Minä olen seurannut aktiivisesti koko JYPin liiga taipaleen ja ekat pelit olen käynyt katsomassa Hippoksen tekojäällä kun hallista ei ollut vielä tietoakaan...Ja jos joku kuvittelee että olisin luovuttamassa niin think again. Olen seurannut tätä joukkuetta tiiviisti vuodesta 2000. Koskaan en jätä omia, en koskaan. Minua vain harmittaa se, että tässä joukkueessa on hirveän hyviä tyyppejä, jotka yrittävät kaikkensa illasta toiseen ja tulos jää huonoksi.
Eikä huolestuta vielä yhtään...
Olen tämän sanonut ennenkin mutta sanotaan taas. Tässä vuosien saatossa on ollut ihan riittävästi niitä kausia jolloin JYPin peli kulki syksyllä kuin unelma ja odotukset oli alkukaudesta taivaassa. Ja lähes joka vuosi sai pettyä kun joulu-tammikuussa muut joukkueet sai pelinsä uomiin ja näyttivät perävalot. Se oli aika kuluttavaa kun sama kaava toistui vuodesta toiseen. Siksi otan paljon mielummin tämän nykyisen tavan. Syksyn aikana opetellaan ja sitten keväällä kun alkaa tosipelit ollaan kuosissa. Kausi on pitkä ja on turha kuukauden jälkeen alkaa panikoimaan jos joku peli hävitään niukasti tai kaikki syötöt ei mene lapaan... Kai tässä jo "kaiken" nähneenä osaa ottaa asiat vähän rauhallisemmin koska vasta huhtikuussa osataan sanoa varmasti mitän tämä kausi on mennyt. Siihen saakka on joukkueella ja valmennuksella aikaa näyttää.