Jussi Jokisen tehopisteet runkosarjassa kaudella 2018–2019?

  • 9 430
  • 36

Jokisen runkosarjan tehopisteet kaudella 2018–2019?

  • 0-5 pistettä

    Ääniä: 5 5,6%
  • 6-10 pistettä

    Ääniä: 24 27,0%
  • 11-15 pistettä

    Ääniä: 43 48,3%
  • 16-20 pistettä

    Ääniä: 12 13,5%
  • 21 tai enemmän pisteitä

    Ääniä: 5 5,6%

  • Äänestäjiä
    89
  • Poll closed .

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Arvelin 6-10 pistettä (2+6). Turhan varovaiseksi tuntuu jäävän veikkaukseni.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jussi on ollut loistava. Aliarvioin sen vuoksikin, kun en ottanut Kärppien huippujoukkueen voitosta voittoon -meininkiä tarpeeksi huomioon. Jossain heikossa joukkueessa jäisi moni piste tekemättä. Olin huono veikkari tässä kohtaan. Häpeän nyt.

25-26 pisteen tahdissahan tuo nyt on.

Hyvä Jussi!
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
6-10 pistettä itse veikkasin. Ei ihan osunut...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Piste per peli tahtia veikkailin suunnilleen. Vähän kovempi tahti päällä.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
No, tänään sitten meni vihdoin pieleen mun ennustus (11-15), kun Jussilla on nyt 17 pistettä 11 peliin :/
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Joo, vituksi meni minullakin tänään veikkaus..

Tuo 21 voi mennä vielä rikki, mutta toisaalta on kyllä ihme jos ei yhtään "ohipeliä" tule.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noin piste per peli tahtia tuli itsellänikin monen muun tavoin veikkailtua ja äänestettyä Jussin lockout-visiitin innoittamana (silloin kaudella 2012–2013 kertyi siis 21 ottelua ja sama määrä pisteitä Kärppäpaidassa). Noh metsäänhän se arvio meni ja vielä jää nähtäväksi kuinka paljon, vaan ei haittaa!
 

teppana

Jäsen
3 peliä jäljellä ja 4 pistettä matkaa omaan kokonaispiste veikkaukseen. Ja heitin sen aivan kieli poskessa. Melko hurjaa tulosta JJ painaa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
No, tänään sitten meni vihdoin pieleen mun ennustus (11-15), kun Jussilla on nyt 17 pistettä 11 peliin :/

En ole veikannut, mutta kommenttina vain, että tuskin ihan tällaiseen kukaan oikeasti varautui. Puhutaan aivan historiallisesta dominanssista, tuo olisi nimittäin yli 90 pisteen vauhti täydessä runkosarjassa. Vertailuna nyt vaikka, että tuon rinnalla esimerkiksi JMA:n kahdeksan ottelun hurja saldo 7+4 ei sekään enää kuulosta oikein miltään..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös