John Copter
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Voit tulla Bonersiin, tilaa löytyy.
Luovutan mielelläni paikan kakkosen keskeltä JMA:lle, jiri tarvii parempaa jakeliaa kuin mihin mä pystyn taipumaan
Luovutan mielelläni paikan kakkosen keskeltä JMA:lle, jiri tarvii parempaa jakeliaa kuin mihin mä pystyn taipumaan
Kirjuri: minä, tietty. Anomuksesta saatan hyväksyä jonkun assariksi / kakkoskirjuriksi pitelemään visk... kun siis lämmintä mehua sisältävää pulloani.
Eihän viimeksikään nähty yli 10 maalin voittoa. Tosin en sitten tiedä mikä on kuulluista tuloksista se oikea, eli 19-11, 19-10 vai 19-9. Tasainen matsi se kuitenkin alun jälkeen taisi olla. :)Nyt ette häviä enää yli 10 maalilla.
Eihän viimeksikään nähty yli 10 maalin voittoa. Tosin en sitten tiedä mikä on kuulluista tuloksista se oikea, eli 19-11, 19-10 vai 19-9. Tasainen matsi se kuitenkin alun jälkeen taisi olla. :)
Ohhoh, olen aina pitänyt tiukea leppoisena miehenä.
Itsehän jatkan edelleen Bonerseissa ja toivon tosiaan että vähän tasoiteltaisiin mahdollisuuksien mukaan noita joukkueita. Säilyy mielenkiinto ja oikeasti parempi voittaa, eikä vaan se kenellä nyt sattuu olemaan kaikki tähdet riveissään.
Mitä vittua, sinähän et luovuta mitään. Sut on kentsu nähty, pelin pyörittäjä nro1. Otetaan sit jallua!
Ja perkele varmasti jatkoilla.
tutzba, pystyykö Iso-Herityssä yöpymään?
FutureHockey kirjoitti:Kenelle ne menivät lopulta ja paljonko saatiinkaan kasaan? -- onkos tänä vuonna jotain vastaavaa pystyssä
Ei se paljoa tietystikkään ole, mutta ainahan se on rahaa.