JYP 2008-2009 - Kuinka "jatkamme" menestystä?

  • 337 263
  • 1 123
Tila
Viestiketju on suljettu.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Mistäköhän rautalangasta tamperelaisille pitää vääntää, ettei kyse ole todellakaan mistään vedätyksestä ?

Tottakai JYPin toimisto tekee kaikkensa niin Kulmalan, agenttien ja Malmön osaston vaientamiseksi. "Lehdistötilaisuudessa suurella kohinalla" on Seppäsen nykylinja suurten sopimusten julkaisemisessa ja nyt lyödään painostusta ja jäitä joka puolelle, että kliimaksi saadaan itse valittuna ajankohtana(veikkaus viikko 21).

Jos joskus on tullut heitettyä kännipäissään mitä sattuu tänne, niin tällainen ei kuulu tapoihin vaan tälle "varmalle" tiedolle on kyllä parhaat mahdolliset lähteet, mitä tässä asiassa voi olla. Mutta niinkun olen sanonut, loppumetreillä voi aina sattua kaikenlaista. Tapparalla varmaan ainakin on paine saada "oma" poika kotiin..
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Eli blogin kirjoittaja on lähettänyt Villen agentille sähköpostia, koskien sopimusta Jyväskylään, johon agentti vastasi...

Mielenkiintoista sinänsä, että joku blogin kirjoittaja saa ongittua tuollaisia tietoja ja vielä vedenpitäviä sellaisia suoraan agentilta, joka tottakai kertoo kaiken suojatistaan ja hänen sopimustilanteestaan. Pitäisiköhän laittaa Seppäselle viestiä ja kysyä, notta mitenkähän se asia oikein on? Toivon ja luulen saavani suoran ja rehellisen vastauksen, jotta tämänkin spekuloinnin voisi lopettaa tähän paikkaan *jonkinlainen hymiö*

Saa nähdä miten käy. eiköhän selvyys tähänkin asiaan saada todennäköisesti mömmöm-taisteluiden jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Ville kelpaisi Jypiin minun mielestä ainakin! Ja vakava toiveeni on se, että jos ei JYPiin päädy, niin toivottavasti ei tule Suomeen ollenkaan!! En kenenkään vastustajan joukkueessa haluaisi nähdä!

Ja kyllä voisin Villen alta esimerkiksi Virtasen myydä ja lahjoittaa Sykön kaupantekijäisiksi :)
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Mistäköhän rautalangasta tamperelaisille pitää vääntää, ettei kyse ole todellakaan mistään vedätyksestä ?

Tottakai JYPin toimisto tekee kaikkensa niin Kulmalan, agenttien ja Malmön osaston vaientamiseksi.
No eikös se ole juuri vedätystä, jos kerran sopimus on olemassa ja se kysyttäessä systemaattisesti jyrkästi kielletään? Tosin luulen, että vedättäjinä tässä jupakassa toimii muut tahot...

Toy Boylle:
En tuota Malmön kolumnistia sen tarkemmin tunne, mutta käsittääkseni kyseessä on hieman saman tapainen kolumnisti, kuin esim. "kirvesmies" Aamulehdessä, joka jollain tapaa on perillä organisaation asioista perillä. Ainakin aikaisemmin Johan on aika suoraan referoinut käymiään puhelin keskusteluja yms. eri henkilöiden kanssa, joten en tuota sähköpostia sinänsä ihmettele.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Ja vakava toiveeni on se, että jos ei JYPiin päädy, niin toivottavasti ei tule Suomeen ollenkaan!! En kenenkään vastustajan joukkueessa haluaisi nähdä!

Legendaarista... yleensä em. lausetta käyttävät sen joukkueen kannattajat jota kyseinen pelaaja on edustanut... muistaakseni Ville ei ole edustanut JYPiä vielä sekuntiakaan, mutta hyvä päänavaus muutaman sivun Ville-tulee-meille-vakuutteluiden jälkeen.
Muuten olen samaa mieltä, että en todellakaan haluaisi nähdä Niemistä Liigassa minkään muun kuin kasvattajaseuransa riveissä.

