JYP 2008-2009 - Kuinka "jatkamme" menestystä?

  • 335 956
  • 1 123
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyökkäys heikkeni selvästi sitten Tuppuraisen loukkaantumisen myötä. Ja jos vielä tulee enemmän hyökkäyksen avainpelaajien loukkaantumisia (Immonen, Pile, J-P...), niin silloin ollaan todella kusessa. Olisipa nyt se Eloranta tai Antti Laaksonen rosterissa, mutta kun ei ole niin mennään Samuli Piiroisella ja toivotaan ettei Antti Virtasen selkä suoristu.

En lähtisi Seppäsenä suoraan hankkimaan lisävahvistusta. Nimittäin kuin selkeitä vahvistuksia ei taida enää vapailla markkinoilla olla. Mäkiaho 33-v ja Nurminen 38-v ei vain sytytä. Mitens se Jiri Bicek, jota huhuiltiin tänne viime keväällä tai kiinnostaisikohan Dwightia palata vielä Jyväskylään, jos paikka auringosta ei irtoa?

Parempi varmaankin odotella loka-marraskuulle ja napata iso kala sitten, kun NHL:sta, Venäjältä ja Elitserienista alkavat kokoonpanot elämään. Todennäköisyys tosin siihen ison kalan nappaamiseen on tosin hele-vetin kehno, kysyntää koville pelaajille riittää varmasti enemmän kuin tarjontaa on markkinoilla ja hintakilpailussa JYP ei pärjää.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Olen kyllä hiukan erimieltä tuon uuden pelaajan hankkimisen suhteen. Täytyy muistaa, että pelaajabudjetti on jo nyt korkea, enkä halua todellakaan nähdä Immosen tai kenenkään muun myyntiä sillä hinnalla, että kakkoseen saadaan 25 pistettä tekevä laituri. Tuppurainen palaa 98% prosentin varmuudella jouluun mennessä ja siihen asti on hyvä antaa mahdollisuus Jonelle ja Piiroiselle näyttää kyntensä ja mahdollisesti saada toisesta ~15 maalia ampuva laituri. Jos floppaavat, niin ei muuta kuin Tuppuraista kehiin kun palaa saikulta.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Ei välttämättä mitään stunttia tarvitse.

Tuppurainenhan oli KalPassa "13- maalin sniperi", enemmänkin tuli syöttöjä. Kovan duunin kautta kaivoi kiekkoa ja riisti kiekkoa ja Bicek ja kumppanit leipo kiekkoa häkkiin.

Hiton hyvä hankinta Jypiltä, mutta Tupi ei ehkä ole luontainen maalintekijä.
 

sean

Jäsen
Kyllä aina yksi Jiri Bicek tai Dwight kelpaa joukkueeseen kuin joukkueeseen. Kyllä tuo porukka yhtä pelimistä kaipaa.
Toivon mukaan ei tehdä mitään toivotaan toivotaan hankintaa, vaikka ainahan kaikessa on riskinsä.

En toki pistäisi Mäkiahon tai Kaitsun joulukuuhun kestävää sopimusta ja optio keväästä pahakseni.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Niin kyllähän tosiasia lienee se, ettei ilman Tuppuraista lähtökohtaisesti enää taistella kotiedusta vaan lähinnä suorasta playoff-paikasta. Ja sekin vaatii, että Virpiö alkaa nakuttaa sellaista 40 pisteen vauhtia tehoja.

Joo just näin. Ja kun muistetaan että tuskin kukaan (en ainakaan itse muista ketään) mestiksessä hyvät tehot iskenyt, ensimmäistä kautta liigassa pelaava pelaaja olisi koskaan onnistunut tekemään tuommoisia pistemääriä, niin Virpiön kohdalla odotukset tuntuvat olevan aivan epärealistisia.

Viime kaudella kärsimme puolustuksen kapeudesta. Joudutaanko tätä tänä vuonna katsomaan hyökkäyksen osalta? Luulisi, että johtoportaassakin nähtäisiin tämä asia, ettei noin kapealla hyökkäyksellä voida hätyytellä aivan kärkisijoja. Viime kaudella peli kaatui lopulta ylikuormitettuun puolustukseen koska laajuutta ei löytynyt. Nyt pelottaa sama hyökkäyksen osalta.

Ennen Allun loukkaantumista ajattelin että kakkossentteri pitäisi hommata, nyt pitäisi siis hommata kakkosentterin lisäksi vielä ns. "ensimmäisen korin" laituri, niitä meillä on ainoastaan Pihlman, varauksella Rööki. Ottaisin Nurmisen Kaitsun avosylin vastaan, mutta enpä usko että verkot on vesillä ainakaan tuohon suuntaan, jos mihinkään.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
niin Virpiön kohdalla odotukset tuntuvat olevan aivan epärealistisia.

Niin, riippuu mitä tarkoitat tällä. Itse luulen, että Virpiö suuressa roolissa on 12-15 maalin mies ja ~25 pojon mies. Hauskaa kun moni kirjoittaja on ollut Virpiön hankinnan jälkeen sitä mieltä, että miehelle kunnon näyttöpaikka, nyt kun se on niin halutaan jo toista pelaajaa tilalle. Muistakaa kumminkin, että Allu tulee kauden edetessä kuvioihin mukaan ja siihen mennessä Dufva on saanut vastaukset varmasti Piiroisen ja Virpiön tasosta.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Niin, riippuu mitä tarkoitat tällä. Itse luulen, että Virpiö suuressa roolissa on 12-15 maalin mies ja ~25 pojon mies. Hauskaa kun moni kirjoittaja on ollut Virpiön hankinnan jälkeen sitä mieltä, että miehelle kunnon näyttöpaikka, nyt kun se on niin halutaan jo toista pelaajaa tilalle. Muistakaa kumminkin, että Allu tulee kauden edetessä kuvioihin mukaan ja siihen mennessä Dufva on saanut vastaukset varmasti Piiroisen ja Virpiön tasosta.

Allu otetaan tietenkin heti toivuttuaan vaikka ykköskenttään, jos rahkeet riittää. On vaan todennäköistä, että tulee vitunmoinen kiire jos ollaan runkkarissa sijoilla 8-10 vuodenvaihteessa pirunmoisen ketjuruletin ja Piirois,Sipiläis, Virpiökokeilujen jälkeen. Lähde siinä sitten voittamaan sitä playoffsarjaa Espooseen Bluesia vastaan sijoilta 7-8. Ja myös tietyt seurat(Jokerit, Kärpät, HIFK) vahvistuvat takuulla vielä kauden mittaan. Kärkikahinoissa olisi oltava alusta asti ja nykyisellä rosterilla en siihen aivan usko.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen ja olen ollut täsmälleen samaa mieltä. Vaikka hyökkäyksessä on laajuutta, terävin kärki on kapea. Tuppuraisen loukkaantumisen myötä kapeasta kärjestä tuli hieman tylppä. Monipuolisuutta hyökkäyksessä on, sitä ei voi kieltää...
Itse kaipaan vielä maalintekoon pystyvää laituria. Kotimaisista vaihtoehdoista tulee ensimmäisenä mieleen, tietämättä mitään kaverien tulevaisuuden suunnitelmista, Toni Mäkiaho ja edellä mainittu Kai Nurminen.

Olen taipuvainen samalle kannalle. Määrää on mutta kärki kapea. Tuohon pari vemppaa lisää kärjestä niin johan keskustelu saa uuden suunnan, tätä en toivo näkeväni ja onneksi ei taida enää edes Pee olla iskemässä tikaria selkään.

Kun Allu on poissa pitkän aikaa niin toivotaan että ei tule takapakkia ja kaikki kuntoutuksessa onnistuu ja pelikyky saadaan mahd. pian takaisin.
Virpiön pitää ns. ylisuorittaa ja Virtasen ei ole varaa koomailla vaikka saakin minun puolesta muuten taiteilla kunhan on tehokas.
Myös Opan odotan ehjänä saavan lisävastuuta ja käyttävän sen.

Mutta kautta aikojen yksi lempipelaajistani eli Mäkkäri Mäkiaho...no jokainen voi tuosta päätella kelpuuttaisinko jengiin. Onko se järkevää ajatellen esim. pelaajabudjettia en kommentoi koska muut jutut menee ohi sen...mutta taitaapa HIFK houkuttaa enemmän.
Myös Nurminen olisi hyvän luokan snaipperi joka saisi vihreää valoa minulta, edes TPS-tausta ei ole este, mutta empä ole kyllä ajantasalla onko Nurmisella jo soppari jonnekkin?
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Hauskaa kun moni kirjoittaja on ollut Virpiön hankinnan jälkeen sitä mieltä, että miehelle kunnon näyttöpaikka, nyt kun se on niin halutaan jo toista pelaajaa tilalle.

Kenen kanssa Virpiö siinä näyttöpaikassaan pelaa? Vänttinen ja Jääskeläinen? Hyvään tulokseen tarvitaan myös ketjukaverit, ja se kakkoskentästä puuttuukin. Virpiötä voisin kokeilla siinä, jos rinnalle olisi laittaa pelimiehiä. Vaan kun ei ole.
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mutta kautta aikojen yksi lempipelaajistani eli Mäkkäri Mäkiaho...no jokainen voi tuosta päätella kelpuuttaisinko jengiin.

Mäkkäri ei taida lähteä Suomessa Hlinnaa tai Tretta kauemmas pääkaupunkiseudusta. Asuu Kauniaisissa ja ainakin Rauma oli jo aivan liian kaukana Grankullasta, kun Lukosta olivat kyselleet. Toisaalta ulkomaat on edelleen vaihtoehto Mäkkärille... Tuskin perhe silti ainakaan Venäjälle lähtisi mukaan, mutta tää on tätä. Eiköhän HIFKi ole kuitenkin aika vahvoilla.

Olishan se jotenkin hämmentävää nähdä Mäkkäri kurvailemassa Hippoksella, tai siis Synergia-areenalla, Hurrikaani-paita päällä...
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En minä nyt lähtisi tässä vaiheessa pelaajakaupoille. Tokkopa olisi varaakaan kunnon stunttiin. Tässä nyt on havaittavissa pientä vauhtisokeutta. Fakta kuitenkin on, että JYP on noussut hetkessä lilliputista keskikastiin. Ei pidä nyt sentään ihan seuraavassa hetkessä odottaa nousua avaruusteknologian huipulle.

Virtasen Antti. Takuuvarma 40 pisteen mies. Minusta Rööki on nyt vähän ikään kuin unohdettu näissä kahinoissa sivuraiteelle. Siellä on näytettävää monella muullakin pelaajalla. Ei tämä kauden menestys Tuppuraisesta ole kiinni. Joukkueena joka tapauksessa mennään. Kaikki eivät tule onnistumaan, jotkut onnistuvat yli odotusten. Sellaista on hockey.
 

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
Virtasen Antti. Takuuvarma 40 pisteen mies. Minusta Rööki on nyt vähän ikään kuin unohdettu näissä kahinoissa sivuraiteelle. Siellä on näytettävää monella muullakin pelaajalla. Ei tämä kauden menestys Tuppuraisesta ole kiinni. Joukkueena joka tapauksessa mennään. Kaikki eivät tule onnistumaan, jotkut onnistuvat yli odotusten. Sellaista on hockey.

Itsekin olen mietiskellyt tätä, miksi suurin osa väheksyy Antti Virtasta. Antti Virtanen on kuitenkin eräs JYP-legendoista ja tehnyt 7 (?) JYP-kauden aikana yli 240 pongoa..

Noh, toisaalta nyt voisi antaa kunnon paikan Ossi Louhivaaralle kun Tuppurainen on sivussa. Louhivaara varma 15 maalin mies kunhan ei vain kausi menisi pilalle loukkaantumisten takia.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
En minä nyt lähtisi tässä vaiheessa pelaajakaupoille. Tokkopa olisi varaakaan kunnon stunttiin. Tässä nyt on havaittavissa pientä vauhtisokeutta. Fakta kuitenkin on, että JYP on noussut hetkessä lilliputista keskikastiin. Ei pidä nyt sentään ihan seuraavassa hetkessä odottaa nousua avaruusteknologian huipulle.

Ei se nyt välttämättä mitään vauhtisokeutta ole, että toivoo hyökkäyksen olevan yhtä hyvä kuin lähtökohdiltaan viime kaudella. Dwaipe teki kuitenkin 45 pistettä ja monet tuntuvat sen unohtavan, 20 maalia liigassa on kova juttu. Virtanen on takuuvarma ykköskorin hyökkääjä, mutta sen jälkeen onkin omasta mielestäni turhan pitkä rako seuraaviin varmoihin suorittajiin. Tällaista odotin Tuppuraiselta, mutta valitettavasti mies nyt loukkaantui ja kakkoskentässä on ammottava aukko niin sentterin kuin laiturinkin osalta. Eniten pelottaa peliä rakentavan sentterin puuttuminen. Vänttinen on kyllä käsistään taitava, mutta viime kaudella nähtiin sitä missä mies yllättäen olikin parhaimmillaan. Samoin Hytönen, vaikka aivan loistava pelaaja onkin, on parhaimmillaan hieman rikkovammassa roolissa, sumentamassa vastustajan tähtikenttiä. Tämä taas syö pisteitä.

Se on tietysti mukavaa että puolustus on vahvistunut merkittävästi, mutta samanlaista laajuutta toivoisi myös hyökkäysosastoon. Kyllä sinne ainakin yksi pelaaja mahtuisi, mielummin se sentteri. Jos sellainen saadaan, voi laidalla kokeilla Virpiötä ja vaikka Louhivaaraa, mutta en usko että Virpiö tulee tekemään yli 10 maalia ellei ketjukaverit ole peliä rakentavaa sorttia. Toki kuka tahansa voi nostaa tasoa ja voi olla että joukkue on tasaisempi hyökkäysosastolta kuin viime vuonna, mutta sellanen takuuvarma 40 pisteen mies mun mielestä kakkosesta.
 
Lainataan tilalle jypissä keväällä treenannu Alekse Miasnikov, nopeus kyllä valmennuksen mukaan olisi hyvä.. Muu osaaminen kyllä onkin sitten heikompaa.. Noh noh jos nyt ei kuitenkaan, omista löytyy kyllä pätevämpiä ja eihän sitä tiedä jos Seppänen innostuu näihin viimeaikaisiin muotihankintoihin eli pelaaja pelaa alkukauden suomessa ja menee sitten ruotsiin pienemmän verotuksen myötä.. Mikäli nyt sattuisi niin ettei omista löytyisi riittävää tulivoimaa.
Mutta eiköhän kuitenkin anneta Virpiön näyttää osaaminen liigassa..
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kenen kanssa Virpiö siinä näyttöpaikassaan pelaa? Vänttinen ja Jääskeläinen?

Nyt kun Tuppurainen on saikulla ja Piiroinen teki kiikarit Mikkelissä ni paikka olisi ykkösessä. Toki "molemmissa" hyökkäävissä ketjuissa tulee laiturit vaihtumaan Hakkaraisen ja Immosen ympärillä.
 

_Wildchild_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Halutulle muutokselle (TM)
En luottaisi tällä hetkellä siihen että Tuppurainen tulee tehtailemaan maaleja heti saikulta palattuaan vaan pahimmillaan tuo loukkaantuminen voi tulla sotkemaan Allun peliä myös loppukauden osalta pelituntuman puutteen vuoksi. Tämä nyt on tietysti aika synkkä näkymä, mutta otettava huomioon.

En ihmettelisi ollenkaan, vaikka yhtään hyökkääjää ei enää hankittaisi vaan mentäisiin näillä RD:n mainitsemilla "nälkäisillä hyökkääjillä". Kuitenkin mielestäni liian moni mies on ainakin vielä tällä hetkellä kysymysmerkki.
 

Mosabacka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmettelen välillä sitä, miten Virpiöltä odotetaan tajuttomia tehoja. Mestiksen maalipörssien voittajat eivät ole ennenkään sopeutuneet liigatasoiseen kiekkoiluun noin vain. Toki se olennainen ero Virpiöllä on puolellaan, että hän on kehittyvä nuori mies, mutta tuskinpa hän mitään kahtakymmentä maalia tekee ensi kaudella. Liigatasoinen taistelu ei vaadi aina koon ja massan tuomaa ylivoimaa (lue: A. Virtanen), mutta ajan ja tilan vähyys yhdistettynä kovempaan fyysisyyteen aiheuttaa J. Virpiölle pitkäksi aikaa opettelua. Tietenkin täytyy toivoa, että Jyväskylän oma poika tottuu nopeasti uusiin vaatimuksiin, mutta itse ainakin pidän odotukset maltillisina.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ihmettelen välillä sitä, miten Virpiöltä odotetaan tajuttomia tehoja. Mestiksen maalipörssien voittajat eivät ole ennenkään sopeutuneet liigatasoiseen kiekkoiluun noin vain.

Ja yhtään väheksymättä Virpiön tehoja, niin hän teki nuo tehonsa Mestistä mielinmäärin dominoivan sentterin rinnalla. Nyt rinnalle voidaan saada liigan yksi parhaista senttereistä, mutta puolustukset ovat nyt myös eri tasoa. Toivottavasti Virpiö saa kunnon näyttömahdollisuuden, mutta sanonpa vain että 10 maalia olisi jo kova suoritus.

Tuppuraisen nivusvamma on todella ikävä juttu ja leikkaa hyökkäyksen tehoista siivun pois, mutta peesaan Suomi-Salamaa ja annetaan nyt näyttömahdollisuus näille valmiiksi joukkueissa olevissa hyökkääjille. Tässä voisi olla esim. juuri Louhivaaran paikka.

Toki "molemmissa" hyökkäävissä ketjuissa tulee laiturit vaihtumaan Hakkaraisen ja Immosen ympärillä.

Tähmitähäh? Olen juonut kaksi kaljaa, mutta ymmärrän silti tämän lauseen että väität Mikko Hakkaraisen olevan hyökkäävän ketjun sentteri? Mitä sinä olet juonut?
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähmitähäh? Olen juonut kaksi kaljaa, mutta ymmärrän silti tämän lauseen että väität Mikko Hakkaraisen olevan hyökkäävän ketjun sentteri? Mitä sinä olet juonut?
En tiedä miten kaljan juominen kuuluu tähän, mutta minä olen juonut nyt puolitoista olutta ja sanon että näkemieni harjoituspelien perusteella Hakkarainen on ollut yllättävän positiivinen ilmestys molempiin suuntiin ja varmanoloinen (ei hosu, kokeneen pelimiehen merkki) suorittaja. Hän liikkuu myös hyvin ja on yritteliäs, ainakin näiden harkkamatsien perusteella siis. En ihmettelisi jos hänestä saisi oikeiden ketjukaverivalintojen myötä irti tulosta liigapeleissäkin, eikä haittaa että Dufva tuntee miehen hyvin. Tekihän hän sentään Kalpassa (Tuppuraisen kentässä?) 05-06 liigassa 51 pelissä 23 pojoa. Muistettakoon että odotusarvoisesti suunnilleen saman kaliiberin (tehoissa mitattuna) myös Mestiksestä Jukureista vanhoilla päivillään liigaan nostettu Tero Koponen, hänkin sentteri, teki myös heti tulokaskaudellaan kelpo tehot JYPin paidassa (20 pistettä 53 pelissä) muistaakseni 2-3 kentissä. Koponen nousi liigaan siis samalla kaudella Hakkaraisen kanssa Jukureista, suunnilleen samanlaisin teholukemin Hakkaraisen kanssa Mestiskausiltaan Mikkelissä.
En muuten tiedä mikä oli nokkimisjärjestys peliajan suhteen Jukureissa näillä miehillä, enkä jaksanut alkaa ottaa selvää, mutta uskoisin ettei suuria eroja peliajoissa tasakentällisin tai ylivoimissa.

Niin ja Hakkarainen on sittemin kärsinyt loukkaantumisista, eikä oikein löytänyt paikkaansa Saipassa, kun taas Koposen Tero lasketaan Raumalla käsittääkseni jo vakiokalustoon vaatimattomasti sujuneesta (ainakin tuloksellisesti) Lukkodebyyttikaudestaan huolimatta. Tämä jälkimmäinen tuotti taas pisteitäkin ja käsittääkseni lisäarvostusta Lukkokannattajien silmissä.

