Agnelli on matkustanut tänään yksityiskoneella Pisasta Kreikkaan ilmeisesti tapaamaan Ronaldoa. Jo tätä ennen valmentaja Allegri oli soitellut pelaajalle. Sanonut kuulemma Ciao Cristiano, sono Max … Perez tosiaan on halunnut enemmän fyrkkaa kuin se paljon puhuttu 100 miljoonaa. On näkynyt lukemia siitä, että Real haluaisikin 130 miljoonaa ja agentti Mendes 20 miljoonaa. Maanantaiaamuna luki, että viikon sisällä siirto pitäisi olla paketissa viimeistään. Juventus on antanut itselleen 7 päivää aikaa hoitaa homma himaan. Mitä tulee sitten viime viikon loppuun, niin käsittääkseni Juventuksella oli suuri halu esitellä Ronaldo jo 7.7, missä olisi ollut paljon symboliikkaa pelinumeron 7 kanssa. Tämä ei välttämättä Realille monestakaan syystä sopinut ja yksi syy voi olla Alfredo di Stéfanon kuolinpäivä. Se on oma tulkintani. Toisaalta raha-asiastakaan ei ole päästy sopuun, joten Juventus ei ole tehnyt virallista tarjousta. He odottivat, että agentti vahvistaisi heille, että se on se 100 miljoonaa.
Agnelli ei taatusti sinne nyt turhaan matkusta, joten jotain on nyt tapahtumassa. Monesti olen tässä nyt viikon aikana miettinyt, mitä l'Avvocato olisi tehnyt samassa tilanteessa, jos vielä eläisi ja olen itseäni viihdyttääkseni katsonut sitten videoita YouTubesta. Tässä muuten yksi hauska stoori, mikä on ihan lädiksi, joten kaikki ymmärtävät. Agnelli: La Dolce Vita - YouTube
Agnelli ei taatusti sinne nyt turhaan matkusta, joten jotain on nyt tapahtumassa. Monesti olen tässä nyt viikon aikana miettinyt, mitä l'Avvocato olisi tehnyt samassa tilanteessa, jos vielä eläisi ja olen itseäni viihdyttääkseni katsonut sitten videoita YouTubesta. Tässä muuten yksi hauska stoori, mikä on ihan lädiksi, joten kaikki ymmärtävät. Agnelli: La Dolce Vita - YouTube