Jyp-faneille

  • 1 701
  • 12

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Eli olisi tarkoituksena avata hiukan isommat fanisivut Jypille.
Tämä kysely on vain TÄYSIN alustavaa mutta olisiko innokkaita mukaanlähtijöitä?

Olen tod.näköisesti tilaamassa omaa domain-nimeä ja sivuni ovat periaatteessa koneella valmiit (jotain pientä ja vähän suurempaa täytyy vielä tehdä) ja fanisivut saavat osoitteekseen jyp.*minun tuleva domain, jota en paljasta*.org
Omille sivuilleni, joka tapauksessa tulee Jyp-aiheinen osio ja -keskustelu, joten pohjatyö on tehty...

Mutta jotta hommasta saataisiin vähän vakavampaa ja isompaa niin olisi homman kasvaessa ja osaavien ja innokkaiden tekijöiden löytyessä (joilla olisi pikkuisen rahaa) mahdollista sijoittaa domain-nimeen ...semmoinen kun ei maksa vuodelta kuin 40 € halvimmillaan.
Eikä minunkaan tarvitsisi laittaa niitä kuitenkin suhteellisen pieniä Jyp-osioitani nettiin..

esim.
jypfanit.net/org/com
jypfanclub.net/org/com
valitettavasti kaikki jyp.org/net/com osoitteet ovat jo ulkomailla käytössä, joten niistä ei tule mitään..


Voimme ainakin yrittää näyttää että on Jyppifaneillakin resursseja (vai onko?) tehdä fanisivut!
Sen takia olisikin mukava kuulla onko täällä kyseisiä taitoja (grafiikka, kirjoitus, moderointi, html jne...) omaavia henkilöitä, jotta saisimme Jypille omat fanisivut pystyyn!
Yhden ihmisen on kuitenkin aikalailla mahdotonta yrittää mitään isompaa pitää pystyssä, eikä pelkkä moderointikaan paljoa auta.

Tietenkin sitten tulisi myös eteen asiat domainin omistuksesta jne. mutta tarpeeksi ihmisiä niin siitä selviää esim ry. ratkaisulla...eikös näin ole Oulussa tehty?

Miettikää!

Itsekään en lupaa YHTÄÄN mitään.
Erittäin alustava ilmoittautuminen tähän topicciin.
 
No voinhan minä nyt ainakin alustavasti luvata asiaan osallistuvani.

Siis jos se ei mahdottomia maksa.

Voin kirjoittaa sinne sitten vaikka artikkeleita niin JYP-kansa saa nauraa! Ja ne naurut eivät todellakaan johdu oivaltavista havainnostani.
 

LzR

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP Jyväskylä, Washington Capitals
Voisin alustavasti tehdä/auttaa designin tekemisessä...
On tullut noita sivuja jo viitisen vuotta väsäiltyä,
signaturesta löytyy linkki viimeisimmälle sivulleni (SM-liiga Pack 2002)
 

heka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mukana ollaan, jos mukaanlähtijöitä ilmaantuu riittävästi ja noi kustannukset eivät nouse pilviin. Olen tehnyt ainakin kolmet eri kotisivut, joten jonkilaista osaamista löytyy tuolta html-puolelta, joskin hyvin alkeellista. Ensisijaisesti voisin jokatapauksessa kirjoitella artikkeleita sun muita sen tyylisiä juttuja sivuille. Idea on hyvä, joten enemmän porukkaa mukaan vaan!

Itsekään en sitten lupaa YHTÄÄN mitään varmaa vielä...
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
En nyt ilmottaudu sen kummemmin mihinkään mukaan, mutta kaikki muu henkinen ja muu tuki idealle. Tämmöstä on ehkä ooteltukin jo jonkin aikaa.:)
 

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
No hyvä että ihmisiä löytyy!

Katsotaan, jos ihmisiä tulisi lisää..
Sellaisen domainin hallinta on kuitenkin aika vaikeaa...meinaan pienellä porukalla, kun ei ehkä kannata mitään Ry:tä perustaa jos ei porukkaa löydy enempää...taitaa sekin vaatia 15 ihmisen nimen..

Katsellaan, tätä Jyppifanit kaipaavat minunkin mielestä.
Tervetulleita ovat myös nämä "isot" Jyp-persoonat Jatkoajassa:
Köpi, Suomi-Salama jne..

Sivustoahan ei tarvitsisi ottaa vakavasti, hurtilla huumorilla tulee parasta jälkeä. Kuitenkin asiallisesti.

Itse en haluaisi ottaa mitään vastuuta ainakaan mistään domainin omistamisesta näin suurelle porukalle (jos sitä porukkaa nyt tulee) , vetoan ikään..
Toivotaan että tulisi "isoja" ihmisiä jotka voisivat ottaa harteilleen esim. RY:n perustamisen...
Ilman muuta olen mukana kotisivujen teossa jne..

Pitäisiköhän Jypin omilla kotisivuilla ilmoitella...siellähän ei kovin paljoa enää nykyään noita vanhempia ihmisiä ole...

No ehkä on liian aikaista...
Keskustellaan asioista tällä palstalla.
 
Viimeksi muokattu:

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mahdollisuuksieni mukaan olen valmis osallistumaan touhuun esim. kirjoittelun muodossa. Nörttihommista en tajua mitään ja niistä sanoudun irti. Idea on hyvä, tuollaista fanit juuri tarvitsevatkin. Kunnon fanisivujen puitteissa olisi mahdollisuus kehittää muutakin fanitoimintaa, yhteistapaamisia, jne.

Miksa pyysi minua ilmoittamaan, että hänkin olisi käytettävissä.
 

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Hyvä!
Mutta minä olen edelleen sitä mieltä että oma ikäni ei riitä...
Löytyisikö kiinnostuneita hoitamaan asiaa.. Lukio tahtoo pukata päälle.. Ja varsinkin ensi vuonna.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Täältä kanssa kättä pystyyn. Joku saattaa muistaa mun omat fanisivut, jotka ei nyt toistaseks ole yhtään missään: ensin lähti kotisivutila maksulliseksi, muutto seuraavaan paikkaan joka sekin käänsi selkänsä parin kuukauden jälkeen..ja suurimpana vitutuksen kohteena powerin kärähtäminen omasta koneesta ja samantien kaiken materiaalin lentäminen kuolleiden kiintolevyjen hauta(us)maalle.

Viime kesänähän ainakin tuolla irkin puolella oli jotain isompaa sivustoa kehitteillä, mutta sekin jäi puolitiehen.

Onhan JYPillä tuo fan clubkin pystyssä, mutta sielläkin taitaa olla vähän henkilöstöpula, ihmisiä tarvitaan, mutta niitä ei ole.

Mutta siis määkin kai olisin käytettävissä, jos apua tarvitaan.
 

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaa katsella onko noita uusia osoitteita kuten jyp.info jo varattu jos ei niin siitä sitten vaan. Mä voisin myös olla kirjoittelemassa mukana muuta en ehdi tehdä.
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Hyvä jos saisitte tehtyä kunnon sivut. jypin keskustelu osio on AIKA huono.
 

LzR

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP Jyväskylä, Washington Capitals
Viestin lähetti Juhku
Vieläkö tämän aiheen parissa on kiinnostuneita?
Yhteyttä vaan emaililla niin saadaan järjestettyä kotisivutilat + mahd. domain ja emailit ;)

Kyllä, pystytkö järkkäämään serverin?
Otappa yhteyttä vaikka PM:lla tai e-maililla, minulla olisi sivuston pohja jo valmiina.
 

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Juhku: Hienoa & mukavaa...
"Leiseri": Oletkos kerennyt mitään väsäämään?

Tarkistakaa molemmat Y-viestit...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös