tietotoimisto#16
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- jokerit,haukat,colorado avalance
sm-liigan pahin floppaaja tuo justin
bozik kirjoitti:Villi veikkaukseni on, että Justin saattaa jossakin vaiheessa omatoimisesti pyytää siirtoa ja tämä ei olisi ollenkaan huono vaihtoehto. Wadelta sen sijaan aivan oikea veto "tarjota" Justinille nelosketjua.
ennustaja kirjoitti:Oma villi veikkaukseni on, että Justinin ajat Jokereissa alkaa olemaan pelatut ja uutta yrittäjää pukkaa kohta rosteriin. Käsittääkseni tässä on jo jonkin aikaa katsasteltu hyökkäykseen lisää tehoja.
Elämä on.Elton kirjoitti:Minkähän verran tälläinen potkujen antamislysti maksaisi Jokereille?
bozik kirjoitti:Elämä on.
Sen johdosta voisi jopa toivoa, että Justin itse haluaa siirtoa, jolloin ulkoistaminen ei välttämättä muodostuisi liian kalliiksi.
Elton kirjoitti:Annetaan muulle joukkueelle vihiä, että alkavat vittuileen Justinille pukukopissa!
yyz kirjoitti:Ei välttämättä ole vaikeaa.
Kuulemani mukaan Justin ei ole koppipelaajana ihan parhaasta päästä.
Ja sähköt kans.Elton kirjoitti:No vittu! Kaapelikanavat pois Justinin kämpästä naps!
Sam#9 kirjoitti:Kuinka kauan tätä paskaa pitää oikeasti katsoa joukkueessa? Enää ei voi olla kyse mahdollisuuksien antamisesta ja näyttöjen odotuksista, sillä mitään Maplesoftilta ei tulla saamaan. Edes vaisua pussileukajoukkuettta vastaan tämä nikkari ei saa mitään aikaiseksi. Jos ketään ei saada heti tilalle, on pelaaminen ilman Justiniakin parempi vaihtoehto. Hakusessa pitää kuitenkin olla hyökkäystaitoinen vahvistus.
Ulos ja äkkiä!
GOOD BYE MAPLETOFT. We will not miss you.
Olen samaa mieltä. Eikös viimekaudella Bluesilla ollut samantapaisia kokemuksia Don Macleanin kohdalla? Aluksi ei tapahtunut mitään ja loppujen lopuksi oli Bluesin paras maaliseppo. Ennemmin pitäisin Maplen joukkueessa kun Beduiinin. Huomenna maalitili auki Areenallakin...Jeffrey kirjoitti:Kyllä mä nyt vielä sanon, että tossa jätkässä on helvetisti potentiaalia. Annetaan äijän vielä näyttää!
Potentiaalia mihin? Sen mitä olen miestä nähnyt, niin potentiaalia ei ole esiintynyt ainakaan kiekonkäsittelyssä, fyysisyydessä, röyhkeydessä eikä pelinrakentelussa. Pari napakkaa laukausta on joskus erehtynyt vetämään, mutta yleisesti pihtaa kuin naapurin Lissu. Puolustaa osaa jossain määrin ja on mainio mies sitomaan ja ohjailemaan vastustajan hyökkääjiä laitaan.Jeffrey kirjoitti:Kyllä mä nyt vielä sanon, että tossa jätkässä on helvetisti potentiaalia. Annetaan äijän vielä näyttää!
Teukka kirjoitti:Taitaa olla miehellä jo lähtölaskenta päällä? Mapletoft tämän illan kokoonpanossa nelosketjussa... Ei tuu wadelta luottoa, tosin siihen ei ole aihettakaan.
Teukka kirjoitti:Taitaa olla miehellä jo lähtölaskenta päällä? Mapletoft tämän illan kokoonpanossa nelosketjussa... Ei tuu wadelta luottoa, tosin siihen ei ole aihettakaan.