Jussi Pesonen Jokereihin

  • 5 459
  • 48

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ja kova kolmikko Porista: Hård-Kyhä-Salo :).
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Mites ?

Viestin lähettänyt käyttäjä Brewer
Mites olis Juha Jokiharjun comeback ? Tai Mika Paananen ?.......

Marco Tuokko, Mikko Rautee, Marek Zidlicky, Mika Skyttä, Peter Ahola, Vesa Salo ja Marko Jantunen voisivat tulla myöskin kysymykseen, jos noin niikuin fanien miellyttämis linjalle lähdetään..
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mistä rahat Peltoseen?

Jos julkisuudessa kuuluneet huhut Peltosen hinnasta ovat lähelläkään totta, niin tämä hankinta on kyllä aivan kahelien puuhaa. Onko autokauppiaalla FC Jokerien tilien käyttöoikeus. Pannaan vaan Väyrysestä saadut hienot fyrkat tollaseen puudeliin.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
We are in it only for the money !

Tämä Frank Zappan lause tuntuu olevan Ville Peltosen elämän johtolankana. Mikäköhän on motivaatio Jokereissa / Bluesissa ? Saas nähdä millaiset mömmöm kisat pelaa ? Loukkaantumisaltis ...
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Mistä rahat Peltoseen?

Viestin lähettänyt käyttäjä Vakio
Jos julkisuudessa kuuluneet huhut Peltosen hinnasta ovat lähelläkään totta, niin tämä hankinta on kyllä aivan kahelien puuhaa. Onko autokauppiaalla FC Jokerien tilien käyttöoikeus. Pannaan vaan Väyrysestä saadut hienot fyrkat tollaseen puudeliin.

Uugehan muotoili asian hienosti niin, että nyt on Villen perheen ja vaimon aika jne. ja siksi ei ulkomaat tule kysymykseen. Jokereissa hän pelaa varmaankin pelkillä lounasseteleillä ja autoedulla, silä kyllähän uusi leasing Nissan on HIENO! ja Ville saisi perheelleen varmaan vieläpä oikein farmari version, kun on kaksoset ja kaikkea.

Vakavasti puhuen.
Kyllähän minä ymmärrän, että huippumieheen satsataan rahaa ja huippumies tarvitaan esim. Peten tilalle, mutta Ville Peltonen on silti väärä ratkaisu.
Ensikseen; Hän on Julli.
Toisekseen; Hän on Julli.
Kolmannekseen; Hän on..jne. tiedätte kyllä mikä.
Lisäksi hän on myöskin epävarma tapaus sen suhteen, että onko hän huippuvahvistus, vai ei. Hyvä pelaaja hän on, mutta onko huippuvahvistus, joka hänen pitäisi olla.

Ja FC Jokereiden rahoihin ei Virmanen koske!
Niillä pitää tehdä ihan oikeasti hyvää Jokereiden fudispuolella, ja niitä ei Matti tuhlaile jääkoronaa pelaileviin tusina-äijiin.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hoh hoijaa, miksihän menin ylipäänsä kirjoittamaan Pesosesta... Kun osalla faneista on tuo näkökulma, käy sääliksi Pessiä jo ihan oikeastikin, siihen kun lisätään vielä Summasen valmennus. No, oppirahat on maksettava, näköjään Pesosenkin. Sen vaan sanon, että Jussi Pesonen on jääkiekkoilija isolla jiillä, ei nyrkkeilijä tai sika, niinkuin eräät tuntuvat ajattelevan. Olen pelännyt koko ajan, että mies menee tuhoamaan uransa Jokereihin, pelkään vieläkin, eivätkä monet kirjoitetut kommentit tänne pelkoani ainakaan hälvennä. Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo puolustuskin minkä Mike tuossa yläpuolella rustasi lienee melkoinen mysteeri. Kiekollinen osaaminen (onko sitä?) Lepää lähinnä Saarisen ja Koiviston harteilla, ellei jälkimmäinen lähde vuolemaan kultaa keskieurooppaan. Mikkolakin on vähän kysymysmerkki. Takalinjoille kelpuuttaisin silti kovaotteisen kanukin, joka pelaisi oman päänsä ja siinä samassa pitäisi Kiviharjut sun muut mielipuolikaiset kurissa. Jotenkin vaan tuntuu TAAS siltä, että noissa ulkomaalais vahvistuksissa moni floppaa. Aika V-mäinen juttu vuodesta toiseen ;)

Vopatin olisin kyllä Jokereihin ottanut. Voiko Pesosta pitää Powerforwardina? Ei ainakaan Bendan jälkeen.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähettänyt käyttäjä Suomi-Salama
Hoh hoijaa, miksihän menin ylipäänsä kirjoittamaan Pesosesta... Kun osalla faneista on tuo näkökulma, käy sääliksi Pessiä jo ihan oikeastikin, siihen kun lisätään vielä Summasen valmennus. No, oppirahat on maksettava, näköjään Pesosenkin. Sen vaan sanon, että Jussi Pesonen on jääkiekkoilija isolla jiillä, ei nyrkkeilijä tai sika, niinkuin eräät tuntuvat ajattelevan. Olen pelännyt koko ajan, että mies menee tuhoamaan uransa Jokereihin, pelkään vieläkin, eivätkä monet kirjoitetut kommentit tänne pelkoani ainakaan hälvennä. Toivotaan parasta, pelätään pahinta.

Jep. Meistä moni jakaa huolesi ja toivoo edelleen, että Pesonen ei tulisi Jokereihin ja jatkaa jääkiekkoiluaan isolla jiillä vaikka siellä J-kylässä.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähettänyt käyttäjä Mike


Jep. Meistä moni jakaa huolesi ja toivoo edelleen, että Pesonen ei tulisi Jokereihin ja jatkaa jääkiekkoiluaan isolla jiillä vaikka siellä J-kylässä.

Toivon itsekin aivan samaa! Luulen, että moni muukin seura ja seurojen fanit tässä maassa toivoisivat Pesosen pelaavan omassa joukkueessaan, eikä Jokereissa. Valitettavaa, jos Jokeri-fanit eivät osaa häntä arvostaa, mutta ehkäpä se vauhdittaa Pesosen puolittaisen lupauksen täyttymistä siitä, että hän vielä jonain päivänä palaa takaisin...
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Tää on toisaalta aika jännä, miten mielipide Pesosesta vastuunkantajana vaihtelee saman kaupungin joukkueen fanien leireissä. Toisessa arvostetaan, toisessa ei.

Myönnän, usein mullakin unohtui arvostaa Biisonin työtä jäällä. Näiden muutaman vuoden aikana ehti syntyä jo tottumus siihen, että meidän nuori kasvattimme on tänään siellä rymistelemässä, että hän on myös seuraavassa pelissä ja sitä seuraavassa. Keväiset huhut hänen siirtymisestään rahan perässä avasivat silmät näkemään, kuinka loistava pelaaja meillä olikaan. Pesonen on rehti, kunnon mies.

Jos se on noin perhanan vaikeaa hyväksyä Pesonen joukkueeseenne, myykä se juntinkehmäle muualle tai palauttakaa kotiin. Moni ottaisi ilomielin joukkueeseensa, minä mukaan lukien. Tälle tilanteelle ei vain voi paljon kukaan muu mitään kuin Jokerit.
Olivatpahan HIFK:n fanit muuten kerrankin oikeassa tuossa taannoin tammikuun puolella, Pesonen lähti.
Ja ensi kaudella tullee erään maalaisjuntin toimesta noudettua muutama kiekkoilijanrontti.

Arvon Jokerit, minulla on vain yksi pyyntö. Älkää pilatko Jussin uraa.
 

rocks

Jäsen
Mikelle!

Mahtavaa asiantuntemusta jääkiekosta Mike!

Kehuistasi todellakin huomaa, että olet Helsingistä. Jatkapa samaan malliin *edited by theref*.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Mikelle!

Viestin lähettänyt käyttäjä rocks
Mahtavaa asiantuntemusta jääkiekosta Mike!

Kehuistasi todellakin huomaa, että olet Helsingistä. Jatkapa samaan malliin vitun mulkku.

Kiitos kannatuksesta. Yritän parhaani.
T: Mulkku, joka yrittää alvariinsa päästä vittuun.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Nimimerkkin "Mike"n kommentointi J. Pesosesta ei voisi osua paremmin kohdalleen.

Täydellinen analyysi tästä selkäänhyppijästä.
 

rocks

Jäsen
Mikelle!

Mike hei herää tähän päivään ja ajattele vähän miten kerrot mielipiteitäsi eri pelaajista. Luulenpa ja melkeinpä tiedänkin, ettet tiedä jääkiekosta hevon vittuja. Parempi siis ettet jatka samaan malliin kuten aikaisemmin sanoin vaan muutat tapojasi ja alat puhua asiaa.

Pesonen on helvetin hyvä pelimies, vaikka se niittaskin yhden Helsinkiläisjoukkueen pelaajan, eikä alkanut edes riiheen sen jälkeen, niinkuin ilmeisesti toivoit? Se tais olla kyllä HIFK_n pelaaja, joten mitä pirua? Nää junttijutut on kans niitä, joita en toivoisi suustasi enään pääsevän. Tiedätkö miksi? no koska se osoittaa pelkästään sen, että olet itse kenties juntihtava kaveri. Jaa että mä oon kans, koska haukuin sinua vitun juntiksi. no pyydän nöyrimmästi anteeksi. Ja vielä se juttu, että Pesonen tulee oleen erittäin ISO valopilkku Jokereissa, jos vaan saa peliaikaa tarpeeksi.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pesonen on pelaajatyyppi

jota ei arvosteta Helsingissä - kummassakaan joukkueessa. Siinä se pieni ero meidän ja teidän välillä. Selästä eikä sitten muuta. Kuinka sellainen pelaaja voisi saada fanien kunnioituksen pääkaupungissa. Ei mitenkään !
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Vielä kerran Pesonen

Tosin itse otan ensimmäistä kertaa kantaa tähän "noudettuun". Olen käyttänyt jyväskyläläisiä ystäviäni apuna selvittääkseni minkälainen mies oikeastaan on kyseessä. Olen saanut lähes pelkästään positiivista viestiä. Lupaava, kova rymistelijä, mutta jossain määrin taiteilija ja mielialapelaaja. Summanen huolehtinee jälkimmäisestä ominaisuudesta ;)

Ihmettelen, miksi mies ei vastannut Kautoselle, mutta tehty mikä tehty. Mies pukee ensi kaudella kunniakkaan Jokeri-paidan ylleen, joten emmeköhän ryhdy tukemaan miestä. Annetaan ainakin mahdollisuus.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Rocks (Leikin loppu)

Älä nyt jumalauta provosoidu tuohon malliin.
Minä en erityisemmin pidä Pesosesta, se on selvä.
Mutta silti kommenttini on pääpiirteittäin kaikki kieli poskella kirjoitettuja.
Miksi? Siksi että on kiva välillä shokeerata ja katsella mitkä on vastapuolen reaktiot.

Pesonen on ihan hyvä pelaaja, ei pelaaja jonka haluan Jokereihin, mutta hyvä silti.
Miksi en halua häntä Jokereihin? Siksi, että Jokereissa ei tällä hetkellä ole mielestäni tarvetta hänen tyyppiselleen pelaajalle ja osto kusee suoraan meidän omien jätkien kintuille.
Pesonen on rotta ja kaikkea muuta, mutta niin on Niko Mikkolakin, eli siitä ei ole kyse. Totuus on se, että jos pitää valita vittumainen jätkä stadista, tai ei stadista, niin luonnollisesti valinta kohdistuu ensimmäiseen minun kohdallani. Pesonen on varmasti hyvä vahvistus, ja kelpaa minullekkin, mutta minä haluan silti jotain muuta..yksinkertaista..?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Asiahan ei minulle kuulue mutta mielestäni Jokereissa on jo aika monta näitä kolmos-nelos ketjun miehiä kuten Mikkola,M.Ruutu,Valtonen ja nyt Pesonen.Omat junnutkin tarttis juuri noita samoja paikkoja joten siinä mielessä Pesosen hankinta on turha.
 

rocks

Jäsen
Pesosesta

Ehkä teidän pitäis todellakin olla tyytyväisiä, kun saatte Jypistä pelaajia riveihinne. Voi käydä jopa niin, että pääsette taas finaaleihin niiden avulla kuten Tappara eli toisinsanoen TapHT kuten joku on maininnut.
No ei millään pahalla. Ottaa vaan päähän teidän "hesalaisten" asenne tiettyjen pelaajien ominaisuuksia kohtaan. Pesonen tulee oleen kova liigajyrä urallaan. Pelaa toisinaan pikkusikaa mikä ärsyttää vastustajaa, mutta kun hemmo on omassa tiimissä ja saa joukkueen syttyyn niin kehutaan pirusti. Näin se menee.
 
G

Guest

Tuleeko maalivahtiongelma?

Nurminen yrittää rapakon taakse ja Lehtonen petti ainakin 18-v MM-kisoissa pahasti Sveitsiä vastaan. Kannattaako Vesaa päästää pois? Se on tiedossa, että Bäckström tarvittaessa tulee AIK:sta. Lehtosella on vielä runsaasti aikaa kehittyä A:n SM:ssä. Vanhemmista maalivahdeista tarjolla voisi ola vaikka T.Nymania, mutta tuskin se Jokereita kiinnostaa. Mies kun petti HIFK:n A-nuorten finaaleissa. Entäs oma kasvatti Tom Gladh kakkoseksi K-Vantaan A:sta? 1980-syntyneistä Kemppi HPK:sta olisi yksi hyvä vaihtoehto. Siinäpä mietittävää.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Pesosesta

Viestin lähettänyt käyttäjä rocks
Ehkä teidän pitäis todellakin olla tyytyväisiä, kun saatte Jypistä pelaajia riveihinne. Voi käydä jopa niin, että pääsette taas finaaleihin niiden avulla kuten Tappara eli toisinsanoen TapHT kuten joku on maininnut.

Ahaa, se olikin Jypin kasvattien ansiota että Tappara pääsi finaaliin. Ihan kun siihen ei olisi vaikuttanut joitain muitakin tekijöitä. En yhtään väheksy Vertalan, Luoman ja Kangasniemen panosta tällä kaudella. Silloin kun joukkue pääsee finaaliin niin ei se ole muutaman pelaajan ansiota vaan kunnia kuuluu KOKO JOUKKUEELLE ja pelaajien lisäksi myös kaikille muille asiaan vaikuttaneille kuten Timo Jutila sanoisi.

Kaikki ei ole nykyään kuten ennen vanhaan jolloin mestaruus pelattiin kaupunkiin käytännössä täysin omilla kasvateilla mutta kehityksen mukana on pysyttävä että ei tipu kelkasta. Ehkä finaalit olivat sitten LUPS-TapHT kun vastustajan puolellakin oli mm. Sahlstedtia ja Rintasta logiikkasi mukaan...

Nykyään pelaaja päättää pitkän harkinnan jälkeen että missä pelaa milläkin kaudella mutta olen ehdottomasti sitä mieltä että esimerkiksi Vertala, Kangasniemi ja Luoma (Jypin omat kasvatit) tekivät oikein kun siirtyivät Tapparaan aikoinaan ja tyytyväisiä ovat tehtyyn ratkaisuun niin pelaajat kuin Tapparakin. Tarvainen ja M. Ojanen ovat myös Tapparassa pärjänneet ihan OK joten ei valittamista.
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Rocks

Kysymys ei ole Pesosesta, vaan Jokereista ylipäätään.
Matti Virmanen vitut välittää mitä halutaan ja tarvitaan, vaan jatkaa vanhalla linjallaan. Siitä on kysymys.
Minä voisin haluta Pesosen, jos hän olisi jonkun muun hankkima kuin Virmasen. Tällä hetkellä en halua ketään, haluan että Virmanen saa monoa ja nopeasti.
Tämä taas edellyttää sitä, että hänet haukutaan jo etukäteen pystyyn ja lisäksi sitä, että lukuisat valittajat ovat muka oikeassa. Harkimo ei valitettavasti kaveriaan potki, jos ei ole pakko.

Sen vitutuksen vuoksi jota kyseinen henkilö kaikille aiheuttaa olen valmis teilaamaan koko joukkueen, ja vieläpä toivon että olen oikeassa. Kysymys ei ole Pesosesta, tai muka junteista, kysymys on meidän jutusta. Matin on mentävä, siihen päivään asti mikään ei ole enää hyvin.
 
K

kangaroo

Naulan kantaan Mike

Helvetti vieköön, tuo tiivisti kaiken viimeaikaisen vitutuksen. Mutta miten nyt oikeasti röyhkeä takatukka muka lähtisi ? Niin kauan kuin Hjallis ei tajua minkä syöpäläisen on elätikseen ottanut, jätkä on ja pysyy. Ja ryssii. Pari viikkoa sitten oli näilläkin palstoilla puhetta adressintapaisesta yms. Mutta tuskin sellaista puuhamiestä löytyy, joka lähtisi muutakin kuin netti-protestiliikettä vetämään.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt ei auta kuin toivoa, että Pessi itse sattuisi lukemaan tätä viestiketjua tai ainakin hän jotain kautta saisi tiedon tästä. Pessi kyllä kelpaa takaisin, vaikka heti. Toisekseen, pitää painaa mieleen tämä keskustelu ja palautella sitten taas mieliin, kun Jokeri-leirissä mieli muuttuu...

Mitä sitten tulee tähän eräiden tsadilaisten pääkaupunkikeskeisyyteen ja juntti-nimittelyyn, ei voi muuta kuin huvittuneena seurata koko touhua... On jollain elämä pientä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös