+- saldo joukkueen paras, aina voi parantaa mutta tekee myös oikeita asioita enemmän kun vääriä.
Pulli on kyllä sellainen taistelija ja pelaa hyvällä asenteella. Ihan hyvä hankinta lopulta kun ei noita vähän kokeneempia puolustajia liikaa ole.
+- saldo joukkueen paras, aina voi parantaa mutta tekee myös oikeita asioita enemmän kun vääriä.
Pulli on kyllä sellainen taistelija ja pelaa hyvällä asenteella. Ihan hyvä hankinta lopulta kun ei noita vähän kokeneempia puolustajia liikaa ole.
Onhan toi Pulli ihan karmean huono pelaaja. Nostaisin Perssonin hänen tilalle tästä eteenpäin. Niin paljon soi omissa Pullin virheistä.
Tänään kyllä oli ja jo ensimmäisessä erässä mies olisi pitänyt penkittää.Ei Pulli nyt niin huono ole
Tänään kyllä oli ja jo ensimmäisessä erässä mies olisi pitänyt penkittää.
Tästä toki samaa mieltä, tämän kauden otannalla.Ostan. Silti isoa kuvaa katsomalla Pulli > Persson.
Pulli todennäköisesti on halpa rotaatiopelaaja jonka todellakin kiinnittäisin, vaikka ei lähtökohtaisesti olisi kaavailuissa top6 puolustaja. Todellinen joukkuepelaaja ja tuo hyvää ilmapiiriä sekä kokemusta, myös voittamisesta. Pulli on myös todella hyvä paikkaaja, oli rooli sitten lähes mikä tahansa. Täydellinen pelaaja tietyssä rajatussa roolissa siis.Pullille toivoisin kyllä vuoden jatkopahvia. On joukkueen harvoja pelaajia jotka pelaavat tosissaan ja tunteella illasta toiseen. Minut on kyllä vakuuttanut nimenomaan joukkueen miehenä.
Pulli todennäköisesti on halpa rotaatiopelaaja jonka todellakin kiinnittäisin, vaikka ei lähtökohtaisesti olisi kaavailuissa top6 puolustaja. Todellinen joukkuepelaaja ja tuo hyvää ilmapiiriä sekä kokemusta, myös voittamisesta. Pulli on myös todella hyvä paikkaaja, oli rooli sitten lähes mikä tahansa. Täydellinen pelaaja tietyssä rajatussa roolissa siis.
Kyllä ja itse arvostan ainakin tuota Pullin asennetta. Pistää ainakin kaiken peliin.Esimerkiksi 2023 Pullin tulot oli 30k, juuri siinä rajatussa roolissa 30-40 peliä niin aika täydellinen pelaaja täydentämään kokoonpanoa. Vaikka panostettaisiin myös nuoriin niin tuommoista tarvitaan varsinkin jos loukkaantumisia enemmän.
Nuorten kehitysaskeleet on aina epävarmoja, sekä leveyttäkin tarvitaan kokoonpanoon. Minä ainakin koen, että Pullin kaltainen edullinen ja kokenut pakki tuo juuri oikeanlaista leveyttä pakistoon, ettei tarvitse peluuttaa ja hankkia Perssonin kaltaisia arpoja.Pullin asenteessa ei ole vikaa, mutta muuten on jo aika hankalaa. Jokinen ja Vuontisvaara on seuraavalla kaudella vuoden vanhempia ja kokemusta ukkojen peleistä, niin ei Pullille taida enää olla tarvetta.
Jos Persson on vaihtoehtona, niin sitten ilman muuta sopimus.Nuorten kehitysaskeleet on aina epävarmoja, sekä leveyttäkin tarvitaan kokoonpanoon. Minä ainakin koen, että Pullin kaltainen edullinen ja kokenut pakki tuo juuri oikeanlaista leveyttä pakistoon, ettei tarvitse peluuttaa ja hankkia Perssonin kaltaisia arpoja.
No ei Persson liene mikään vaihtoehto, mutta pointtini on, että Pullin tasoisia pakkeja ei tuolla hinnalla ole oikein saatavilla. Jos halutaan kokenut liigapakki tuomaan leveyttä pakkirosteriin, niin vaikea nähdä parempaa vaihtoehtoa. Toki voi jättää sopimuksen tekemättä, jolloin rosterista puuttuu leveyttä ja saatetaan joutua tekemään kesken kauden hätäisiä arpahankintoja.Jos Persson on vaihtoehtona, niin sitten ilman muuta sopimus.
Ok, itse en näe Pullille oikein käyttöä, mutta Perssonilla tarkoitin olevan huonompiakin vaihtoehtoja.No ei Persson liene mikään vaihtoehto, mutta pointtini on, että Pullin tasoisia pakkeja ei tuolla hinnalla ole oikein saatavilla. Jos halutaan kokenut liigapakki tuomaan leveyttä pakkirosteriin, niin vaikea nähdä parempaa vaihtoehtoa. Toki voi jättää sopimuksen tekemättä, jolloin rosterista puuttuu leveyttä ja saatetaan joutua tekemään kesken kauden hätäisiä arpahankintoja.
Enkä muutenkaan allekirjoita sitä, että Pullilla olisi "jo aika hankalaa". Ihan mukiinmenevästi hoitaa tonttinsa pelistä toiseen.
Itse näkisin Pullin olevan hyvä sellainen lähtökohtainen 7-8. pakki. Eli nimenomaan tuomaan leveyttä pakistoon.Ok, itse en näe Pullille oikein käyttöä, mutta Perssonilla tarkoitin olevan huonompiakin vaihtoehtoja.
Jatkaa kylläHaataja sanoi ennen peliä, että Juuso Pullin arvo joukkueelle ei näy tilastoissa vaan jokapäiväisessä tekemisessä ja logolle pelaamisessa.
Ehdottomasti jatkoa vaan.