Kun kerran herra Nieminen on saanut tässä ketjussa niin suuren huomioarvon niin ehkä välillä on hyvä rentoutua, katsoa sekä kuunnella tämän vääräleuan juttuja edellisen Tapparavierailun ajoilta, kun käsi oli murtuneena paketissa. Vuosi on 2004 ja jokainen voi rivien välistä päätellä minkä muotoinen sydän äijällä on:

http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=3&ag=81&t=434&a=3669
 
Viimeksi muokattu:

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Pakko kai se on osallistua case Niemiseen. En ole uskonut koko juttuun mutta päivällä kuulemani mukaan jutussa on perää todellakin. Kuulemani mukaan sopimus oli todella lähellä syntymistä mutta jokin viime hetken juttu jätti sopimuksen toteutumatta.

Ilmeisesti näillä näkymin Niemistä ei nähdä Hippo...Siis Synergiaa areenalla. Seppäsestä kun on kyse niin eihän sitä koskaan tiedä.

Mutta yksi asia on varma, joukkue ei ole vielä tässä...
 

Stam1na

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP! Vaajakosken Pelikaanit! Barcá!
Legendaarista... yleensä em. lausetta käyttävät sen joukkueen kannattajat jota kyseinen pelaaja on edustanut... muistaakseni Ville ei ole edustanut JYPiä vielä sekuntiakaan, mutta hyvä päänavaus muutaman sivun Ville-tulee-meille-vakuutteluiden jälkeen.
Muuten olen samaa mieltä, että en todellakaan haluaisi nähdä Niemistä Liigassa minkään muun kuin kasvattajaseuransa riveissä.

Kun kerran herra Nieminen on saanut tässä ketjussa niin suuren huomioarvon niin ehkä välillä on hyvä rentoutua, katsoa sekä kuunnella tämän vääräleuan juttuja edellisen Tapparavierailun ajoilta, kun käsi oli murtuneena paketissa. Vuosi on 2004 ja jokainen voi rivien välistä päätellä minkä muotoinen sydän äijällä on:

http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=3&ag=81&t=434&a=3669

Itse ainakin ymmärsin tuon yllä olevan kommentin niin että Ville on sen verran kova pelimies että ei sitä halua todellakaan vastustajan riveissä nähdä. Ei tässä nyt oltu Nemosta jypin miestä vielä tehty
 

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisiko tässä käynyt niin, että ensin Tappara on ollut vuorenvarma sopimuksesta, mutta sen jälkeen JYPin kanssa onkin neuvoteltu paperit allekirjoitusta vaille valmiiksi (HIFKin ja Kärppien mahdollisesti kompatessa), ja kasvattajaseura olisi kuitenkin kontrannut viime metreillä? Olisihan Tapparalla jonkin sortin pakko niin tehdä, tarvittaessa isollakin riskillä. Sinänsä ihmeellistä jos Ville noin kilpailuttaa hintaansa ylöspäin ja aiheuttaa samalla faneille sydämentykytyksiä, jos valinta on kuitenkin päivänselvä...

Jos Nimo palaa Tapparaan, niin siinä olisi ainakin sitä ko. joukkueen fanien paljon mainostamaa perinteikkyyttä. Samaa kuviota ovat JYPin osalta toteuttaneet useat nimekkäät paluumuuttajat, ja se jos mikä kasvattaa pelaajien, organisaation ja fanien keskinäistä luottamusta luoden niitä perinteitä sekä jatkuvuutta. Olisihan Immonenkin Kärppiin mennessään päässyt jo tänä keväänä nostelemaan Kanada-maljaa, mutta onneksi valitsi JYPin, ja ehkä sitä maljaa nostellaan Jyväskylän tuunatussa kiekkoladossa hyvinkin pian. Sitten vain komea NHL-ura ja Vancouverin olympialaiset siihen päälle ja paitaa hallin kattoon!

Mikäli tämä diili menee nyt lopulta vihkoon, niin Seppänen voisi soitella seuraavaksi vaikka vapailla markkinoilla oleville Jaromir Jagrille tai Niko Kapaselle. :D Tosin ei taitaisi olla miehille käyttöä nykyrosterissa... :P

Ja loppukevennykseksi vielä lisää Villen edesottamuksia näköradiossa: http://www.youtube.com/watch?v=CyU-Sk6kdQA

Mukava se on saada SM-liigaan näitä nimekkäitä paluumuuttajia, oli seura sitten mikä tahansa.
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tässä kun on puhuttu sponsorieuroista ja muutenkin talousasioista, niin laitetaan se tähän ketjuun kun kuitenkin asia sivuaa pelaajahankintoja. Eli vakuutusmaksut saattaa nousta aika radikaalistikin, joten jokaisen on varauduttava siihen. Jo nyt JYPin rosterin vakuutusmaksut saattavat pahimmallaan nousta 300k-400k eurolla jos pahin skenaario toteutuu. Se vaikeuttaa pelaajahankintoja. Kuvitelkaapa minkälaiset vakuutusmaksut Nemolla olisi ja se luku tulisi vielä tuohon lisäksi.

