Eilinen paikan päällä katsottuna toteaisin, ettei kyllä Jussiin kaaduttu.
Ei me Jussiin kaaduttu, mutta antoiko Jussi joukkueelle mahdollisuuden voittaa? Mielestäni ei.Eilinen paikan päällä katsottuna toteaisin, ettei kyllä Jussiin kaaduttu.
Aika hazardilta näytti kyllä Olkinuoran mailapeli eilen. Meinas eilen lahjoittaa pari maalia Tapparalle omalla sekoilullaan (nämä siis livenä nähtyinä, en ole tsekannut uusintana kuinka likellä oli). Joku postas johonkin voimasuhdeketjuun KalPa - JYP -välieräsarjan g7 maalikoosteen ja sielläkin Olkinuora tarjoili sinetin KalPalle tötöilyllään. Itselläni nousisi v-käyrä aika korkealle, jos esim. Heljanko sekoilisi kiekon kanssa samalla tahdilla ja omissa kolisisi näitä ilmaisia maaleja.Niin ja siis tosiaankaan mä en ole mikään Olkinuora-fani mutta mun silmiin pelaa juuri sitä peliä mitä on aina pelannut.
Ja kyllä, se on edelleen ihan karmeaa katseltavaa kun sillä on kiekko mailassa, pelottavia tilanteita, mutta se saa kuulemma sillä itsensä peliin sisälle niin tehköön sitä.
Tavaramerkki-Olkinuoraa tämä. Aina ollut. Muutama pitää pelissä tulla. Onneksi harvemmin näistä on maaleja tullut.Aika hazardilta näytti kyllä Olkinuoran mailapeli eilen. Meinas eilen lahjoittaa pari maalia Tapparalle omalla sekoilullaan (nämä siis livenä nähtyinä, en ole tsekannut uusintana kuinka likellä oli). Joku postas johonkin voimasuhdeketjuun KalPa - JYP -välieräsarjan g7 maalikoosteen ja sielläkin Olkinuora tarjoili sinetin KalPalle tötöilyllään. Itselläni nousisi v-käyrä aika korkealle, jos esim. Heljanko sekoilisi kiekon kanssa samalla tahdilla ja omissa kolisisi näitä ilmaisia maaleja.
Mun mielipide Olkijussista ei ainakaan liity mitenkään yhteen peliin tai tähän kauteen, vaan ihan se yleiskäsitys tästä kaverista on sellanen hieman HMV.
Mä jotenkin uskon, että monella muullakin on ihan sama tilanne ja se saa tämän kuulostamaan impulsiiviselta.
Oli hänen uroteot mitkä tahansa, niin se ei siltikään sitä omaa näkemystä muuta.Jussihan on väriläiskä niin maalilla kun kaukalon ulkopuolella..?
Tässä nyt peilataan viime visiittiinkin liikaa. Tosin silloinkin hän melkein yksin torjui meidät pudotuspeleissä jatkoon.
Jussihan on väriläiskä niin maalilla kun kaukalon ulkopuolella..?
Tässä nyt peilataan viime visiittiinkin liikaa. Tosin silloinkin hän melkein yksin torjui meidät pudotuspeleissä jatkoon.
En ainakaan itse ole yhtään vakuuttuneempi Patrikaisen otteista. Edelleen se kiekko tippuilee helpoissa tilanteissa eteen liikaa. Onneksi ei tarvitse peluuttaa (ainakaan vielä) liian montaa kertaa putkeen tolppien välissä.Muutaman CHL- ja Liigamatsin jälkeen tilannehan on tosiaan se, että jokanen matsi jossa Olki on nimetty aloittavaksi maalivahdiksi niin pikkuisen on jännittänyt mitä sieltä on luvassa. Eikä kyllä ole vakuuttanut vielä missään vaiheessa, vaikkei nyt varsinaisesti huono ole ollut. Jotenkin vaan löysältä ja hitaalta näyttää kun sitä kiekkoa pitäisi syödä ja liimata.
Patrikaisen aloittaessa ei ole taas kylmännyt sekuntiakaan. Näätiä vastaan peli sen taas näytti.
En ehkä aiemmin olisi osannut ajatellakaan, että tilanne olisi sellainen että muutaman vuoden sisään MM- ja Olympiakultaa vuollut maalivahti joutuisi tosissaan haastamaan Patrikaista ykköstorjujan paikasta, toivottavasti Pasuri ja Niemeläkin näkee, että Patrikainen on yksinkertaisesti parempi tällä hetkellä.
Eilen tuota maskia oikeen kunnolla möllöttelin, mutta ei kyllä osunut Bjöööööninen silmiin. Missä kohdin maskia tuo oli vai onkohan taas uusi maski ?Olkijussilla näytti olevan Brynäs-paitainen Bjööninen maalattuna uuteen Pelicans-maskiinsa.
Toinen puoliEilen tuota maskia oikeen kunnolla möllöttelin, mutta ei kyllä osunut Bjöööööninen silmiin. Missä kohdin maskia tuo oli vai onkohan taas uusi maski ?