JYP-aiheiset meemit ja huumori

  • 42 255
  • 203

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sellasta tuossa mietin, että mikähän mahtaa olla JYPin julkaisemista videoista katsotuin ja montako katselukertaa?

Lähinnä kun tuo hitleri vetelee yli 4000:ssa ja El Risitas liki 3000:ssa Caption Generatorissa, josta minä en ollut kuullut mitään ennen tätä ketjua (olen boomeri).

Olishan se komeeta, kun voitais @Ciccarelli :n aikajanalle laittaa, että juhlakaudella syntyi kaikkien aikojen katsotuin JYP-video.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sellasta tuossa mietin, että mikähän mahtaa olla JYPin julkaisemista videoista katsotuin ja montako katselukertaa?

Lähinnä kun tuo hitleri vetelee yli 4000:ssa ja El Risitas liki 3000:ssa Caption Generatorissa, josta minä en ollut kuullut mitään ennen tätä ketjua (olen boomeri).

Olishan se komeeta, kun voitais @Ciccarelli :n aikajanalle laittaa, että juhlakaudella syntyi kaikkien aikojen katsotuin JYP-video.
Yogi pitää piikkipaikkaa hallussaan, 108k katselukertaa toistaiseksi:



 
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Postaan nyt tännekin:

Halusin nyt positiivisesti kantaa korteni kekoon ja olen löytänyt uuden seuran, mihin Jyp voisi treidata Tommin valmentajaksi. Tai pelaajaksi.

Laitan ohessa kartan, missä näkyy kyseinen kaupunki, minne Tommi voi suunnata heti huomenna. Näyttää myös hyvin luonnonkauniilta paikalta.

Haastetta uudessa työssä riittää, sillä Jekabpils-seuran pelaajat ovat syvästi urautuneet pelipaikoilleen.
 

Liitteet

  • jekabpils.jpg
    jekabpils.jpg
    149,3 KB · kertaa luettu: 281
  • uusi kaupunki.jpg
    uusi kaupunki.jpg
    204,3 KB · kertaa luettu: 283

VeMa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NYR

jakke-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Poistin tuon toisen meemin, koska se ei uusien tietojen myötä enää ollut niin hauska.

Palataan hauskoihin meemeihin, jahka Tomppa, Jukka ja kumppanit antaa meille lisää aiheita. :)

Edit. Meemi lisätty muokattuna.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jyp HT

Liitteet

  • pelikirja.jpg
    pelikirja.jpg
    69,2 KB · kertaa luettu: 381

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään siis JYP tapasi sponsorit ja oli selittelyjen aika. Laitettiinko JYPin ja Valtran sopimukset uusiksi? Näistä tuskin ulkopuoliset saa tietoa? Ai niin, kyllähän Huttusen Sasha saa tietää kaiken. Lööppejä tulossa?
 

Liitteet

  • Huttusen Sasha.jpg
    Huttusen Sasha.jpg
    150,1 KB · kertaa luettu: 292
Viimeksi muokattu:

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään siis JYP tapaa sponsorit ja on selittelyjen aika. Laitetaanko JYPin ja Valtran sopimukset uusiksi? Näistä tuskin ulkopuoliset saa tietoa? Ai niin, kyllähän Huttusen Sasha saa tietää kaiken. Lööppejä tulossa?
X-tietäjien mukaan tämähän oli meni jo. Nyt vaan Sasha seurantaan.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
X-tietäjien mukaan tämähän oli meni jo. Nyt vaan Sasha seurantaan.
Juu, tälläinen käsitys mullakin oli, mutta en ollut ihan varma. Muutin aikamuodon imperfektiin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Antakaa määkin huuran!
 

Liitteet

  • lataus (5).jpg
    lataus (5).jpg
    95,4 KB · kertaa luettu: 260
  • lataus (6).jpg
    lataus (6).jpg
    100,3 KB · kertaa luettu: 265
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Liitteet

  • lataus (7).jpg
    lataus (7).jpg
    74,2 KB · kertaa luettu: 258
  • lataus (8).jpg
    lataus (8).jpg
    51,8 KB · kertaa luettu: 256
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös