Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 618 633
  • 13 543

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Wait, sain just mahtavan idean. Mä rupean laittamaan perunoita yksittäin hihnalle ja pyydän sitten että kassaneiti laittaa ne pussiin. Kyllä muita alkaa vituttamaan siinä kassalla.

Yhdessä K-marketista ei saanut pientä pussia kassalta kun edessä oleva sitä pyysi. Kuulemma laki kieltää. Ehkä niillä on kassan alla piilossa hätätapauksia varten. En tiedä miten muissa kaupoissa on nykyään
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Yhdessä K-marketista ei saanut pientä pussia kassalta kun edessä oleva sitä pyysi. Kuulemma laki kieltää. Ehkä niillä on kassan alla piilossa hätätapauksia varten. En tiedä miten muissa kaupoissa on nykyään
Mikään laki ei tätä kyllä kiellä, yleinen suositus vain on että niitä ei pidetä siinä esillä "yleisessä jaossa".
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Yhdessä K-marketista ei saanut pientä pussia kassalta kun edessä oleva sitä pyysi. Kuulemma laki kieltää. Ehkä niillä on kassan alla piilossa hätätapauksia varten. En tiedä miten muissa kaupoissa on nykyään

Mitä tarkoitat pienellä pussilla? Nimittäin ainakin niissä kaupoissa missä minä käyn on aina kassalla otettavissa pieniä pusseja. Samanlaisia mihin laitan esim. hedelmät niitä punnittaessa.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Wait, sain just mahtavan idean. Mä rupean laittamaan perunoita yksittäin hihnalle ja pyydän sitten että kassaneiti laittaa ne pussiin. Kyllä muita alkaa vituttamaan siinä kassalla.
Kerran olin jonossa mummon takana, joka laittoi vielä paremmaksi. Kaikki, siis kaikki, tuotteet se oli kääräissyt hevi-pusseihin ennen hihnalle laittoa. Vihannekset, jugurtit, säilyketölkit, ihan kaikki omissa pusseissaan. Kassahenkilö tietenkin joutui ottamaan tuotteet pois pussista viivakoodin lukiakseen ja sitten laittamaan ne takaisin pussiin. Lisäksi mummolla oli jotain ongelmia maksupolitiikan kanssa, mutta se ei nyt niin tähän liity. Joka tapauksessa minua ja varmaan kassahenkilöäkin ketutti kovasti.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Kyllä noita pusseja oli ainakin S-marketissa äsken ja kassaneitokainen kysy vielä erikeen, että laitetaanko pussiin jukurtit.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä kai perunatkin voi yksitellen ostaa, eikä tarvitse edes pieniä pusseja. Punnitsee vain jokaisen erikseen ja länttää punnituslapun perunan poskeen kiinni. Jos ovat multaisia perunoita, niin kassahihnalle tulee kyllä ikävästi sotkua ja kaupan henkilökunta saattaa joutua antamaan opastusta oikeasta ostotekniikasta.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Suuri osa kaupoistahan poisti pienet pussit kassoilta kuukausi-pari sitten, kun Suomi sitoutui vähentämään muovin käyttöä tms., mutta näkyyhän noita vielä joissakin kaupoissa olevan. Ihan hyvä niin, itse ainakin mielelläni siihen ilmaiseen pussiin jotkut pienet ostokset laitan sen sijaan, että ison muovipussin ostaisin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Hesassa asiat soljuvat omalla painollaan, eikä ison maailman hömpötyksillä ole niin väliä. Kaikista lähikaupoistani saa pikkupusseja, usein jopa kassan tarjoamana, oli kyseessä sitten S-, tai K-kauppa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Omalla kohdallani lähikaupoista K-market poiti lähiviikkoina pikkupussit, kun taas Salessa (S-ryhmä) pussit ovat vielä kassalla saatavilla. Itse kyllä mielelläni noita vieläkin käyttäisin pikkuostoksiini, ettei uhanalaiset delffiinit Itämeressä hukkuisi täysikokoisiin muovipusseihin, joita nyt joudun ostamaan.
 
Omalla kohdallani lähikaupoista K-market poiti lähiviikkoina pikkupussit, kun taas Salessa (S-ryhmä) pussit ovat vielä kassalla saatavilla. Itse kyllä mielelläni noita vieläkin käyttäisin pikkuostoksiini, ettei uhanalaiset delffiinit Itämeressä hukkuisi täysikokoisiin muovipusseihin, joita nyt joudun ostamaan.
Junttimaista on kiikuttaa jotain pekonia, rasvatonta maitoa ja iltapäivälehteä, tai oikeastaan mitä tahansa, läpinäkyvässä pussissa, niin että kaikki näkee. Sano nyt vielä että matkalla pumppaat röökiä niin että se palaa kuumana ja haisee pahalle, ja syljeskelet collegehousuissa ja lättäpohjaisissa kengissä! Kyllä niin mieleni pahoitan.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Jos ei nyt junttimaista, niin ainakin ääliöimästä (tulkoon silti tähän ketjuun) on kutsua Suomea Perä-Pohjolaksi tai Peräpohjolaksi.

Hämmentävää tekstiä täältä Perä-Pohjolasta. Miljardööri ja mediapersoona on mielestämme narsisti, epärehellinen, tuloeroja lisäävä pelle. Taantuvassa ja köyhtyvässä Suomessa tiedämme kaiken, onkohan suomalaisten minäkuva jotenkin epärealistinen.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Putous on todella junttimaista, Tuo yleisökin on junttia. Junttimaista on katsoa tuota perheen kanssa ja nauraa noille "vitseille",
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Putous on todella junttimaista, Tuo yleisökin on junttia. Junttimaista on katsoa tuota perheen kanssa ja nauraa noille "vitseille",

Kun minä näen ruokakaupoissa einesruokavalikoimat, tulee minulle ensimmäisenä mieleen ihmiset, jotka katsovat Putousta.

Einesruoka on todella junttimaista.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös