On kyllä todella taitava ja kaikinpuolin hyvä pelaaja tuo Azevedo. Taitaa olla yksi parhaista ulkkarihankinnoista liigassa viime vuosien aikana.
Vieraisiin pöytiin jne.
Azevedo oli minulla tänään erikoistarkkailussa. Huikea kaveri. Kaikki toimii - pelinluku, aloitukset, rytmitys, luistelu, paikan hakemiset, jne. En tiedä, kuka Teidän UTJ:nne on, mutta parhaimpia naarauksia vuosikausiin.
Alkaa esitykset olla sitä luokkaa, että vuolee miljuunat KHL:ssä jos Änärin portit eivät aukea.Mahtaako portit aueta L.A. Kingsiin?
Mutta harvassa ovat ne jotka ovat Locken hyokkaystaitoja kyseenalaistaneet, vain sita etta Azevedo on vahvempi pelaaja henkisesti ja fyysisesti, pelaa isosti siina missa Locke ei.
En mina yrita tassa sanoa etta TPS olisi huonoa pelaajaa hommannut, aivan loistava haku tuo on ja saattaa piesta pisteissa azevedonkin ensi kaudella. Kunhan otin kantaa noihin "selvasti parempi" juttuihin, koska olen kuullut erilaista juttua P-Amerikkalaisilta jotka peleja ovat enemman nahneet.
Omaa kokemusta minulla ei ainakaan ole, joten olen toisen kaden tiedon varassa. Kuten varmaan nekin jotka sanovat "kuinka voi nahda azevedon paremmaksi".
Taisin joskus joulukuun alussa kirjoitella, että Azevedo on todellisuudessa nähtyjä esityksiä parempi ja korvaa suunnilleen Mcleanin. Silloin tuolle viestille taidettiin lähinnä naureskella, mutta onko joku vielä kovasti eri mieltä?
Jossain vaiheessa kaytiin tallaistakin keskustelua kun JULKESIN ehdottaa etta Azevedo on Lockea parempi. Silloin tuli tuolla yleisella puolella aika paljon vittuilua, talven mittaan on jaanyt vahaisemmaksi.
Tuolla aiemmin yritin tarjota vetoja myös Azevedo vs Dixon, mutta ei ole yv-boxissa ollut tunkua. Voin toki myös ottaa Azevedo vs Ryan.
Lähtökohtaisesti liigan kovin hankinta tähän mennessä ja sopii myös Dufvan pelitapaan.
Onko kukaan muuten seurannut että kuinka kovalla prosentilla Aze saa "vaikeitakin" syöttöjä haltuunsa? Aika usein vielä siten ettei vauhdi hyydy. Suurin osa Lukon pelaajista lyö sellaisessa tilanteessa liinat kiinni ja jos sattuu saamaan kiekon, niin sitten lähdetään uudestaan liikkeelle. Azella tuntuu olevan liimaa lavassa välillä kun katsoo miten saa syötöt haltuun, ilman että vauhti hyytyy
Azevedo alkaa oikeasti olla Lukossa kautta aikain TOP-5 kamaa, ainakin senttereiden osalta. Harmi vaan kun visiitti jäänee kauden mittaiseksi.
Senttereistä samaa tasoa ovat olleet ulkomaalaisista vain McLean, sekä suomalaisista Lindgren, Keskinen, Nieminen ja Riihijärvi.
Ja Straka tietysti?
Kotimaiset sentterit TOP 5 (muut kuin raumalaistaustaiset): Riihijärvi, Keskinen, Lindgren, Nieminen, Pakaslahti.
Mielipide kysymyksiä, mutta Pakaslahti ihmetyttää, parhaalla Lukko kaudella 26 pistettä? Oli hyvä aloittamaan ja kova kahdensuunnan sentteri, sekä teki kerran samalla alivoimalla kaksi maalia, mutta mielestäni ei asiaa TOP 5 listalle.