Justin DiBenedetto Bluesiin

  • 37 752
  • 128

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Toki saa, mutta loppupeleissä tästä meidän höpöttelystä ei mene mitään itse Jykälle asti, eli vaikka me kuinka pääsisimme yhteisymmärrykseen jostain pelillisestä muutoksesta (mitä ei kyllä koskaan tapahdu), sillä ei ole vaikutusta itse asiaan, eli tapahtumiin kentällä.

Toivottavasti ei mene, kyllä toivon Jykän inspiraation tulevan ihan muualta. Mutta tällainen keskustelupalsta on varmaan spekulointia varten luotu?

Mutta kyllä Jykäkin varmasti miettii tuota ykkösketjua ja mitä sille pitäisi tehdä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Toivottavasti ei mene, kyllä toivon Jykän inspiraation tulevan ihan muualta. Mutta tällainen keskustelupalsta on varmaan spekulointia varten luotu?

Mutta kyllä Jykäkin varmasti miettii tuota ykkösketjua ja mitä sille pitäisi tehdä.

On luotu, mutta välillä tuntuu että osa porukasta oikeasti ajattelee, että me yhdessä pystymme vaikuttamaan asioihin, kun väännämme kättä täällä palstalla. Itse olen ottanut taukoja kirjoittamiseen osittain tästä syystä, eli miksi tuhlata aikaa täällä palstalla vääntämiseen. Lähes kaikilla on oma mielipide siitä, mihin suuntaan erilaisia pelillisiä asioita pitäisi viedä, mutta keskustelupalsta-avautuminen ei muuta asiaa miksikään. Anteeksi negailu, mutta välillä itsekin ihmettelen, miksi kirjoittelen tänne.

Kyllä varmasti miettii, mutta työkalut ovat aika vähissä. Ja en siis missään nimessä sano, etteikö ihmiset saisi spekuloida asioita täällä. Jatkakaa siis, minä lähden angstaamaan muualle *hymiö*
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
McRaehan oli ainakin kolmannessa erässä viltissä, johtuen varmaankin huonosta puolustusasenteesta ja tuosta tasoitusmaaliin johtaneesta kardinaalimunauksesta. Mikäli suurin osa palstalle kirjoittavista on parempia valmentajia kuin Aho, niin siitä vain hakemusta sisään. Toki itsekin kritisoin Ahon valintoja jne jne jne mutta loppupeleissä hän tietää niin paljon enemmän joukkueesta, pelaajista ja tästä lajista, että voisin lopettaa tämän keskustelupalstavalmentamisen itsekin..

McRaella on vähän samaa ongelmaa, kun Hirsolla. Luistelutempo on varsin tasainen ja rauhallinen eikä erikoisen räjähtävä, joka johtaa siihen, että näyttää laiskalta vaikka ei sitä varsinaisesti ole. Tuskin se yksi virhe ajoi McRaeta vilttiin vaan sinne ajoi se, että Huhtala loukkaantui ja tästä johtuen haluttiin kaventaa kolmeen ketjuun, jolloin McRae ja Rooba ei enää mahtunut pelaamaan täysiä vaihtoja.

Mutta kyllähän se niin on, että McRaen avut on jossain ihan muualla, kuin puolustuspelissä.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Eikä ollut. Mcrae pelasi Pöystin kanssa kahdessa ketjussa Huhtalan loukkaantumisen jälkeen ja siitä johtui peluutuksen sekoittuminen.

Kyllähän se McRae oli viltissä ja sen vaihtoja hypittiin vaikka kuinka kolmannen erän puolivälin jälkeen ja jatkoajalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös