Rinnettä te ette tule saamaan. Ottakaa siis mitä tarjotaan jos haluatte päästä edes playoffeihin. Luulisin että Jokereilla ei nykyisillä maalivahdella tule olemaan vara luopua yhdestäkään vahvistuksesta.
Joka tapauksessa on todella tyhmää ilmoittaa lehdistölle nimiä ennenkuin kaikki on selvää ja pelaajien nimet paperissa. Mitäköhän Rinne ja Markkanen ajattelevat tällaisesta menettelystä? Jos ovat ylipäätänsä kuulleet koko asiasta... En minä ainakaan ilahtuisi jos saisin lukea lehdestä että olen vaihtamassa työpaikkaa, tai sitten spekuloitu uusi työpaikkani ottaakin jonkun toisen henkilön, joka on ehkä minua parempi
Tunnen itse miehen, ja johan on kumma jos mies tulee Jokereihin. Mutta annetaan Virmasen hehkutella jospa tulee, jospa ei mentaliteetillä, siinä on faktaa ihan tarpeeksi. Myypähän Virmanen teille ainakin kausikortteja.Tämä oli jo toinen kerta tässä ketjussa, jossa tylysti toteat ettei Rinnettä nähdä jokereissa. Lähdettä jo pikku hiljaa kehiin? Todella varmalta kun kuulostat, etkä jätä mitään arvailujen varaan.
Tunnen itse miehen, ja johan on kumma jos mies tulee Jokereihin. Mutta annetaan Virmasen hehkutella jospa tulee, jospa ei mentaliteetillä, siinä on faktaa ihan tarpeeksi. Myypähän Virmanen teille ainakin kausikortteja.
Jos saatte Peksin niin olette osuneet kultakaivokseen.
Niin ja nykyisillä maalivahdeilla todellakin satavarmasti jokerit on pleijareissa nykypäivän liigassa. Mestaruuspuheet sitten erikseen mutta 8. joukkoon selviytyminen on SELVIÖ tällä jokeripakalla.
Myypähän Virmanen teille ainakin kausikortteja.
Varsinainen kultakaivos, ihme että kaveria ei ole vielä nostettu ylös joukkueensa ykkösveskariksi kun kerran kyse on tällaisestä kultakaivoksesta.
Kari Lehtonen tai Tim Thomas olisi kultakaivos, ei alle 30 SM-liigapelin Pekka Rinne.
Lehtonen tai Thomas olisi valmis kultakaivos. Rinne on vielä breikkaamatta, mutta tehnee sen päästessään pelaamaan ykkösenä. Potenttiaalia kaverilla on sekä kokoa, ja se on yleensä hyvä yhdistelmä. Siinä mielessä katsomaton kortti kaveri on, että ei ole pelannut ehjiä kausia liikaa. Taisi kuitenkin hoitaa tonttinsa AHLssä. Jos Jokerit signaa Rinteen niin maalivahtiin eivät tule kaatumaan. Kukaan ei voi varmaksi sanoa mihin asti rahkeet kuitenkaan riittää.
Mutta osoittaa jääkiekkotietoutta suolata Rinteen tapainen ja tasoinen maalivahti etukäteen. Ei tarkoita tieten Flinttiä nyt vaan yleensäkin.
Rinne on varmasti potenttiaalinen kova nimi mutta kuten itsekin sanoit niin Lehtonen ja Thomas on valmiita ja varmoiksi tiedettyjä nimiä.
Tiedoksi: http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=56543&main=49Jos Jokerit haluaa hyvän suomalaisen maalivahdin niin mielestäni ainoa markkinoilla oleva hyvä suomalainen maalivahti on Miika Wiikman. Pronssikerholla on jo kaksi hyvää maalivahtia.
Jos Jokerit haluaa hyvän suomalaisen maalivahdin niin mielestäni ainoa markkinoilla oleva hyvä suomalainen maalivahti on Miika Wiikman. Pronssikerholla on jo kaksi hyvää maalivahtia.
No ihan samalla tavalla osoittaa jääkiekkotietoutta hehkuttaa Rinnettä "kultakaivoksena". Mikä ihmeen kultakaivos? Tuntematon jamppa joka ei ole esittänyt Suomessa yhtään mitään.Mutta osoittaa jääkiekkotietoutta suolata Rinteen tapainen ja tasoinen maalivahti etukäteen. Ei tarkoita tieten Flinttiä nyt vaan yleensäkin.
Täysin samaa mieltä. Yhtä selvää kuin se, että Rinne ei turistina AHL:ssä pelaisi, on se että jos olisi kultakaivos, niin pelaisi ylhäällä NHL:ssä. Mielestäni Rinne on mielenkiintoinen nimi ja hänestä voi olla jopa NHL-maalivahdiksi asti ja SM-liigassa kykenisi pelaamaan minkä tahansa joukkueen ykkösveskarina. Näistä esillä olleista vaihtoehdoista Markkanen jostain syystä miellyttää enemmän, vaikka Shedden Rinteen haluaisikin.No ihan samalla tavalla osoittaa jääkiekkotietoutta hehkuttaa Rinnettä "kultakaivoksena". Mikä ihmeen kultakaivos?
Myypähän Virmanen teille ainakin kausikortteja.
Onkos Markkasen edes mahdollista SaiPan omistajana pelata Jokereissa?
Missäköhän säännöissä tuo on määritelty? Itse en ainakaan löytänyt mainintaa mistään kilpailusäännöistä sun muista.Tämä on muuten tosiasia joka ei näköjään olla otettu huomioon ainakaan täällä JA;lla. Jussi omistaa 8,5% Liiga-Saipan osakkeista ja siten ei voi pelata muussa jengissä kuin omistamassaan Saipassa!