Cechin lähtö on minulle pettymys, Siltavirran taas ei. Ennemmin olisin kyllä luopunut melkein Poikolaisesta kuin Cechistä. Paremmin Martin kuskasi kiekon alueelle, kuin Pekka jonka vakio oli roikkunosto ja kaikki perään. Juuri näin. Mutta kuka korvaa Martinin sitten? Siltavirran aukon täyttänee Huczkowski, mutta Cechiä tuskin paikkaa Kortelainen. Myös Ahosen lähtö on harmi, mutta ilmeisesti paikkaajat Ollille sekä Hirvoselle ovat jo hankittu.
Jos lähtijät jäävät tähän viisikkoon + Pihlman, voi luottavaisin mielin odotella ensi kautta, jos nämä huhutut uudetkin hankinnat toteutuvat.
Paljolti kuitenkin ratkaisee erään tietyn kolmikon tilanne. Tietysti minäkin toivon, että kaikki kolme jatkaisivat, mutta kaksikin olisi jo mainio juttu. Olen edelleen siinä uskossa, että Vostrak jatkaa ja sitten toinen kaksikosta Chlubna/Ton.
Toivottavasti Loikala sekä Glad ovat sorvanneet kontrahdit jo. Ainakin tuo juttu antoi niin ymmärtää.
Ilmeisesti siis Kärpistä joku on siirtymässä JYP:iin ja se joku on mitä ilmeisimmin Sakari Palsola. Todella mielenkiintoinen hankinta, mikäli pitää paikkansa. Itse en ole paljon nähnyt ko.herran pelaavan, mutta on ainakin selkeä ykkössentteri JYP:ssä. Ja saanee pelata taitavien tshekkilaiturien kanssa. We'll see.