Nyt olusia on juotu kaksi ja emmännän juotua jo aiemmin Siwasta noutamistani keiloista yhden iltapalaksi, kaljat on finito. Siis öitä.
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Ihmettelen välillä sitä, miten Virpiöltä odotetaan tajuttomia tehoja. Mestiksen maalipörssien voittajat eivät ole ennenkään sopeutuneet liigatasoiseen kiekkoiluun noin vain. Toki se olennainen ero Virpiöllä on puolellaan, että hän on kehittyvä nuori mies, mutta tuskinpa hän mitään kahtakymmentä maalia tekee ensi kaudella. Liigatasoinen taistelu ei vaadi aina koon ja massan tuomaa ylivoimaa (lue: A. Virtanen), mutta ajan ja tilan vähyys yhdistettynä kovempaan fyysisyyteen aiheuttaa J. Virpiölle pitkäksi aikaa opettelua. Tietenkin täytyy toivoa, että Jyväskylän oma poika tottuu nopeasti uusiin vaatimuksiin, mutta itse ainakin pidän odotukset maltillisina.

Itse en kuulu Virpiön puolustelijoihin enkä epäilijöihin liigatasolla, lähinnä ehkä toivojiin että nyt vihdoin se urku aukeaa oikein kunnolla myös oikeissa miesten peleissä!

En tiedä onko joiltain jo unohunut mutta kaudelta 2005-06 Jonella on vyöllä jo 21 SM-liigamatsia ja se eka maalikin on tehtynä. Tosin noissa peleissä puukossa istutuista minuuteista ei tämä tilasto-copy-pasteni antanut lisätietoa...

Olen nähnyt vain TV:stä muutaman TuTon matsin viimekausilla Ritarin hehkutuksilla säestettynä, ja onhan se sanottava et Forsseli on aika kova jätkä niihin peleihin aina vaan.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Tähmitähäh? Olen juonut kaksi kaljaa, mutta ymmärrän silti tämän lauseen että väität Mikko Hakkaraisen olevan hyökkäävän ketjun sentteri? Mitä sinä olet juonut?

Tältä se nyt harkkapelien osalta vaikuttaa, että Immonen on ykkösen ja Hakkarainen sitten toisen ylivoimaketjun sena. Toki oma toive olisi Vänttinen, mutta tämä Hakkaraisen suuri rooli alkaa kertomaan miksi hänet tänne roudattiin 2v pahvilla.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Itse en odota Virpiöltä mitään mahdottomia. Toivon ainoastaan, että saa kunnon näyttöpaikan joko kakkosessa tai kolmosessa. Nelosessa tällaiset pelaajat menevät auttamatta hukkaan.

Eikai Hakkaraista voi minnekkään kakkos yv:hen pistää!? Kyllähän se on selvää, että Hytönen on se kakkos sentteri Immosen jälkeen. Vänttinen on sitten kolmos sentteri.

Olen edelleenkin sitä mieltä, että Hakkaraisen hankinnasas ei ole mitään järkeä. No aika näyttää.
 
Itse näkisin laiturin hankinnan nyt ajankohtaisena. Tuppurainen on kuitenkin sen verran iso palanen ensi kauden joukkueessa, että korvaaja olisi saatava. Joukkueeseen tarvitaan maalinteko voimaa, eikä Piiroisen tai Virpiön varaan viitsisi hirveän paljon laskea. Joku tyylin Bicek olisi hyvä hankinta, vaikkapa jouluun kestävällä sopparilla.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Tältä se nyt harkkapelien osalta vaikuttaa, että Immonen on ykkösen ja Hakkarainen sitten toisen ylivoimaketjun sena. Toki oma toive olisi Vänttinen, mutta tämä Hakkaraisen suuri rooli alkaa kertomaan miksi hänet tänne roudattiin 2v pahvilla.

Ja niitä harkkapelejä on pelattu mitä? Kaksi?

Aika aikaisia johtopäätöksiä tässä vaiheessa kun kauden alkuun on kuukausi.

Hakkaraista voisi rooliin ajatella, mikäli meillä olisi vielä "filppula" joukkueessa, mutta kyllä nyt menestyksen kannalta pitäisi ehdottomasti Vänttiselle roolia suunnitella.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Ja niitä harkkapelejä on pelattu mitä? Kaksi?

Aika aikaisia johtopäätöksiä tässä vaiheessa kun kauden alkuun on kuukausi.

Niin, Dufva itse kommentoi ennen noiden pelien alkua, että harkkapelejä on vain 10 joka on melko pieni määrä. Vai onko mielestäsi nämä ryhmät/parit hatusta vedettyjä:

Pihlman - Immonen
Louhivaara - JP - Jäsä
Sipiläinen - Vänttinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös