Eipä oltu turhaan tuota matsia puffattu keskisuomalaismediassa, vaikka alussa näytti, että pelistä tulee tyypillinen hehkutettu ottelu, jossa ei tapahdu yhtään mitään. Itse ottelusta varmaan tärkeimmät onkin sanottu, joten ruodinpa muutaman yksilön suoritusta ottelussa.
Eric Perrin ansaitsee ehdottomasti jokaikisen pennin noista esityksistä. Uskomattoman huikeaa pelaamista varsinkin alivoimalla. Kerrankin Hippoksella luistelee oikea Sentteri, jolla selkä ei suorene tukalassakaan tilanteessa.
Tunnustusta tämän viikon suorituksistaan myös Petri Virolaiselle. Esittänyt vahvoja näyttöjä ja haluaa selkeästi kuulua myös jatkossa pelaavassa roolissa olevien puolustajien joukkoon. Virolainen on varsinainen ylivoimapyssy, tehnyt kaikki kolme maaliaan yv:llä. Vain Vostrak ja Chlubna ovat tykittäneet ylivoimalla enemmän maaleja.
Liigan kuumin maalivahti on niinikään JYP:n maalin suulta. Kovin paljon väärin ei mene, jos Marko Leinosen arvonimeä Hippoksen Hasek lainataan Terolle. Ihmeellinen kumiukko kerta kaikkiaan. MAAJOUKKUEESEEN! :)
Vaikka voitto tulikin, niin jotain kritisoitavaakin pitää löytää. JYP:n purkukiekot ovat edelleen umpisurkeita. Jokeripakit söhläilivät niitä eilen itse siniviivan yli, mutta aina ei noin hyvä tuuri voi olla. Korhoselle vaadittuja purkukiekkotreenejä alan kannattamaan minäkin.
Toinen kestomurhe on pelaaja numero 4. Välillä näytti jo valoisalta, mutta kyllä taas aivan järkyttävää hiihtelyä eilisessä pelissä. Peksin suorituksen takia Jokerit pyörittivät välillä alivoimalla. Porissa ovat näköjään tyytymättömiä Gladin esityksiin. Tervetuloa Jakke kotiin, ottakaa te tuo Peksi.
Henrikssonin tuomarityöskentely oli taas päästä pahimmasta. Mikäli Harkimon toimitusjohtajuus tarkoittaa sitä, että tuomarit eivät saa viheltää narripaidoille rangaistuksia, niin sitten on vaihdettava johtajaa. Kummastuttaa, että meiltä vihellettiin jokainen hipaisu ja vastaavasti meitä sai estää parhaaksi näkemällään tavalla. Minulle ainakin valkeni, että miksi Jokereilla on niin paljon niukkoja voittoja, kummasti sitä pelit kääntyy voitoiksi, jos kolmannessa erässä saa aina pelata 10 minuuttia ylivoimaa.