Ikonen #16
Miten jotain lafkaa voidaan johtaa siten, että se tuottaa puolitoistamiljoonaa takkiin parin miljoonan liikevaihdolla?
Korjataan nyt taas vähä tätä sun negailua, sitä kun tulee välil vähän liikaa, vaikka se offariksi meneekin. Liikevaihtoahan oli se 4,26 miljoonaa plus muut tuotot eli yhteensä 4,5. Tällä tehtiin se 1,47 turskaa.
Sitten case ikoseen. Uskon että tässä kuten usein Blegin hommissa on ainakin kaksi tunariosastoa. On tämä uusi Bluessin johto joka vaan sattuu ryssimään kaikien tällä hetkellä. (tästä on aika vaikea pääästä vaikka en heitä suoraan tästä syytäkkään) Juusol oli kuulema soppari mutta sitä ei, varmaan markkinointisyystä julkistettu heti ennen kun saatiin pikavippisponssi. Tämä kuulema sitten ottanut liian koville ja schaissea tullut niskaan. Tervetuloa työelämään, pomot päättää miten tehdään.
Ja sitten on tämä meidän Ikonen jota näköjään ottaa liian koville ettei sitä kisapaikkaa, varausta tai blegin kärkihyökkääjänpaikkaa tullutkaan ilmaiseksi. Mutta kuten palstaveljet ovat täällä maininneet niin minusta ei ole joukkuetta isompaa pelaajaa. Tällä en tarkoita ettei haluttaisi taiteilijoita tai staroja mutta valmentaja päättää ja sillä mennään. Yhteen hiileen puhaltaminen eikä muniin. Olen vahvasti Ahon takana tässä vaikka olen nimimerkki E:n kanssa samaa mieltä ja hyvin huolissani koko pelitavasta.
Minä en näe sitä tähtitimanttia mitä muut näkee Juusossa. Kertokaa rakkaat bluesfanit mulle mikä tekee tästä ikosesta oikeesti jonkun supertalentin? Onhan se taitava mutta puutteita on niin hirveästi. Ei kertakaikkiaan tuolla puolustusasenteella ja noilla raameilla pärjää nykyajan jääkiekossa, varsinkaan jos ei ole valmis tekemään hirveätä duunia sen eteen. Kaikki on varmasti kuten Huttunen twiittaili mennyt päin helvettiä uuden johdon kanssa pitkään ja sitten kun tämä julma Aho ei nappaa niin on sukset sekä Juusolla, Juhalla että Jyrkillä ristissä.
Sitä mitä Juuso tekee tämän jälkeen, jos pelit espoossa ovat ohi on minulle täysi kysymysmerkki. Ehkä joku sen ottaa ja huomaa sitten ettei tästä tullutkaan mitään (vähän Sami Blomqvistmainen katoaminen). Juusoa ei voi millää verrata Jere Salliseen, Toni Kähköseen tai Camilo Miettisen caseihin. Odotetaan ja katsotaan mitä tulevan pitää. Mitäänhän ei ole vielä vahvistettu.
Kello on paljon