Juuso Ikonen – Bluesin juniorimyllyn timantti

  • 287 219
  • 592

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
radwar viitannee tähän tekstiin Bluesin tiedotteessa:

"Samassa yhteydessä Espoo Blues ja Blues Juniorit ry pahoittelevat paljon julkisuudessa esillä ollutta Juuso Ikosen tapausta ja erityisesti sitä, että nuori lupaava espoolainen jääkiekkoilija ja jääkiekkoyhteisö ovat joutuneet kärsimään kohun takia."

Blues
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Toivottavasti Ikosen mustamaalaminen Bluesin osalta loppuu tähän.

Jos haluaisi olla semi-ilkeä tähän voisi heittää "Flegu vatsatautinen kolmosketjun rutisija". Jypissä kaveri kuitenkin pistetty mainospaikalle ykköseen. #hymiö
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
radwar viitannee tähän tekstiin Bluesin tiedotteessa:

"Samassa yhteydessä Espoo Blues ja Blues Juniorit ry pahoittelevat paljon julkisuudessa esillä ollutta Juuso Ikosen tapausta ja erityisesti sitä, että nuori lupaava espoolainen jääkiekkoilija ja jääkiekkoyhteisö ovat joutuneet kärsimään kohun takia."

Blues

Jos tuon kohdan tulkitsee kuten radwar niin palataan kohtaan 'tarkista lääkitys'.
Annan kuitenkin vielä mahdollisuuden sille että hänellä on jossain se lähde jossa oikeasti Blues on lausunut kuten hän sanoi.

Ei muuta kuin lähdettä kehiin.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Puolin ja toisin. Kuvitellaan että sattuisit tuntemaan jonkun joukkueesta niin lähtisitkö kertomaan tarkasti käymiäsi keskusteluja, mikäli haluat olla vielä väleissä. Että se siitä.
Toisille taas huhut "joukkueen sisältä laiskaksi puolustamaan" kommentit kelpaa lähteeksi.

Kun tarpeeksi toistetaan niin kyllä se totuudeksi muuttuu, näyttää pitävän paikkansa tässä tapauksessa.

btw. Huvittavaa kuinka nyt pestään kasvoja kun joka tuutista tulee yhtäkkiä Blues-Liigan kehuvan junnujaan jne. On niinsanotusti housujen vaihto aika.

Jaa, että puolin ja toisin? Jaksatko vaikka yksilöidä mille väitteelleni haluaisit lähdettä?
Lähinnä tässä itse kyselin lähdettä radwarin väitteille jossa "Blues myöntää epärehellisen ja tökerön toiminnan" kun sellaista en ole mistään itse löytänyt. Eli kuka on tuon myöntänyt ja kenelle?

Niin ja kerro vielä missä Blues on niitä junnujaan tähänasti mollannut, kun tämänhetkinen kehuminen on kasvojenpesua? Ihan vapaasti vaan.
 
On kyllä säälittävää touhua oka:lta ja radwar:lta. Suosittelen kaikkia vain ignooraamaan. Älkää syöttäkö trolleja, eiks? Ja noille "herroille" suosittelisin pysähtymistä hetkeksi ja miettimään OIKEASTI miksi tekevät mitä tekevät. Ehkä tämä paikka ei ole sittenkään se oikea purkautumiskanava. Toivottavasti löydätte oikean instanssin auttamaan.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Puolin ja toisin. Kuvitellaan että sattuisit tuntemaan jonkun joukkueesta niin lähtisitkö kertomaan tarkasti käymiäsi keskusteluja, mikäli haluat olla vielä väleissä. Että se siitä.
Toisille taas huhut "joukkueen sisältä laiskaksi puolustamaan" kommentit kelpaa lähteeksi.

Eikös nuo molemmat ole sama asia? Huhuja joukkueen sisältä ilman lähdettä. Itselläkin on huhuja joukkueen sisältä. Mitä sitten? Jos tuntee jonkun joukkueesta ja kirjoittelee kuulemaansa täällä on se silti vaan sen pelaajan/valmentajan/huoltajan/toimistolaisen mielipide. Ei koko totuus.

Joukkueessakin oli ja on pelaajia joiden mielestä Ikonen ei antanut tarpeeksi. Kuten myös valmennuksessa. Joukkueessa on myös pelaajia jotka olivat ok Ikosen panoksen kanssa ja he varmastikin kokevat asian erilailla, kuin nämä joilla toinen kanta. Joukkueessa ja toimistolla on n. 40-50 henkilöä ja yhtä monta mielipidettä; maku asioita sano kissa, kun...! Eikö?

Yhtä kaikki. Ikosen lähdön jälkeen Blues on hävinnyt vain Kärpille, niin kuin kaikki muutkin. Hyvin meillä menee. Huonollakin pelillä voitetaan. Huomenna taas kolme pistettä. Eteenpäin.
 

radwar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Brynäs, Dynamo Mockba
On kyllä säälittävää touhua oka:lta ja radwar:lta. Suosittelen kaikkia vain ignooraamaan. Älkää syöttäkö trolleja, eiks? Ja noille "herroille" suosittelisin pysähtymistä hetkeksi ja miettimään OIKEASTI miksi tekevät mitä tekevät. Ehkä tämä paikka ei ole sittenkään se oikea purkautumiskanava. Toivottavasti löydätte oikean instanssin auttamaan.

Miten minun kommentit/purkaukset eroavat sinun oksennuksista Ikosta kohtaan?

Toivottavasti sinulla on oikeassa maailmassa purkautumispaikka koska olisi hirveätä ajatella että sinulla ei ole muuta kuin tämä palsta.

Peace.
 
Ihan mielenkiinnosta, voisitko yksilöidä ne Juuson tekemiset (objektiivisine lähteineen), joita Juuson pitäisi pyytää anteeksi.
Viltityksen jälkeen kieltäytyi osallistumasta joukkueen toimintaan. Yhtä hyvä lähde kuin näissä "mustamaalaamisissa". Tai oikeastaan jopa luotettavampi lähde.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oli Juuso jossain JYP-haastattelussa sanonut, ettei tilanteessa ollut yksittäisiä syyllisiä ja olisi itsekin voinut toimia toisin. Rispektit siitä pojalle.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tietämättä mitä kaikkia todellisia syitä viltityksen taustalla on ja minkälainen tapahtumasarja on kaiken kaikkiaan ollut, niin mielestäni Juuso ei ole itse julkisuudessa puhunut paskaa saatika heittänyt omaa versiota tapahtumista tai lokaa muiden niskaan, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut. Siinä mielessä poika on kyllä 18 - vuotiaaksi ehkäpä parhaiten hoitanut oman tonttinsa sopassa.
 
Ihan mielenkiinnosta, voisitko yksilöidä ne Juuson tekemiset (objektiivisine lähteineen), joita Juuson pitäisi pyytää anteeksi.
Objektiivisuutta ei ole olemassakaan. Piste. Se on harhaa. On olemassa vain eritasoista subjektiivisuutta.

Ikosen omasta suusta:
– Varmasti minäkin olisin voinut tehdä jotain toisella tavalla. Siitä vain kasvoi niin iso juttu. Mutta en halua miettiä enää sitä, että kuka tässä on tunaroinut, vaan katsoa eteen päin, Ikonen lisää.
Pienet propsit heikosta tunnustamisesta ja eteenpäin menosta.. joka tosin pitkälti johtuu siitä, että Ikosen tekemiset eivät päivänvaloa kestä tässä jutussa, kuten itse vihjailee.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Eiköhän kaikkille medialukutaitoisille ole tullut jo selväksi pääpiirteittäin miten tämä homma on mennyt. Ikosen whitewash on turhaa, ralliraita on jo housussa.

Ikonen oli treeneissä viltityksen jälkeen ja kallispalkkaisena häntä kaupiteltiin salaa. Näin tuossa KSML mediassa sanotaan. Selväksi tuli.
 
Ikonen oli treeneissä viltityksen jälkeen ja kallispalkkaisena häntä kaupiteltiin salaa. Näin tuossa KSML mediassa sanotaan. Selväksi tuli.
Sanoinkin, että kaikille medialukutaitoisille on tullut selväksi. Kannattaisi lopettaa se ristiretki jo. Mene tuonne Pyhin foorumille kehumaan Ikosta.. vai eikö se ole yhtä palkitsevaa kuin kipunoida täällä? Me täällä lopetellaan tämä ketju tähän, eikös näin?
 

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Ikonen oli treeneissä viltityksen jälkeen ja kallispalkkaisena häntä kaupiteltiin salaa. Näin tuossa KSML mediassa sanotaan. Selväksi tuli.

Muistaakseni Ikonen totesi maikkarin haastattelussa, ettei viltityksen jälkeen päässyt treeneihin mukaan, vaan oli joutunut itse hankkimaan itselleen jääaikaa? Bluesin puolelta taas on tiedotettu, että viltityksen jälkeen Ikonen jätti saapumatta treeneihin, reagointina viltitykseen.

Eli nyt kyllä jompikumpi puhuu paskaa.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Sanoinkin, että kaikille medialukutaitoisille on tullut selväksi. Kannattaisi lopettaa se ristiretki jo. Mene tuonne Pyhin foorumille kehumaan Ikosta.. vai eikö se ole yhtä palkitsevaa kuin kipunoida täällä? Me täällä lopetellaan tämä ketju tähän, eikös näin?

Mene vain henkilökohtaisuuksiin palstalla, jos se oloasi helpottaa, minua se ei haittaa. Se ei kuitenkaan poista tosiasiaa että mediassa lukee noin kuin kirjoitin.

EEspoo: Olet väärässä. Tuo haastattelu oli MTV3 urheilu uutisissa ja klippi löytyy netistä. Ikonen ei missään vaiheessa maininnut ettei päässyt treeneihin mukaan.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ihan mielenkiinnosta, voisitko yksilöidä ne Juuson tekemiset (objektiivisine lähteineen), joita Juuson pitäisi pyytää anteeksi.
Joukkueen sisäisten sääntöjen noudattamatta jättäminen. Sen tarkemmin en aio yksilöidä. Vai onko siis joku on sitä mieltä että Juuso on täysin syytön tähän soppaan ja vain kaikki muut tekivät virheitä?
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Joukkueen sisäisten sääntöjen noudattamatta jättäminen. Sen tarkemmin en aio yksilöidä. Vai onko siis joku on sitä mieltä että Juuso on täysin syytön tähän soppaan ja vain kaikki muut tekivät virheitä?

No itse olen kunnes objektiivinen lähde väitteelle löytyy kuten myös yksilöinti asialle. Täällähän kuka tahansa voi heittää mitä tahansa. Vaikea siis uskoa ilman faktoja yhtään mitään.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
No itse olen kunnes objektiivinen lähde väitteelle löytyy kuten myös yksilöinti asialle. Täällähän kuka tahansa voi heittää mitä tahansa. Vaikea siis uskoa ilman faktoja yhtään mitään.

Kyllä toimistolla aika hyvin tiedetään se, mikä nick kenellekin kuuluu. Ja se lienee muutaman muun lakiteknisen syyn vuoksi aika pitkälti syynä siihen, miksi tänne ei kukaan asioista tietävä kirjoita faktaa. Ja ei myöskään puhu faktaa muille, jos tietää sen tänne päätyvän.

Rivien välistä täällä on aika pitkälti luettavissa kuitenkin se, mikä homman nimi on. Juuso mokasi, Blues mokasi, jotkut muutkin mokasi, media tarttui - paska oli tuulettimessa.

Kokonaisuutena media on kuitenkin asiasta tehnyt niin ison kuin miksi se muodostui.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No itse olen kunnes objektiivinen lähde väitteelle löytyy kuten myös yksilöinti asialle. Täällähän kuka tahansa voi heittää mitä tahansa. Vaikea siis uskoa ilman faktoja yhtään mitään.

Kerrotko Hartza kuka osaa kertoa tästä tilanteesta sinulle objektiivisia faktoja?
Tai kuka/ketkä ovat sinulle henkilöitä joiden kommentteja pidät objektiivina totuuksina itsellesi? Tässä tapauksessa minun silmiini sellaisia ei ole. Tilanteessa on kolme puolta. On Ikosenklaani, Bluesin johtoryhmä ja media joista jokainen on aina näkökulmasta riippuen subjektiivinen. Itse kukin päättää mihin näistä kolmesta haluaa uskoa mutta minä edelleenkin epäilen, että Ikoselle huudettiin vittusaatanaa harjoituksissa muka ilman syytä.

Ikonen oli treeneissä viltityksen jälkeen

Kyllä, kaveri voi osallistua fyysisesti harjoituksiin mutta jos asenne on se, "ei vittu mitä paskaa" niin se kyllä näkyy kaikessa tekemisessä. I rest my case.
 
Viimeksi muokattu:

rip-off

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers
Ei muuta kun Hartza, radwar ja Oka vaan Valtran paidat tilaukseen ja me muut jatketaan sinisen päälle pukemista. Elämä jatkuu. Molemmin puolin.

Kuten vaikkapa teksti-TV:tä seuraamalla kaikki voimme todeta, joukkue on tuloksellisesti mennyt eteenpäin Ikosen pois lähtemisen jälkeen ja tulosta syntyy. Ei ole tässä kohtaa enää mitään merkitystä mitä on tapahtunut ja kuka on tehnyt mitä: organisaatio jatkaa eteenpäin ja koittaa parantaa joukkueen pelaamista.

Siinä on kiistatta onnistuttu. Asia, joka voidaan todistaa. Tässä on tuo todistusaineisto numeroina:
- Marraskuussa Blues on voittanut 5/5 otteluansa.
- Viimeisestä kymmenestä pelistä se on voittanut kahdeksan.
- Viimeisen 31 päivän aikana 2 pistettä on matkannut Espooseen 9 kertaa (11 ottelua).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös