JYP 100 vuotta – juhlat mitkä eivät heti unohdu

  • 52 241
  • 342

Baldrick

Jäsen
Itkettäisi jos ei naurattaisi. Onhan tää nyt KUNNON MEININIKIÄ! Aina kun miettii, että nyt on pakko olla jo sekoilun loppunu, kun ei itse keksi enää mitään, mitä toimisto voisi möhliä, niin JYP vetää aina uudelleen ässän hihasta.

Huomenna tai viimeistään keskiviikkona on taas kyllä etukäteen tiedossa, että kannattaa pitää hatusta kiinni, kun huomenna taitaa olla se sponsoritapaaminen?

Aiemmin uhosin, että pelien katsominen loppui lauantaihin, mutta toisaalta jäisi kyllä historiallisia tapahtumia todistamatta, kun JYP vetää uuden ennätystappioputken Liigan TOP6-budjetilla ja paperilla JYPin ykkösveska sekä jotain 5 pakkia on EHT-tason ukkoja.

”Missä sinä olit, kun JYP romahti?”
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä taitaa puuttua vielä avausviestistä?
Tämä on edelleen vähän ristiriitainen kun aika luotettavalta taholta kuullut että JYP mokasi tässä vain somen. Tiedottaminen Ouluun oli hoidettu jo kauan aikaa sitten kun Kärpät vei pelin Rovaniemelle.
 

Nahkalerputin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lerputten ja likasangon täystuho, RD:n Uimalakki
Mainitsin jo tämän aikaisemminkin, mutta tästä kaudesta saisi oikeasti hyvän tositapahtumiin pohjautuvan romaanin tai leffan tehtyä. Ei mitään dokumenttia, vaan kunnon urheiluaiheisen draaman. Siis ihan aikuisten oikeasti ilman mitään sarkastista ivailua. Tässä on ollut niin helvetisti draaman kaarta tapaus Lahtisesta tähän päivään ja tästä eteenpäin, ettei mitään värikynää tarvittaisi tarttuvan tarinan tekoon. Ja kyllähän tästä pitäisi myös jonkinlainen dokumentti tehdä - no sitähän @Ciccarelli tässä tekee, mutta joku voisi tehdä syvempää tutkimustyötä ja löytää lisää ihmeellisyyksiä kulissien takaa. Kolmanneksi joku voisi kasailla nuo meemit yksiin kansiin ja tarjota sitä JYPin fanikauppaan myytäväksi. Testattaisiin vähän löytyykö Seppäseltä taitoa itseironiaan.
Tulisi syyte kunnianloukkauksests varmaan jypiltä. :DD
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itkettäisi jos ei naurattaisi. Onhan tää nyt KUNNON MEININIKIÄ! Aina kun miettii, että nyt on pakko olla jo sekoilun loppunu, kun ei itse keksi enää mitään, mitä toimisto voisi möhliä, niin JYP vetää aina uudelleen ässän hihasta.

Huomenna tai viimeistään keskiviikkona on taas kyllä etukäteen tiedossa, että kannattaa pitää hatusta kiinni, kun huomenna taitaa olla se sponsoritapaaminen?

Aiemmin uhosin, että pelien katsominen loppui lauantaihin, mutta toisaalta jäisi kyllä historiallisia tapahtumia todistamatta, kun JYP vetää uuden ennätystappioputken Liigan TOP6-budjetilla ja paperilla JYPin ykkösveska sekä jotain 5 pakkia on EHT-tason ukkoja.

”Missä sinä olit, kun JYP romahti?”
Huomenna on yhteistyökumppanien info. Eiköhän sieltä jotain taas irtoa. Tähän sitten joku "nothing to see here" -meemi.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tämä sekoilun määrä ylittää tähtitieteelliset mittayksiköt. Vituttaakin niin että veri ei kierrä. Taitaa olla 34 vuotta siitä kun aloin toden teolla seurata JYP HT nimistä joukkuetta. Tämä on ensimmäinen kerta kun koko seura lähinnä vituttaa. Minulla ei ole tällä hetkellä mitään sympatiaa tai fiilistä "seistä omien takana". Pieninkin positiivisuuden ripe leijailee pierun mukana tuulessa. Pahinta tässä on se, että en edes keksi miten JYP tämän luottamuspulan korjaisi. Vaikka tulisivat joukolla median eteen pyytämään anteeksi ja toteamaan että ovat munanneet pahemman kerran, jäisi silti paskan maku suuhun. Riittääkö edes että heivaavat Viitasen ja Pönön ja Hämäläisen pihalle? Se olisi jonkinlainen alku, mutta ei riittävä. Puheet on puhuttu ja teot on näyttäneet todellisuuden. Minulla on yksi viesti JYP:lle. Haistakaa pitkä pa***!

