Äh, ei. Mäkiaho on hyvillä otteillaan ansainnut paikan ykkösessä ja on tuonut siihen tänäänkin paljon lisää.Oikeastaan jos ketjuja katsoo niin esim. vain Mäkiaho ja Ikonen vaihtamalla päittäin olisi tasapainoisemmat ketjut kasassa.
Äh, ei. Mäkiaho on hyvillä otteillaan ansainnut paikan ykkösessä ja on tuonut siihen tänäänkin paljon lisää.Oikeastaan jos ketjuja katsoo niin esim. vain Mäkiaho ja Ikonen vaihtamalla päittäin olisi tasapainoisemmat ketjut kasassa.
Itse ostan myös kuvauksen Ikosesta, mutta luulen, että kaveri ollut pelaamatta koko alkukauden, niin tarvii vähän lämpöö ennen kun laitetaan Komarovin ja Lehterän kenttään. Siinä voi revähtää.Vaikea kyllä ymmärtää Ikosen hankinta ja sitten laittaminen neloseen kahden puukäden kanssa, Ikonen kuitenkin elää kiekosta vaikka oli ketjuna mikä hyvänsä. Vaikea nähdä, että tuo nelonen on kovinkaan paljon kiekossa kiinni. Voin toki olla väärässä, mutta mitä itse Ikosta nähnyt eri vuosina niin parempi rooli olisi ollut jossain hieman enemmän minuutteja saavassa hyökkäyssuunnan ketjussa, niin ehkä Ikosen apuja saataisiin myös esiin paremmin. Oikeastaan jos ketjuja katsoo niin esim. vain Mäkiaho ja Ikonen vaihtamalla päittäin olisi tasapainoisemmat ketjut kasassa.
Ja perkele kun etunimetki on luokkaa Juuso, Joni, Jasse, Jesse, Jeppe…okei on siellä Henriä ja Ossiakin, mutta vaikea pysyä perässä.Itsellä menee nuo Ikoset sekaisin, kun niitä luistelee joka toisessa jengissä, joten yhteensä tehdyissä pisteissä kovaa tulosta.
Juu ei. Hyvin on vetänyt MC DonaldsÄh, ei. Mäkiaho on hyvillä otteillaan ansainnut paikan ykkösessä ja on tuonut siihen tänäänkin paljon lisää.
Ja perkele kun etunimetki on luokkaa Juuso, Joni, Jasse, Jesse, Jeppe…okei on siellä Henriä ja Ossiakin, mutta vaikea pysyä perässä.
Varmaan ajetaan sisään maltilla kun ollut koko kauden pelaamatta. Täytyy kyllä sanoa, että tänään huomasin vasta 3. erässä, että on mukana kokoonpanossa.Olisi kyllä enemmänkin annettavaa, kun saisi vain isompaa roolia. Vaikea tolla 8 minuutin jääajalla on ihan hirveästi mitään pöytään tuoda Åstenin ja Lundellin kanssa. Istuisi esimerkiksi aika kivasti jo kätisyytensä puolesta tohon Seppälän tilalle kolmoseen.
Mun silmään pelaaminen näyttänyt ihan hyvältä.
Nyt kun tämä on hankintojen taso, niin täyttää paikan. Jalkeilla kun on meidän paras ryhmä, on Ikonen pelaavassa kirkkaasti. Se on sitten toinen keskustelu miten helvetissä tilanne voi olla tämä.Jos ollaan ihan rehellisiä, niin en ole yhtä suoritusta (syöttö Lundellille keskiviikkona) lukuunottamatta edes huomannut kaveria jäällä. Joo, pitkä pelitauko ja muut jutut, mutta ei mielestäni siitä huolimatta ole tuonut mukaan mitään mitä joukkueessa jo ei olisi.
Annetaan aikaa, mutta parantaa pitää jotta sopimus olisi jotenkin perusteltu.
Ei. Luiskaan vaan ja parempaa tilalle, jos joku pitää ylipäätään tuoda.Onko käyttöä? Rehellisesti?
Jos laskin oikein niin 10 peliä on vielä aikaa antaa näyttöjä.Onko käyttöä? Rehellisesti?
Otanta on vielä liian lyhyt, jotta voisi vastata rehellisesti kysymykseesi. Puuskutti aika voimakkaasti vaihtoon tullessaan TV-kuvassa. Alkukauden pelaamattomuus näkyy.Onko käyttöä? Rehellisesti?
Ei niin mitään. Selviytymistä ilman asennetta edes osallistua tilanteisiin.Onko käyttöä? Rehellisesti?
Minun mielestäni ei. Åsten ja kumppanitkin ovat parempia. En ihmettele miksi ei ole ollut sopimusta mihinkään.Onko käyttöä? Rehellisesti?
Vähän kaksipiippuinen juttu. Ei ole kyllä saanut mitään aikaiseksi, mutta toisaalta A: peliaika on ollut todella rajallinen kuten sanoit, B: pelituntumaa ei löydy ollenkaan ja C: lajitaidot ovat jokatapauksessa paremmat kuin Åstenilla ja kumppaneilla, eli periaatteessa potentiaalia olisi tuoda nykyistä enemmän laatua alaketjuihin missä sitä kipeästi tarvittaisiin.Mikä on suhdeluku tällä hetkellä, että jääkö vai ei. Itse sanon 5/95 sille, että ei saa jatkoa.
On toki saanut tosi vähän peliaikaa ja näyttöjen antaminen haastavaa. Ihan on yhden käden sormin laskettavissa ne tilanteet, joissa on hyvän ratkaisun tehnyt. Vaikuttaa ihan perustaitavalta ja peliä ymmärtävältä kaverilta. Se vaan ihmetyttää, että näyttöjä on antamassa ja kentällä ihan vetelä. Luulisi että sen 10 min. pelissä pystyisi ilman pelituntumaa nyt edes tekemään sitä kuuluisaa möyrimistä sen aikaa. Hannu Pikkarainenkin sentään try-out jakson jaksoi esittää joukkuepelaajaa.