Eli tarkoitat ettet edes yritä kirjoittaa millään tavalla objektiivisesti vaan kirjoituksesi ovat vain ja ainoastaan tarkoituksellisen yltiöpositiivisia sekä "toiveajattelua ja kivunlievitystä"? Hyvä että tämäkin nyt selvisi, monesti olenkin ihmetellyt näitä juttujasi.
Et ole ilmeisesti sitten paljoa keskusteluita seurannut, koska sinun ei tarvitsisi näitä asioita muuten kysellä. Enkä puhunut tuossa viestissäni pelkästään itsestäni, vaan yleisesti siitä kevään ja kesän aikana käydystä keskustelusta. Todella hienosti myös yleistit, kun puhuin yhdestä tietystä keskustelusta, niin tottakai sitten en koskaan yritä millään tavalla kirjoittaa objektiivisesti, sekä kirjoitan vain ja ainoastaan yltiöpostiivisesti. Ohhoijaa.
Tottakai pääasiassa pyrin kirjoittamaan objektiivisesti, mutta jos olen yltiöpositiivinen, niin pyrin tuomaan sen selkeästi esille. Suurin osa täällä varmasti ymmärsi ne puheet (ei siis pelkästään minun puheet), missä pyrittiin positiiviseen ajatteluun, kun Nättistä ja Erkkiä vertailtiin. Kun välillä otettiin esille Erkin heikompi pelaaminen puolustuspäässä, niin siinä yritettiin nostaa esille sitä Erkin suunnilleen ainoaa miinuspuolta, jotta koko keskustelu ei menisi pelkästään Erkin kehumiseksi. Mielestäni keskusteluissa on syytä tuoda kaikki faktat esille, koska mitä siitä tulee jos vertaillaan kahta pelaajaa ja se tehdään niin, että kerrotaan toisesta pelaajasta kaikki positiiviset puolet ja toisesta kaikki negatiiviset? Erkkikään kun ei ole, eikä ole koskaan ollut täydellinen pelaaja, vaan jokaisella pelaajalla on omat vahvuutensa.
Monet Nättisvihaajat ja Erkinrakastajat täällä vaan ottivat nokkiinsa, kun Erkistä sanottiin vähänkin jotain negatiivista tai yritettiin löytää Nättisestä jotain positiivista. Tämä yritettiin väkisin kääntää siten, että jos puhuu Erkistä negatiivista tai Nättisestä positiivista, niin tämä henkilö ihan selvästi pitää Nättistä parempana pelaajana ja halusi Erkistä eroon. Tietääkseni kukaan ei kuitenkaan näin ajatellut, vaan tämä tietty porukka kehitti ne ajatukset ihan itse ja asetti toisia keskustelijoita haluamiinsa muotteihin.
Ja noita ym. muotteja tässä on sitten pidetty koossa siitä lähtien - käytännössä väkisin. Sillä on yritetty lietsoa jonkinlaista sotaa, kun jatkuvasti on nostettu esille tuossa keskustelussa käytyjä asioita hyvin sarkastiseen sävyyn. Kertaakaan ei ole varmasti näillä eräillä kirjoittajilla tullut mieleenkään pysähtyä miettimään, että onkohan tämä nyt järkevää ja olikohan oikeasti joku sitä mieltä, mitä minä ajattelin heidän olleen.