Totta helvetissä. Eletään siis kakskeetykskakskeetyks eikä tätä saatanan hullua "leikkele päälle" -jengiä ole viäkään saatu leiritettyä! Mitä vittua, maailma?!! Muilla tilpehööreillä ei niin väliä, mutta lisukkeiden Jeesus eli juusto hallitsee ylimpänä. Vittu.Juusto päällimmäiseksi.
Juusto aina päällimmäiseksi, välillä tosin tullut laitettua kurkkuviipaleet yms siihen juuston päälle.
Enpä voisi kuvitella esim. lämpimissä voileivissä sitä juustoa sinne kinkun/yms. alle.
Juusto päällimmäiseksi.
Totta helvetissä. Eletään siis kakskeetykskakskeetyks eikä tätä saatanan hullua "leikkele päälle" -jengiä ole viäkään saatu leiritettyä! Mitä vittua, maailma?!! Muilla tilpehööreillä ei niin väliä, mutta lisukkeiden Jeesus eli juusto hallitsee ylimpänä. Vittu.
Mutta tehdäänpä niin, että mä alan kokeilemaan tätä nyt toisinpäin.
Koska mä voin.
Ensin laitetaan juustoa. Sitten taikina. Lisätään juustoa. Tomaattikastike ja senkin päälle juustoa. Sitten kinkkua ja ananasta päälle. Vielä kerros juustoa.Nyt on unohdettu toinen polttava kysymys, eli mihin pizzassa juusto? Oikea järjestys on tietenkin ensin tomaattikastike, sitten juusto ja päälle muut täytteet. Jotkin kerettiläiset pistävät juuston muiden täytteiden päälle.
Nyt on unohdettu toinen polttava kysymys, eli mihin pizzassa juusto? Oikea järjestys on tietenkin ensin tomaattikastike, sitten juusto ja päälle muut täytteet. Jotkin kerettiläiset pistävät juuston muiden täytteiden päälle.
Ensin laitetaan juustoa. Sitten taikina. Lisätään juustoa. Tomaattikastike ja senkin päälle juustoa. Sitten kinkkua ja ananasta päälle. Vielä kerros juustoa.
Mutta tehdäänpä niin, että mä alan kokeilemaan tätä nyt toisinpäin.
Koska mä voin.
Silloin on kyseessä pitsa, ei pizza.Jotkin kerettiläiset pistävät juuston muiden täytteiden päälle.