Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Toivottavasti vielä Pärssisellekkin aukenisi peliaikaa.
Tekikö edes vielä jatkoa Nääsvillen kanssa?
Toivottavasti vielä Pärssisellekkin aukenisi peliaikaa.
Ei ole varmaankaan tehnyt, ei ole ainakaan osunut silmiin. En tiennytkään että sopimuskin katkolla.Tekikö edes vielä jatkoa Nääsvillen kanssa?
Ei todellakaan ole tulossa suomeen pitkään aikaan.Eikö Pärällä ole vieläkään sopimusta ensi kaudeksi? Eliteprospectin mukaan ei ainakaan ja itse en muista, että olisi tehnyt. Ajattelin vaan, että siinä olisi sopiva tuuraaja Marjalan sairasloman ajaksi tai miksei pidemmäksikin aikaa? Toki ilman try-outia ei varmaan uskaltaisi kokeilla?
Detroitista voisi myös tarjota Lucas Raymondille tryouttia Marjalan poissaolon ajaksi. Ei ole hänelläkään sopimusta ja varmaan jostain olisi hyvä löytää pelipaikka, vaikka sitten testijakson kautta.
Naapuriketjussa on juttua "kannattajien pelaajasta". Ostetaan Kukko meille, mä oon mukana.Melko erikoista että Pärällä ei ole vieläkään sopimusta mihinkään. Luulisi nyt noilla näytöillä sopimuksen P-Amerikkaan saavan? Vai kutsuuko Sveitsi / Ruotsi akseli tykkikautta tekemään?
Tai vaikka Marjalan saikkua korvaamaan...
Pärssinen on rajoitettu vapaa agentti (RFA) eli tarkoittaa sitä, että hän voi tehdä sopimuksen ainoastaan Nashville Predatorsin kanssa. Toki mahdolliset offer sheet -tarjoukset voisivat olla mahdollisia, mutta en näe Pärssistä oikein niin houkkuttelevana pelaajana, että mikään toinen seura kävisi kiinni. Kaikilla seuroilla löytyy valmiiksi jo ihan tarpeeksi tuollaisia NHL/AHL-betweenereitä.Melko erikoista että Pärällä ei ole vieläkään sopimusta mihinkään. Luulisi nyt noilla näytöillä sopimuksen P-Amerikkaan saavan? Vai kutsuuko Sveitsi / Ruotsi akseli tykkikautta tekemään?
Tai vaikka Marjalan saikkua korvaamaan...
Siellä on Predatorsilla myös Luke Evangelista samassa tilanteessa. Molemmille tehtiin kuitenkin qualifying offer eli eiköhän siellä pikkuhiljaa sopimukset ala pian tippua kun nyt saivat selvyyden tuohon Askarovinkin tilanteeseen. Toinen asia sitten on, jos Pärä itse on tyytymätön tilanteeseen ja haluaa jotakin muuta kuin jatkaa Nashvillen organisaatiossa.
Totta, meni sekaisin Tomasino ja Evangelista. My bad.Taidat tarkoittaa Philip Tomasinoa? Evangelistalla pitäisi olla sopimus ensi kauden voimassa.
Taitaa olla suuria ongelmia saada Pärssinen ja Tomasino suostumaan sopimuksiin, jolla mahtuvat palkkakaton alle. Sen takia tämä kai viivästyy.
Taitaa olla 3 milliä palkkakattoon ja sillä vaikea saada näitä kahta pelaajaa sopimukselle.
Helposti voi käydä niin, että tulee vielä viivytystaistelu. Toivotaan, että Pärssinen saa nopeasti pahvin ja Tomasino jää taistelemaan. Helposti voi käydä toisinkin ja jopa kaupat mahdollisia.
Harmittavaahan tuo on Pärssisen kannalta, että vaikuttaa varmasti kauteen valmistautumiseen, jos ei heti pääsekään joukkueen mukaan ja pelaamaan.
Todella vaikea kuitenkaan nähdä, että pelaisi muualla kuin AHL/NHL - akselilla. Näyttöjä on jo ja nyt vaan pitää saada jalka kunnolla NHL-kokoonpanon oven väliin.
Kilpailua tuolla on, koska Nashvillellä ei nyt varsinaisesti ole pulaa C merkinnällä pelaavista hyökkääjistä. Tosin tarvitsee siellä laidassakin jonkun pelata.
Jännä nähdä onko Nashville nyt Pärssiselle oikea paikka? Avuja on ja monessa joukkueessa mahtuisi helposti kokoonpanoon. Mutta jäipä tuolla itsellääkin viime kaudella pahasti piippuun.
Ei saatana saatu Kukkoa try-outille. Lähellä oltiin, mutta Kukkopoika laskeskeli, että liian monta Jukuparkin mainosta pitäisi myydä, että saisi saman rahan kasaan kuin kantrikaupungissa. Noh, ehkä ensi kerralla sitten?Eikö Pärällä ole vieläkään sopimusta ensi kaudeksi? Eliteprospectin mukaan ei ainakaan ja itse en muista, että olisi tehnyt. Ajattelin vaan, että siinä olisi sopiva tuuraaja Marjalan sairasloman ajaksi tai miksei pidemmäksikin aikaa? Toki ilman try-outia ei varmaan uskaltaisi kokeilla?