thatt kirjoitti:Mikäs Nikkilän tilanne on? Ilmeisesti jouluun asti sivussa...
Puolen vuoden toipilasajasta on ollut puhetta, polvi oli jossakin potkupallopelissä tai vastaavassa ottanut itseensä.
thatt kirjoitti:Mikäs Nikkilän tilanne on? Ilmeisesti jouluun asti sivussa...
Jaahas, vai tälläinen tilanne. Noh, Ahlqvist saa arvokasta kokemusta jos ei ketään tasokasta miestä saada tilanne, lähinnä vuokra taitaa tässä tilanteessa tulla kyseeseen. Tai vaihtoehtoisesti etsii jonkun maalivahdin vielä ja Nikkilän kuntouduttua vuokraa joko Nikkilän tai tämän uuden kaverin jonnekin muualle... Jos juttu edes pitää paikkaansa.Littune kirjoitti:Nikkilän loukkaantuminen ei välttämättä ole kauhean paha isku joukkueelle. Wallinheimo saa nyt haluamansa selvän ykkösen roolin ja samalla lupaavaa Ahlqvistia voidaan ajaa sisään parilla pelillä syksyn aikana.
Toivottavasti JYPin johdossa ei paineta paniikkinappulaa ja hankita maalille jotain tusinamiestä.
Vaihtoehtoja on muutamia, mutta uskoisin kuitenkin että JYPin kakkosena aloittaisi Ahlqvist. Perustelut:Kemulator kirjoitti:Mikäli tuo Nikkilän tilanne pitää paikkansa ja kesto tosiaan on vain jouluun saakka, niin nyt nimenomaan pitää jättää se korvaaja hankkimatta ja keskittää rahat sille osastolle, mihin oikeasti vielä vahvistuksia tarvitaan (=hyökkäys). Näin saadaan Wallinheimolle haluamansa selkeä ykkösveskarin asema ja samalla ajettua Ahlqvistia sisään liigapeleihin kautta 2006-07 silmällä pitäen.
Tilapäismaalivahdin hankkiminen pariksi kuukaudeksi olisi minusta selkeä epäluottamuslause aiheesta hehkutetulle junioriveskarille ja joskus se askel miesten peleihin on otettava. Miksi ei jo nyt tutussa seurassa ja ennen kaikkea tutussa valmennuksessa?
Vielä vaihtoehtoja: Ahlqvist pelaa kakkosena koko kauden ja Nikkilä kuntouduttuaan vuokrataan Mestikseen. Joulutauon jälkeen on runkosarjasta alle puolet enää jäljellä ja mikäli tavoitteita on pärjäämisen suhteen niin miksi vaarantaa niitä puolikuntoisella veskarilla.Pakkipari kirjoitti:Jaahas, vai tälläinen tilanne. Noh, Ahlqvist saa arvokasta kokemusta jos ei ketään tasokasta miestä saada tilanne, lähinnä vuokra taitaa tässä tilanteessa tulla kyseeseen. Tai vaihtoehtoisesti etsii jonkun maalivahdin vielä ja Nikkilän kuntouduttua vuokraa joko Nikkilän tai tämän uuden kaverin jonnekin muualle... Jos juttu edes pitää paikkaansa.
Littune kirjoitti:Jos sinänsä ikävästä asiasta haluaa jotakin hyvää etsiä, niin Nikkilän loukkaannuttua vakuutus korvaa hänen palkkakulujaan, joten nekin rahat voinee käyttää hyökkäyspään vahvistamiseen. Tietenkään Nikkilä ei koko kautta sivussa ole, mutta jonkun verran tästäkin JYPille rahaa säästyy.
Snickers kirjoitti:Antti laaksosta huhuiltu jypiin.
Mistä tämä huhu on saanut alkunsa? Itse en asiasta ollut kuullut, ennen kuin luin jatkoajasta... Onko se tämä Antti Laaksonen? http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=45873 (Enpäs osannut tehdä hyperlinkkiä...)Snickers kirjoitti:Antti laaksosta huhuiltu jypiin.
Zen kirjoitti:Mistä tämä huhu on saanut alkunsa? Itse en asiasta ollut kuullut, ennen kuin luin jatkoajasta... Onko se tämä Antti Laaksonen? http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=45873 (Enpäs osannut tehdä hyperlinkkiä...)
Snickers kirjoitti:Olen kuulut että Tuomas Pihlmanilla on talo jyväskylässä?
Snickers kirjoitti:Jyp tarvitsee ulkomaalaista hyökkääjää.Perrin olisi loistava hankinta joukkueelle.Ratkaisijoita tarvitaan hippokselle.
Zen kirjoitti:Mistä tämä huhu on saanut alkunsa? Itse en asiasta ollut kuullut, ennen kuin luin jatkoajasta... Onko se tämä Antti Laaksonen? http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=45873 (Enpäs osannut tehdä hyperlinkkiä...)
Snickers kirjoitti:Olen kuulut että Tuomas Pihlmanilla on talo jyväskylässä?
Kemulator kirjoitti:Odotan myös mielenkiinnolla, kuka ehtii ensimmäisenä tekemään ketjusommitelman Laaksosen ympärille.