Viestin lähetti Kemulator
onhan se nyt kumma, ettei Ilari itse pääse näistä tilanteista nauttimaan. Sen sijaan vetämään pääsee Immonen, joka ei (kuulemma) rankkareista pidä
Näinhän Jarkko itse myönsi jouluun alun Lahden-tappion jälkeen.
Viestin lähetti Kemulator
onhan se nyt kumma, ettei Ilari itse pääse näistä tilanteista nauttimaan. Sen sijaan vetämään pääsee Immonen, joka ei (kuulemma) rankkareista pidä
Ihmettelin samaa. Jokaisessa urheilulähetyksessä toistettiin "illan suurin sensaatio oli kun JYP yllätti Jokerit". Liigakasi voitti kotipelissään liigajohtajan. Toki jokerit oli ennakkosuosikki, mutta ei tämä nyt sentään mikään kansanjuhlan paikka ole. Tuskin JYPin eilisestä voitosta mitään elokuvaa tehdään. Vai uskotteko näkevänne kesällä leffan nimeltä "Levottomat 4 - ihme Jäällä", jonka ohjaa Aku Louhimies ja Mattia Alataloa näyttelee Oiva Lohtander ja Jarkko Immosta esittää vaikkapa Mikko Leppilampi?Viestin lähetti vsop
Mielestäni on väärin käyttää sanaa yllätti ottelussa JYP - Jokerit...
Viestin lähetti Mikael Pelzfuss
Mielestäni Leppästä pitäisi alkaa ajaa rohkeammin sisään. (Ainoa huono puoli on se, että nimestä tulee mieleen Janne "Lede" Leppänen. Olen tosin luvannut itselleni, etten puhu Ledestä pahaa. Mieshän kuitenkin teki voittomaalin vuonna miekka ja kirves, kun Jyp pudotti HIFK:n pelijareissa ja eteni finaaliin häviämään Jokereille.) Forsberg ei tainnut saada yhtään vaihtoa alle.
Viestin lähetti Mevatron
Voit alkaa rauhassa antamaan shittiä Janne Leppäselle. Harri Laurila teki nimittäin Hippoksella 31.3.1992 ajassa 56.56 ratkaisevan 3-2 -maalin.
Leppänen oli tosin tasoittanut kolmannen erän alussa 2-2:een.
Viestin lähetti vsop
Mielestäni on väärin käyttää sanaa yllätti ottelussa JYP - Jokerit, sillä ei JYP mitenkään yllättänyt tai pelannut parasta peliään kauden aikana tai Jokerit pelannut kauden huonointa peliään. Mielestäni molemmat joukkueet pelasivat sitä normaalia peliä, jota olen nähnyt niiden pelaavan toisiaan vastaan kauden aiemmissa peleissä.
Ei ollut kyllä ehkä kauden paras peli, mutta kurinalaisuus ja johdonmukaisuus oli minusta kiitettävää Jypiltä. Kauden tärkein peli, ei tosiaankaan, rutkasti tärkeämpiä pelejä on minusta noita pahimpia vastuksia vastaan, Ässät ja Tappara sun muut.Viestin lähetti Kapo00
Joka tapauksessa kommentit tyyliin: "Kauden paras peli" ja "Kauden tärkein voitto" on niin uskomatonta potaskaa ettei ole tosikaan.
JK. Wallinheimo oli todella hyvä!
Kuten täälläkin on jo mainittu, Jypin karvaus toimi melko hyvin, mikä ei välttämättä ollut pelkästään Jypin hyvyyttä. Jortikkahan sanoi jotain sellaista, että pakit jäivät maalin taakse pyörimään jne.
Rakennusmestari oli mielestäni asian ytimessä, sillä jostain syystä Jokereiden avaukset eivät lähteneet ikinä nopeasti eikä syöttöä saatu vauhdissa olevalle pelaajalle.
Asia oli muotoiltu aika huonosti, mutta itse sisältö ei muutu miksikään. Se, että Jokereiden peli ei lähtenyt omalta alueelta liikkeelle juuri lainkaan, johtui ainakin osittain joukkueen omasta munattomuudesta.
Viestin lähetti Huerzo
Siis tuon edellisen kirjoituksen tarkoituksena ei ollut missään nimessä dissata sinun kirjoitustasi, vaan "spin-offina" jatkaa sitä Bubin hengessä - ainakin niin yritin. Pahoittelut, jos tekstistä jäi sellainen kuva. Sinun tekstistäsi olen samaa mieltä, Ladoista alkaen. Vaikka JYP olikin eilen hyvä, niin Jokerit oli ponneton.
Yritin olla hauska...ilmeisesti onnistumistarkkuus samaa luokkaa, kuin suomalaiskoomikoilla ylipäätään...