Nyt sitten Mikus saapui vihdoin Turgguseen, kierreltyään 1,5 vuotta P-Amerikassa ja KHL:ssä.
Juraj Mikus loppukaudeksi TPS:ään - TPS
Nyt sitten Mikus saapui vihdoin Turgguseen, kierreltyään 1,5 vuotta P-Amerikassa ja KHL:ssä.
Mitä vittua! Paljonkohan joutui TPS lyömään hilloa pöytään?? Mutta onnea vain sinne..
...ensin ilmoitetaan vahvistuksia haettavan sillä edellytyksellä, että jatkaa myös ensikaudella ja sitten tällainen "kaappaus" loppukaudeksi?
Muistaakseni julkisuuteen on todettu siten, että ensisijaisesti haetaan vahvistuksia, jotka pelaisivat myös tulevalla kaudella. Tällä hetkellä pelaajamarkkinoilla ei hirveästi vapaita senttereita ole, joten ehkä jostain on täytynyt tinkiä.
Nimimerkki vetoo vihjaili toisessa ketjussa, että palkanmaksussa on ollut suuria ongelmia ja seuralta on mahdollisesti rahat loppu, muutama pelaaja tuolta onkin jo pois siirtynyt mm. Ladislav Nagy.Mitäs ihmettä nyt tapahtuu? KHL-joukkueen paras pistemies ja All-Stars pelaaja kaapataan TPS:n riveihin tammikuussa. Miten tämä on mahdollista? Pakkohan tässä on taustalla olla jotain erikoista?
Vaikka tämä ei kuulu varsinaisesti tähän ketjuun, mutta mainittakoon, että minulla ei ole tarkkaa käsitystä Lev Popradin taloudellisten vaikeuksien laajuudesta (sis. palkanmaksut).
Mitäs ihmettä nyt tapahtuu? KHL-joukkueen paras pistemies ja All-Stars pelaaja kaapataan TPS:n riveihin tammikuussa. Miten tämä on mahdollista? Pakkohan tässä on taustalla olla jotain erikoista?
Joo ei mitään :) Eikä tuossa ollut myöskään sanojen laittamista suuhun. KHL-ketjuun kirjoittamani viestin jälkeen Lev on saanut omistajapuolelle tshekkiläisiä tahoja, jotka ovat saattaneet helpottaa taloustilannetta. Tästä minulla ei kuitenkaan ole tarkkaa käsitystä.Levin tilanteesta en tiedä mitään ja käytännössä seuran tapahtumista olen ollut kärryillä vain sinun kirjoitustesi kautta.
Tarkoituksena ei ollut laittaa sanoja suuhusi. Pahoittelut.
Kerrassaan mahtava uutinen!
Täytyy kerrankin nostaa hattua Arselle että ollaan oltu kerrankin hereillä. Mikus on onnistuessaan tosi kova vahvistus joukkueelle ja kerrankin pitäisi olla kyseessä pelaaja joka osaa nakuttaa pisteitä. Tepsissä on viime kaudet pyörinyt kaiken maailman kysymysmerkkejä ja kunnon ykkössentteriä ei ole ollut pitkään aikaan. Ainoa asia joka hieman pistää mietityttämään on pelaajan motivaatio. Jos kyseessä on tosiaan pelkkä "välipysäkki" kauden lopuksi niin onko nälkä tarpeeksi kova? Tietenkin näyttöjä pitäisi antaa ensi kautta ajatellen joten toivotaan että Mikus ei ole tullut tänne löysäilemään.
Eliteprospects kertoo
A left-handed winger with good speed. A good skater whose biggest weakness is his defensive game. Can play all forward positions. Useful as a pointman on powerplay. Protects the puck well. Creates a lot of scoring opportunities.
Niin Mikus itsekin sanoo, että vain tämä kevät tulee Turussa pelailtua. "- Minulla on vuosi sopimusta jäljellä Lev Popradin kanssa. Sopimuksessa lukee, että minun pitää palata, joten olen täällä vain kevään." Harmi sinäänsä.Mikusin TPS-sopimus kattaa ilmeisesti vain tämän kauden loppuun. Mies palaisi Leviin ensi kaudeksi. Ota näistä sitten selvää... TPS:n seurajohto on tietoinen pahvin pituudesta, mutta suomenkielistä uutista en ole lukenut.