Mainos

Juuso Vainio – matkalla menestykseen

• 28 912
  • 202

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Vainio varmaan tienaa aika hyvin jääkiekkoilijana, tuollaisen palkan saaminen normaalityöstä on aika kovan tuskan takana, vaikka olisi opinnot tehty. Ymmärrän täysin, että haluaa jatkaa.
Jep, enemmän yleisellä tasolla kirjoitin. En niinkään Vainion tapausta vaikka hänen ketjuun tuli. Hän tekee fiksuna miehenä varmaan oman tilanteensa parhaiten tuntien omalta kannaltaan parhaan ratkaisun. Kaukaloon häntä toivon kovasti, kuten kaikkia saikkupelaajia, sitten kun ovat kunnossa.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vainiosta oli juttu Keskisuomalaisessa. Kuntoutus sujunut hyvin ja paluukin voi olla yllättävän lähellä. Tälli ollut kova, muistikuvia siitä ei juuri ole.

Kaikella kunnioituksella itsemääräämisoikeutta kohtaan mutta kuinka viisasta monien aivotärähdysten jälkeen kahden pienen lapsen isän on 30-vuotiaana kaukaloon palata? Onko sen arvoista? Koskee myös Jormakkaa.

Ammattihan tuo on mutta kyllä siinä kovia riskejä otetaan loppuelämää varten. Ehkä sitä ulkopuolisena näkee tilanteen sitten vaan ihan toisin.
Hyvä, että kuntoutuminen on sujunut hyvin. Itse painottaisin terveyden puolelle, mutta minun ulkopuolisena on helppo sanoa sitä tai tätä, mutta ymmärrän, että pelaajan pään sisällä päätöksen tekeminen voi olla vaikeaa.

Voi olla kova halu jatkaa uraa, mutta puntarin toiselle puolella on varmasti terveys ja sen vaikutus paitsi itseensä, niin myös perheeseen ja muihin läheisiin. Toivon onnea ratkaisujen suhteen, mitä ikinä päättävätkään.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä, että kuntoutuminen on sujunut hyvin. Itse painottaisin terveyden puolelle, mutta minun ulkopuolisena on helppo sanoa sitä tai tätä, mutta ymmärrän, että pelaajan pään sisällä päätöksen tekeminen voi olla vaikeaa.

Voi olla kova halu jatkaa uraa, mutta puntarin toiselle puolella on varmasti terveys ja sen vaikutus paitsi itseensä, niin myös perheeseen ja muihin läheisiin. Toivon onnea ratkaisujen suhteen, mitä ikinä päättävätkään.
Jep, pakko tässä on luottaa myös lääkäreihin ja pelaajan omaan arvioon. Kaikki me varmasti ollaan tyytyväisiä Juuson paluusta kokoonpanoon ja JYPin paitaan. Toivottavasti näitä ei enää tule.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy