Jyrki Aho vapautuu tämän kauden jälkeen...
Ei vapaudu koska lisäsi keväällä vuoden alkuperäiseen Blues-sopimukseensa ja jatkaa Espoossa vähintään kevääseen 2016.
Blues jatkaa pitkään Jyrki Ahon komennossa | Yle Urheilu | yle.fi
Jyrki Aho vapautuu tämän kauden jälkeen...
Nyt on taas loistava paikka säästää ja päästää Tarkki Ouluun. Luoman kun saisi tuohon kauppaan mukaan olisin enemmän kuin tyytyväinen.
Kärpät sai veljeksistä paremman maalivahdin. Olen ollut jo alusta asti sitä mieltä että JYP hankki väärän Tarkin.No Tarkki meni kyllä Ouluun mutta Iiro, ei Tuomas.
Kärpät sai veljeksistä paremman maalivahdin. Olen ollut jo alusta asti sitä mieltä että JYP hankki väärän Tarkin.
Hubacekin jatkohan sieltä julkitettiin. 3v jatkopahvi.
Plääh.. huippuvahvistusta odotellessa, syliin läsähtää todellinen pannukakku.
Ei lähes pelkästään kuten nyt näyttää olevan. Jonkin verran on hyvä, mutta tällä hetkellä näiden "pakko lunastaa odotukset" -kavereiden suhde kokeneisiin pelimiehiin on minun mielestäni liian suuri.Siitäkin huolimatta tuolta puuttuu se kärkihyökkääjä sekä kärkipakki. JYPissä on nyt niin jumalattomasti noita "potentiaalisia" sekä "pakko nostaa tasoaan" pelimiehiä ettei tosikaan. Tuollaisen varaan ei vain voi koko hommaa rakentaa.
Jonkin verran on hyvä, mutta tällä hetkellä näiden "pakko lunastaa odotukset" -kavereiden suhde kokeneisiin pelimiehiin on minun mielestäni liian suuri.
Aika paljon tuossa hyökkäyksessä on nuorten pelaajien varassa. Se nyt ei välttämättä ole huono asia, sillä ainakin omasta mielestä nuorten lupaavien pelaajien kehittyminen on miellyttävää seuraamista.
Tosiaan nuoria pitää kehittää ja ajaa Liigaan sisään. Ei ole varaa ostaa valmiita ukkoja joka ketjuun. Eikös tämä ymmärretty myös Oulussa aikoja sitten?
Eiköhän tuo joukkue ala olla valmis. Paperisuomalaisessa Tyni ilmoitti, että Hongasta on jätetty tarjous.