Jos katsoo Marjamäen tilannetta hahmottelemalla kentällisiä:
Uhlbäck - Immonen - Virtanen
Mikkonen - xxxx - Louhivaara
Grünn - Hauhtonen - JJääskeläinen
Tenkanen - Hytönen/Piispanen - AKovanen
Ensinnäkin kuitenkin huhuareena on mitä on, ja tuon perusteella Marjamäkeä olisi vaikea mahduttaa kokoonpanoon. Ja kokemusta tuohon kakkoseen pitäisi hommata, yksi liigatulokas lisää tuskin auttaisi. Toisaalta, jos Marjamäen hankinnalla saisi Mikkosen vaikka Jukureihin, niin sitten kelpaisi.
Minä olen kyllä henk.koht sitä mieltä, että roolituksen avulla saataisiin JYP:ssäkin tuloksia, eikä mitään "kaikki pelaa" - paskaa.
Neloseksi Mikkonen - Hauhtonen - Ari Kovanen, niin olisipa vastustajan ykköskenttää vastaan heittää jotain todellista.
EDIT: Aamun Keskisuomalaisessa oli lyhyt JYP:n toimitusjohtaja Jukka Seppäsen haastattelu, kun mies oli matkustanut Prahaan seuraamaan MM-kisojen mitalipelejä:
- Juuri nyt pelaajahankintarintamalla on hiljaista. - MM-kisojen aikaan pelaajamarkkinat ovat Suomessakin aina ylikuumentuneita. Odotellaan nyt vaan rauhassa ja katsellaan, mitä kesä tuo tullessaan, Seppänen sanoi ja suuntasi kulkunsa kohti Prahan vanhankaupungin kujia.
Eli tuon voi jokainen tulkita miten haluaa. Minä tulkitsen sen lähinnä sillä tavalla, että JYP:n verkot ovat ulkomailla ja sopimuksia julkistetaan vasta heinä-elokuun vaihteessa.
Eli sieltä sitten pitäisi löytää 3 pelaajaa, jotta Seppänen voisi seistä sanojensa takana. Well, sanoisi kohtelias jenkki..