Juuri näin. Ei mopolla mahdottomia. Ovatko kovat ajat unohtuneet yhden hyvän kauden myötä. Kyllä JYPin rosterissa löytyy leveyttä riittävästi. Ei sinne Synergia-Areenalle mahdu yhtään enempää katsojia Niemisen myötä.

JYP-threadit alkavat muistuttaa yhä enemmän Jokerien vastaavia. Mihinkään ei olla enää tyytyväisiä, vaan pitää olla SC-voittajia ja "profiilipelaajia". Jospa yritettäisiin tällä kertaa pikkuisen hitaamman kaavan mukaa tätä menestystä, eikä kaikkihetimulle tyylillä, josta yleensä seuraa pienehköjä talousvaikeuksia.
 

SuperDumbo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP-threadit alkavat muistuttaa yhä enemmän Jokerien vastaavia. Mihinkään ei olla enää tyytyväisiä, vaan pitää olla SC-voittajia ja "profiilipelaajia". Jospa yritettäisiin tällä kertaa pikkuisen hitaamman kaavan mukaa tätä menestystä, eikä kaikkihetimulle tyylillä, josta yleensä seuraa pienehköjä talousvaikeuksia.

Käsittääkseni melkein kaikki ovat erittäin tyytyväisiä tämän hetken rosteriin, ei siitä ole kyse. Pettynytkö sitä pitäisi olla, jos yhtäkkiä alkaa pyörimään huhu Niemisen tasoisen pelaajan mahdollisesta sopimuksesta? Eikö yhtään saisi olla innoissaan, jos joukkue meinaa vahvistua entisestään?

Rostislavin heitto Kapasen signauksesta ei ollut hassumpi idea. Vaikka senttereitä jo löytyykin, niin toista kädellistä tarvittaisiin - ei siinä etteikö Vänä ja J-P peliä osaisi pyörittää. Jos Seppänen vaikka onnistuisi Nikon huomaamatta raaputtamaan yhden nollan palkkasumman perästä pois...

Anyway, tyytyväinen olen joukkueseen, mutta ei kai se ihme ole että lämpö nousee, kun tällä tavalla tulta heitetään pesään.
 

softdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juuri näin. Ei mopolla mahdottomia. Ovatko kovat ajat unohtuneet yhden hyvän kauden myötä. Kyllä JYPin rosterissa löytyy leveyttä riittävästi. Ei sinne Synergia-Areenalle mahdu yhtään enempää katsojia Niemisen myötä.

JYP-threadit alkavat muistuttaa yhä enemmän Jokerien vastaavia. Mihinkään ei olla enää tyytyväisiä, vaan pitää olla SC-voittajia ja "profiilipelaajia". Jospa yritettäisiin tällä kertaa pikkuisen hitaamman kaavan mukaa tätä menestystä, eikä kaikkihetimulle tyylillä, josta yleensä seuraa pienehköjä talousvaikeuksia.
Kyllä täällä päässä ainakin ollaan erittäin tyytyväisiä rosteriin ilman Villeäkin. Onhan se kuitenkin hienoa, jos Nemon kanssa ollaan edes neuvoteltu. Se kertoo täysin uudesta tasosta JYPin toiminnassa.

Mitä tulee riskien ottoon, niin en millään usko, että Jukka vaarantaisi hyvän tilanteen turhan suurella riskillä. Seppänen varmasti parhaiten tietää millainen urakka on ollut nostaa JYPin talous nykytasolle. Uskoisin, että jos ja kun Niemisen tasoisia ja hintaisia kavereita tänne houkutellaan, on rahoitus silloin neuvoteltu jostain valmiiksi.

Ja todetaan sama kun aikaisemminkin, että hyvältä näyttää nippu ensi kaudelle, vaikka ilomielin ottaisin vastaan maaleja liukuhihnalta räkivän laiturin.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP-threadit alkavat muistuttaa yhä enemmän Jokerien vastaavia. Mihinkään ei olla enää tyytyväisiä, vaan pitää olla SC-voittajia ja "profiilipelaajia". Jospa yritettäisiin tällä kertaa pikkuisen hitaamman kaavan mukaa tätä menestystä, eikä kaikkihetimulle tyylillä, josta yleensä seuraa pienehköjä talousvaikeuksia.
Keskustelu ei miellytä, joten se pitäis lopettaa? Tätähän tämä JYPin ympärillä nykyään on. Kyllähän se niin on, että jos joku heittää 'varman tiedon' kehiin, että Ville Nieminen tulee JYPiin, niin siitä syntyy kaikenlaista juttua. Väistämättä keskustelun edetessä tulee esiin se ikävä yksityiskohta, ettei nykyisessä rosterissa ole Niemisen kaltaista pomminvarmaa voittajatyyppiä ja playoff-soturia. Se että tälläinen pelaaja olisi monien mielestä arvokas lisä joukkueeseen, ei mielestäni ole tyytymättömyyttä. Mielipide tämäkin.
Kuinka kauan sitä menestystä pitää muuten odotella? Olisiko menestyminen esim. jo ensi kaudella jollain tavalla väärin?
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seppänen varmasti parhaiten tietää millainen urakka on ollut nostaa JYPin talous nykytasolle. Uskoisin, että jos ja kun Niemisen tasoisia ja hintaisia kavereita tänne houkutellaan, on rahoitus silloin neuvoteltu jostain valmiiksi.

Samaa mieltä. En ymmärrä viestejä, jossa suunnilleen käsketään Seppäsen lopettaa Niemisen kanssa neuvottelut, koska Niemiseen ei voi olla varaa. Kai se Seppänen itse parhaiten tietää, keneen seuralla on varaa ja keneen ei. Varmaan hänellä on parempaakin tekemistä kuin neuvotella pelaajan kanssa sopimuksesta, johon myöhemmin huomaa rahoituksen puuttuvan.

Ehdottoman tyytyväinen olen ainakin minä joukkueeseen jo nyt, mutta näin laadukkaille hankinnoille kuin Nieminen olisi vielä tilaa. Voihan olla mahdollista sekin, että jokin tulopuolella on ylittänyt odotukset - ensimmäisenä tulee mieleen, että aitioiden kauppa olisi käynyt niin hyvin, että niitä olisi kilpailutilanteessa vuokrattu kovemmilla summilla kuin aiemmin oli ajateltu. Mitään tietoa siis tästä ei ole, mutta esimerkiksi tuollaisten juttujen takia rahaa voisi olla enemmän kuin täällä uskotaan.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Itse ainakin ymmärsin tuon yllä olevan kommentin niin että Ville on sen verran kova pelimies että ei sitä halua todellakaan vastustajan riveissä nähdä. Ei tässä nyt oltu Nemosta jypin miestä vielä tehty


Juurikin näin! Oikein ymmärretty.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuulemani mukaan sopimus oli todella lähellä syntymistä mutta jokin viime hetken juttu jätti sopimuksen toteutumatta.

Ilmeisesti näillä näkymin Niemistä ei nähdä Hippo...Siis Synergiaa areenalla. Seppäsestä kun on kyse niin eihän sitä koskaan tiedä.

Mutta yksi asia on varma, joukkue ei ole vielä tässä...

Uskottava siihen nyt vaan on, kaiken kiistämiselle on aina perusteensa.
Mutta sama tieto on kuin massimolla, Niemistä ei nähdä JYPissä, harmi.
Mikäli ei vielä kaikki mene uusiksi.

Sen sijaan samaa mieltä siitä, joukkue ei ole todennäköisesti tässä.
Seuraavaksi/ko kuiskitaan uudesta pakista...
 

vsop

Jäsen
En minäkään usko Niemisen tuloon. Toisaaltaan minä olen eri lähteitteni kautta tiedostanut, että Nieminen ei pelaa ensi kaudella HIFK:ssa, HPK:ssa, JYPissä tai Kärpissä vaan taistelu on päätynyt Tapparan voittoon. Hyvin JYP on vedättänyt, koska oli mukana aivan viime hetkiin asti. Voin olla väärässä tai vähemmän väärässä, mutta ilmeisesti olen oikeassa.

lisäys:
Tietysti kyseessä on vahvistamaton tieto.
Kirjoitin lainaukseni 6.5.2008 tiistaina klo 14.28, jolloin tilanne oli, että Ville Nieminen on tehnyt sopimuksen muualle kuin JYPiin. Tällä palstalla moni vielä uskottelee itselleen päinvastaista edelleenkin. Tieto on edelleenkin vahvistamaton, mutta luotettavista lähteistä kuultua.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehdottoman tyytyväinen olen ainakin minä joukkueeseen jo nyt, mutta näin laadukkaille hankinnoille kuin Nieminen olisi vielä tilaa.

Itsekin olen erittäin tyytyväinen tähän joukkueeseen. Maalivahti-, puolustus- ja sentteriosasto on kunnossa ja kestää vertailun minkä tahansa liigajoukkueen kanssa. Hyviä laitureitakin löytyy, mutta toisaalta vielä olisi tilaa laadukkalle voimahyökkääjälle. Eli juuri spekuloidun Ville Niemisen tyyliselle pelaajalle.

Eli jos/kun JYP hankkii vielä pelaajan, sen tulee olla tosissaan kovan luokan pelaaja eikä ketään liigajyriä. Eli selkä vahvistus 1-2 kentän laitaan. Nimet Antti Laaksonen tai Lauri Tukonen kelpaisi.
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos joukkuetta tullaan vahvistamaan, tulisi pelaajan olla selkeä maalintekijätyyppi. Työteliäitä ja fyysisiä laitureitahan meillä on vaikka muille jakaa. Sen sijaan liigatason snaipperia ei rosterissa ole.

Ensi kauden joukkuetta kun silmäilee, näkee joukkueen yllä suuret kirjaimet RD. Suuri osa taitavista ja luovista pelaajista on vaihdetty työmyyriin. Joukkue vaikuttaakin erittäin dufvamaiselta, mikä on tietysti hyvä asia toisaalta. Mutta kuten edellä totesinkin, pomminvarmaa maalintekijää joukkueesta ei löydy. Ensi kauden JYP tulee olemaan erittäin bluesimainen, työteliäs ja voittaa pelit useammin 2-1 kuin 5-4.
 
Viimeksi muokattu:

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos joukkuetta tullaan vahvistamaan, tulisi pelaajan olla selkeä maalintekijätyyppi. Työteliäitä ja fyysisiä laitureitahan meillä on vaikka muille jakaa. Sen sijaan liigatason snaipperia ei rosterissa ole.

Kyllähän joukkueesta löytyy kaksi snaipperia: Virtanen ja Virpiö. Itse ainakin lasken molemmat liigatason pelaajiksi. Todennäköisesti mahdollinen uusi laituri tulee olemaan oikea laitahyökkääjä, sillä leftwingejä löytyy jo 6-pelaajaa ja rightwingejä vasta 5-pelaajaa.


Vasemmat laitahyökkääjät:

Pihlman
Tuppurainen
Jääskeläinen
Sipiläinen
Pesonen
Riska

Oikeat laitahyökkääjät:

Virtanen
Louhivaara
Virpiö
Piiroinen
Sykkö
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän joukkueesta löytyy kaksi snaipperia: Virtanen ja Virpiö.
Minusta "sniper" on ennen muuta sellainen runsaasti pisteitä takova laituri, jonka tehopisteet koostuvat yleensä enimmäkseen maaleista. Tällaisen määritelmän mukaisia pelaajia JYPissä on tosiaankin Hannuksen lähdettyä kaksi, mutta he eivät ole mainitsemasi, vaan Samuli Piiroinen ja Ossi Louhivaara. Kumpaakaan heistä ei tosin oikein voi liigatasolla tilastojensa perusteella (vielä) pitää "sniperina".
 

SuperDumbo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän joukkueesta löytyy kaksi snaipperia: Virtanen ja Virpiö.

Pikkaisen laittaa naurattamaan tuo Vemmun tituleeraaminen snaipperiksi. Mies on loistava käsistään ja peliälyltään ja onnistuu järjestämään itsensä usein loistaviin maalintekopaikkoihin, mutta ei kai tämä hänestä vielä snaipperia tee? Päinvastoin - Vemmu pääsääntöisesti enemmänkin munaa huippupaikkoja kuin esiintyy jonakin täsmäaseena. Snaipperi ei vedä KOSKAAN varmasta paikasta ohi. Virpiöllä taas on vielä pitkä matka liigasnaipperiksi asti. Kunhan nyt ensiksi edes pääsisi kunnolla liigaan asti, niin katsotaan sitten millaisena miehenä häntä voidaan pitää.
 
Pikkaisen laittaa naurattamaan tuo Vemmun tituleeraaminen snaipperiksi. Mies on loistava käsistään ja peliälyltään ja onnistuu järjestämään itsensä usein loistaviin maalintekopaikkoihin, mutta ei kai tämä hänestä vielä snaipperia tee? Päinvastoin - Vemmu pääsääntöisesti enemmänkin munaa huippupaikkoja kuin esiintyy jonakin täsmäaseena. Snaipperi ei vedä KOSKAAN varmasta paikasta ohi.

Rööki tekee mitä haluaa koska on Synergia Areenan Gretzky. Lopettakaa se röökin töniminen ! Rööki ei ole snaipperi, ei playmaker, ei myöskään grinderi tahi enforcer, vaan rööki on velmu.

Muuten mielipide rosteriin on että eiköhän näillä mennä, kyllä perus jyp fanin pitäisi jo nyt olla enemmän kuin tyytyväinen rosteriin. Tosin jos Don Seppänen on valmis satsaamaan vielä niin antaa mennä vaan, kunhan se ei tapahdu tulevaisuuden kustannuksella !
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pikkaisen laittaa naurattamaan tuo Vemmun tituleeraaminen snaipperiksi. Mies on loistava käsistään ja peliälyltään ja onnistuu järjestämään itsensä usein loistaviin maalintekopaikkoihin, mutta ei kai tämä hänestä vielä snaipperia tee? Päinvastoin - Vemmu pääsääntöisesti enemmänkin munaa huippupaikkoja kuin esiintyy jonakin täsmäaseena. Snaipperi ei vedä KOSKAAN varmasta paikasta ohi. Virpiöllä taas on vielä pitkä matka liigasnaipperiksi asti. Kunhan nyt ensiksi edes pääsisi kunnolla liigaan asti, niin katsotaan sitten millaisena miehenä häntä voidaan pitää.

Siis aivan sama nimitinkö Virtasta tai Virpiötä snaipperiksi - pääpointti on että nämä jannut ovat pienikokoisia kiekollisesti taitavia pelaajia, joiden pelipaikka kuuluisi olla hyökkäävissä kentissä, jotta heistä saataisiin paras hyöty joukkueelle. Uskoisin näin Virtasen ja Virpiön ottavan joukkueen 1-2-ketjujen oikean laitahyökkääjän paikat vaikka eivät ole puhdasverisiä maalitykkejä. Mutta mene ja tiedä miten asiat ovat syksyllä, ties vaikka Dufva pistää Vemmun jälleen joukkueen 13. hyökkääjäksi..
 

Miketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Näin nopeasti katsottuna näyttäis ensi kaudella Jypillä olevan 7 perjantai- ja 6 lauantai-kotiottelua. Perjantai-otteluiden määrä tuli itselle aika suurena yllätyksenä. Tähän asti ovat olleet aika harvinaista herkkua, mutta hyvä näin.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tähän asti ovat olleet aika harvinaista herkkua, mutta hyvä näin.
Todellakin! Uskon että tupa on täynnä näissä otteluissa, varsinkin jos edeltävät ottelut ovat menneet hyvin.

Itse ketjun aiheeseen muutama sana, kun en ole aiemmin siihen puuttunut. Malmivaara, Välivaara.... Onhan kovat nimet hommattu alakertaan, voi pojat! Ja Tuppurainen, Virpiö. Siinä meille oivat "positiiviset ongelmat". Itse haluaisin Jonen ykköseen, mutta suostuuko/laittaako Dufva Tuppuraisen kakkoseen?

Jänniä asioita ja kivahan näitä on pohtia! Uusi hallikin on tulossa.... Ennenkuin joku irvileuka tulee sanomaan niin sanotaan nyt, että tarkoitan tuota peruskorjausta. Minulle se on yhtäkuion uusi halli. Mutta siis: uusi halli ja saletisti on yleisöä kotiavauskierroksella tapparaa vastaan tupa täysi riippumatta ottelutuloksista! Moni haluaa nähsdä uusitun hallin ja itsekin kuulun tähän joukkoon.

Olipa paljon irtonaisia asioita, noh olkoon. Muokataann/lisätään päivällä jos tulee tarvetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös