessa. Itse en mitään tiedä, mutta HIFK:n osiossa isästä annetaan aika negatiivisia näkemyksiä. Jos tämä JYP visiittikin jää yhden kauden mittaiseksi, niin kieltämättä kummalliselle vaikuttaa.

Mahdollistahan on, että tämä spekulointi osoittautuu turhaksi ja Lambert jatkaakin pelejä JYPissä. Toisaalta miksi pelaaja lomailisi, kun muu joukkue kokoontuu ensikertaa treenaamaan yhdessä ja tekee tärkeitä testejä.

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Vieläköhän tässä kuussa tulee uusia sopimuksia julki? Niinhän tuossa edellisessä julkistuksessa vähän kaavailtiin, että vielä tämän kuun puolella..

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mahdollistahan on, että tämä spekulointi osoittautuu turhaksi ja Lambert jatkaakin pelejä JYPissä. Toisaalta miksi pelaaja lomailisi, kun muu joukkue kokoontuu ensikertaa treenaamaan yhdessä ja tekee tärkeitä testejä.

Voihan siellä olla loukkaantumista ja muuta takana ja pelaaja lomailemassa jossain. Tosin jos jatkamassa täällä niin kannattaisi vaikka joku video tuoda tuosta kesän ajan toiminnasta esille pelaajasta :)

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Useinhan tällaisissa kauden avaus tapahtumissa testeissä yms. on mukana kaikki sopimuspelaajat ml. loukkaantuneet luomassa yhteishenkeä tai mitä lie. Tai no varmaan tässäkin on eroja eri joukkueiden välillä.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Maanantaina luvassa pelaajauutisia.

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
JYP face:
"Pelaajauutisia luvassa maanantaina. Mukavaa viikonloppua kaikille! "
Tämä olikin jo täällä.

Viimeksi muokattu:

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viitasen lupaus piti sitten kutinsa, kun kertoili, että pelaajauutisia kuultaneen vielä toukokuun aikana. Hyvin ehtii 31.5 :)

Viimeksi muokattu:

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yksikö näistä:
O'Brien / Palola / Jormakka ?
Entäs riittäiskö JYPillä massi Joonas Nättisen kotiuttamiseen, ilmeisesti mies vielä vapailla markkinoilla?

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Näinkin romanttiselle köriläälle tuli ekana mieleen JP:n uran viimeinen kausi kotona :). Mutta eiköhän näistä legendoista ole päästetty irti.
Tuskin. JYP otti ja unohti jopa viikko sitten JP:n nelikymppiset :D Eiköhän tämä olisi muistettu, jos herra olisi ollut tuloillaan tänne.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuskin. JYP otti ja unohti jopa viikko sitten JP:n nelikymppiset :D Eiköhän tämä olisi muistettu, jos herra olisi ollut tuloillaan tänne.

Niin unohti, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, niin tässäkin tapauksessa.

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä veikkaan että Joonas Nättinen tulee kotiin. Näin viimesenä julkastaan "iso kala".
Olisipa upea uutinen. Ei tuollaisesta kyllä uskalla edes haaveilla. Nyt kyllä jännittää, että mitä sieltä Viitasen katiskasta seuraavaksi nostetaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy