Mainos

Juttele muukalaisten kanssa

• 14 967
  • 34

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt on hieno tämä videopalvelu tässä lisänä. Eli molempien web-kamerat ovat auki ja ei ole vaikea arvata mitä yli puolissa kameroista on.. Mies muna pystyssä. Muutenhan tämä on hyvä idea ja on tullut itsellä käytyä muutama vuosi silloin tällöin tuolla hiomassa englannin kielen taitoa.
Niinkö? Jaa..itse luulin että siellä suurin osa olisi jotain parikymppisiä neitoja nakuilemassa, mutta näinkö ei siis ole?

nimim. hankinko webkameran turhaan?

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kokeilin pitkästä aikaa, tai no parhaillaan. Nainen sano olevansa strippari ja halusi juhlia kannsani. Ihan siis tekstiosiossa. Ota nyt tuota tosissasi. Naurattaa. Pitäsi puhua rumia. Taidan kohta kokeilla sen videokuvapuolen, laitan vain sukkahousut naamalleni sitä ennen.

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koitin. Näin neljää kyrpää, kaikki isompia kuin itselläni. Suljin koko paskan. Yritän tässä nyt lohduttautua sillä, että minulla on varmasti parempi tekniikka kuin noilla megaröhmyillä...

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Tämähän on aika hauskaa. Suhteellisen vaikea vaan löytää oikeaa keskusteluseuraa kaikkien trollien seasta. Parhaillaan käynnissä kiivas keskustelu metsästyksestä ja peuranlihan mausta.

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Toivottavasti tähän ei jää koukkuun. Pari tuntia meni kyllä lutvakkaasti. Ihan vaan tekstipuolella. Aika lyhyitä kontakteja. Yhden italialaisen ja brasilialaisen kanssa pääsin vähän pidempään conversationiin.
Jenkit oli hauskoja. Kolmen kanssa keskustelin. Kun kysyin, että mistä päin maailmaa olivat kotoisin. Kertoivat tietysti että USA:sta. Vastasin, että olen kuullut paikasta. Katkaisivat yhteyden saman tien.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla ei jostain syystä tapahdu mitään, kun painan tota "Text"-juttua. Mikä lie vikana - ois ollu kiva testata.

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Koitin sitä videoyhteyttä... heti ensimmäisenä tuli joku vanha äijä vetämässä käteen, eiköhän tämä ollut tässä. Mikä helvetti tuossa voi kiihottaa?

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy