Olipahan taas Max Allegrilta tarinointia huomisesta kokoonpanosta. Keskikentällä Miralem Pjanic huilaa ja Emre Can sekä Blaise Matuidi aloittaa. Sami Khedira tai Rodrigo Bentancur tulee kolmanneksi, jos on edes kolmea. Puolustuksessa Giorgio Chiellini huilaa, Medhi Benatia ja Daniele Rugani olisivat molemmat valmiita kentälle. Wojciech Szczesny pelaa edelleen, Mattia Perinin aika tulee vielä. Mario Mandzukic aloittaa ja Cristiano Ronaldo kuulemma tekee maalin, joten eiköhän hänkin aloita. Alex Sandrosta ei ole varmuutta, laitapakit täysin auki. Ymmärrä nyt tuosta sitten.
Andrea Barzaglilla jotain vammaa, mutta ei vitostopparin loukkaantuminen hirveästi hetkauta. Paulo Dybalalla vaikeaa ja pahoin pelkään, ettei ole enää helmikuussa Juventus-pelaaja. Huomenna siis kova kärkiottelu Sassuoloa vastaan.
Inter hävisi tänään kotonaan Parmalle.
Hieman off-topicina niin olin katsomassa tuota Inter - Parma peliä paikan päällä. Katsojia oli hieman alle sen 60 000, joten tunnelma oli korkea. Inter itsessään ei sinänsä ole mikään oma lempijoukkue, mutta ihan viihdyttävä joukkue ja muutenkin hieno historia. Itse ottelu ei nyt ihan saanut sitä loppukliimaksia mitä odotin, kun Parma meni voittamaan ottelun Dimarcon maalilla, joka muuten oli aika tyylikäs laukaus. Pienenä sivuhuomiona myöskin se, että kaikki järjestelyt San Sirolla toimi moitteettomasti, stadionille pääsi helposti ja myöskin poistuminen sujui sutjakkaasti. Mutta loppujen lopuksi sain yhden lisämerkinnän elämäni to-do listaan, kun pääsin katsomaan Serie A:ta paikan päällä. Jää aivan varmasti ikiajoiksi mieleeni.
Itse Juventus - fanina kävin samaisella reissulla uudella stadionilla sekä Juventus museossa. Olin tästäkin aivan innoissani, pääsin sentään käymään lempijoukkueeni kotiareenalla. Itse stadionkierros sujui mallikkaasti, ihmisiä oli paljon ja meille ei-italialaisille oli omat kuuntelulaitteet, joilla pystyimme seuraamaan ohjeistuksia ja tarinoita. Kierroksen jälkeen kävimme Juventus museossa, joka oli mahtava kokoelma historiaa sekä tarinoita. Suosittelen lämpimästi tätä jos joskus käytte Torinossa. Koko tämän kierroksen lopulta päädyimme vielä Juventus shoppiin, joka oli täynnä eri fanituotteita. Itse halusin ostaa virallisen kotipaidan, mutta heillä ei ollut oikeita kokoja. Heillä oli toki Ronaldon paitoja aivan hirveästi, mutta kun hänen fanipoika en oikein ole, niin tuo paita sai jäädä myymälään. Onneksi Torinon keskustassa oli myymälä, josta sain ostettua tuon oikeankokoisen virallisen fanipaidan itselleni.
Oli siis aivan mahtava kokemus päästä Juventus stadionille sekä päästä todistamaan ottelua San Sirolla. Yksi elämäni parhaita urheilukokemuksia.