Ihan samat fiilikset on täälläkin. Nuo 19-22 vuodet meni vielä kaiken maailman juttujen piikkiin ja oli helpompi pysyä positiivisena, mutta ei näiden kahden vuoden munaamista meinaa enää millään kestää ja ei paljon selittelyt enää auta. Kyllä tässä on isosti petetty olo kun kuitenkin on rahaa tähän puulaakiin tullut kannettua vuositolkulla. Muistan kun pari vuotta sitten tuli katsottua tuota JYPin striimiä jossa Seppänen lupasi että välitila loppuu nyt. Aika huojentunut ja luottavainen olo oli tuolloin. Mutta kuinkas kävikään, takaisin lähtöruutuun ja todellisuudessa varmaan muutama sakkokierroskin siihen päälle.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti tämä ei pidä paikkaansa, ja jos niin on jotenkin ehdollinen sillä tavalla että organisaatio tekee muutoksia. Seppänen omalle tontille, UTJ vaihtoon tjms.
Joo kyllä tässä toivoo kaikkea, mutta ei hyviä uutisia kuulu. Toivotaan, että huomenna ärähtävät tosissaan ja vaativat vaihdoksia ja muutoksia. Muuten voi lähteä useita.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo kyllä tässä toivoo kaikkea, mutta ei hyviä uutisia kuulu. Toivotaan, että huomenna ärähtävät tosissaan ja vaativat vaihdoksia ja muutoksia. Muuten voi lähteä useita.
Mä toivon, että siellä olisi joku joka sanoisi, että nyt se viitanen helvettiin ja asiat kondikseen tai sit ei tuu euroakaan tähän joukkueeseen. Ja jos ei mitään tapahdu, niin vaikealta kun se tuntuukin sanoa, niin sit saa mennä konkurssiin koko paska.
 

BuBo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vuosikymmenet JYPiä seuranneena ja kannattaneena alkaa nyt kyllä usko loppua seuran tekemisiin. Pahasti näyttää jopa siltä, että tuo logo 1923-2023 olisi enteellinen ja joukkueen taru tulee päätökseen. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että nuo 100-vuotis juhlaottelu ja seuraavan päivän gaala olivat JYPin viimeiset positiiviset jutut. Niiden jälkeen on lähdetty luisumaan alaspäin ja vauhti senkuin kiihtyy. Mitäköhän tässä vielä joutuu näkemään...
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä toivon, että siellä olisi joku joka sanoisi, että nyt se viitanen helvettiin ja asiat kondikseen tai sit ei tuu euroakaan tähän joukkueeseen. Ja jos ei mitään tapahdu, niin vaikealta kun se tuntuukin sanoa, niin sit saa mennä konkurssiin koko paska.
Ei tuossa varmaan muu auta. En usko, että Seppäsen ylpeys antaa periksi ottaa ammattilaiset johtamaan omasta aloitteesta. Toivottavasti sponsorit uskaltaa...
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kyllä tästä tarina tehdään. Myydään se sitten Wsoylle tai Otavalle ja sitten Selin/Mäkelälle elokuvaa varten. @Ciccarelli saa idean isänä sitten provisiot kaikesta ja juosta haastatteluissa.
Leffaa varten olisin kyllä itse pistämässä kaikki rahat Aki Kaurismäelle. Se kun on ainoa, joka voi saada tästä masennuksen huipennuksesta jotakin erinomaista aikaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers

En malta olla linkittämättä tätä artikkelia. Itse olen työskennellyt lähellä tätä ilmiötä vuosia. Tunnistan sen keskimäärin erittäin hyvin ja olen nähnyt mitä tuhoa se saa lyhyessä ajassa aikaiseksi. En pääse eroon siitä ajatuksesta, että kyseinen kriisi linkittyy tähän teemaan. En ole itse lyömässä leimakirvettä ketään kohti tässä vaiheessa puutteellisilla faktoilla, mutta jos tällainen henkilö on yhteisön ytimessä, niin jälki on yleensä juuri sellaista mitä me nyt parhaillaan seuraamme. Toivottavasti olen väärässä. Tämä ko. ilmiö tunnistetaan yleensä vuosia myöhässä, kun tuhoa on aiheutettu jo laajasti. Tälle viestille jokainen antaa sellaisen painoarvon minkä antaa...mutta en malta olla pohtimatta onko kyseessä tämä..
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka ei ole yhdennäköisyyttä kasvoissa, niin Sami Hedberg sopisi Seppäsen rooliin.
 

Liitteet

  • JYP 100 VUOTTA - Pääosassa Sami Hedberg.jpg
    JYP 100 VUOTTA - Pääosassa Sami Hedberg.jpg
    126,9 KB · kertaa luettu: 143

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Toistaiseksi on tapahtunut seuraavaa:
09/2023-01/2024 Hallin kioskimyynnissä loppuu toistuvasti makkarat. 5.1.2024 myös lihapiirakat. Joulusesonkiin ei ollut pelipaitoja myytävänä, tässä tosin ilmeisesti suurin syy muulla kuin JYPissä.
[…]
15.1.2024 Sami Niku sanoo ettei ole ollut suru-uutisen takia poissa.
Sydämestäni toivon, että tämä fantastinen listaus kootaan JYPin toimistolla sekoilun päättymisen jälkeen huoneentauluksi, joka muodostaa Katekismuksen kaltaisen, säännöllisin väliajoin seurajohdossa tentittävän opinkappaleen.

Vähemmän sumeutta sinne Pönttövuoren länsipuolelle ja suunta ylöspäin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös