Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 623 659
  • 13 547
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Käykö miehet vielä nykyäänkin kampaajalla? Pesetättekö hampaannekin muilla?

Itse olen pari vuotta leikannut hiukseni itse. Hyvä palvelu ja hinta/laatusuhde kohdallaan. Ei tarvitse varata aikaa, ja jos ei jälki miellytä niin syyllistä ei tarvitse etsiä peilikuvaa kauempaa. Sitä paitsi hattu korvaa kampauksen.
 
Käykö miehet vielä nykyäänkin kampaajalla? Pesetättekö hampaannekin muilla?

Itse olen pari vuotta leikannut hiukseni itse. Hyvä palvelu ja hinta/laatusuhde kohdallaan. Ei tarvitse varata aikaa, ja jos ei jälki miellytä niin syyllistä ei tarvitse etsiä peilikuvaa kauempaa. Sitä paitsi hattu korvaa kampauksen.
JMT.

Ketju lukkoon kiitos ja lähettäkää joku ylläolevalle kaverille pirkkaolutta ämpäritolkulla, koska tämä ketju on nyt pelattu läpi.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
JMT.

Ketju lukkoon kiitos ja lähettäkää joku ylläolevalle kaverille pirkkaolutta ämpäritolkulla, koska tämä ketju on nyt pelattu läpi.

Mieluummin juntti kuin hellittelypalveluita ostava primadonna.

Talo rakennetaan, ehkä, kerran elämässä. Sitä ei kannata opetella tekemään itse. Samoin ei kannata opetella leikkaamaan polveaan. Sen sijaan usein toistuvat tarpeet jotka eivät vaadi suuria pääomien sitomisia kannattaa. Tälläisiksi lasken normaalit hygieniatoimet ml. hiusten leikkaus. Jos se malli on sellainen ettei pysty, vika on mallissa. Tai sitten on vaan älyttömän turhamainen jätkä.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mieluummin juntti kuin hellittelypalveluita ostava primadonna.

Jos käy parturissa leikkauttamassa ihan perus lyhyen miehen tukan niin on primadonna? Tosi mies rakentaa/korjaa oman talon ja kaltaisesi primadonnat kyyhöttää vessassa huulet töröllään nipsimässä haituvia omasta pälvistään. Paina nyt hyvä mies katkasijasta ne lamput päälle.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos käy parturissa leikkauttamassa ihan perus lyhyen miehen tukan niin on primadonna? Tosi mies rakentaa/korjaa oman talon ja kaltaisesi primadonnat kyyhöttää vessassa huulet töröllään nipsimässä haituvia omasta pälvistään. Paina nyt hyvä mies katkasijasta ne lamput päälle.

Semmosen perusmallin miestentukan leikkaa omalla koneella alta 10 minuutin. Tietenkin jos tykkää jostain erikoisemmasta mallista niin kannattaa panostaa laatuun, samoin kuin talossa tai vaimossa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Jos käy parturissa leikkauttamassa ihan perus lyhyen miehen tukan niin on primadonna? Tosi mies rakentaa/korjaa oman talon ja kaltaisesi primadonnat kyyhöttää vessassa huulet töröllään nipsimässä haituvia omasta pälvistään. Paina nyt hyvä mies katkasijasta ne lamput päälle.

Tätä olen jo pitempään itsekin ihmetellyt, ja sopii hyvin juurikin tässä ketjussa puitavaksi. Nimittäin jollain tasolla naurettavaa, että Suomessa on ilmeisesti ihan oikeasti sellaisia miehiä, joiden mielestä "tosi mies" A) EI käy parturissa B) EI käytä shampoota. Neiti-imagosta päästäkseen pitää ilmeisesti vetää omalla puimurilla ja pestä hiukset suihkusaippualla, ellei peräti mäntysuovalla.

Suomi lieneekin ainoa maa maailmassa, missä löytyy noin ajattelevia ihmisiä. On se hirveetä, kun miehuus menee kun istuu parturoitavana tai valkkaa shampoota kaupassa :D
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tätä olen jo pitempään itsekin ihmetellyt, ja sopii hyvin juurikin tässä ketjussa puitavaksi. Nimittäin jollain tasolla naurettavaa, että Suomessa on ilmeisesti ihan oikeasti sellaisia miehiä, joiden mielestä "tosi mies" A) EI käy parturissa B) EI käytä shampoota. Neiti-imagosta päästäkseen pitää ilmeisesti vetää omalla puimurilla ja pestä hiukset suihkusaippualla, ellei peräti mäntysuovalla.

Suomi lieneekin ainoa maa maailmassa, missä löytyy noin ajattelevia ihmisiä. On se hirveetä, kun miehuus menee kun istuu parturoitavana tai valkkaa shampoota kaupassa :D

Kyse ei ole miehuudesta vaan helppoudesta. Huomaa peilistä että onpa hiukset venähtäneet liiaksi. Tarttuu koneeseen, siistii, siivoaa, valmis.

Ihan sama kuin parran kanssa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kyse ei ole miehuudesta vaan helppoudesta. Huomaa peilistä että onpa hiukset venähtäneet liiaksi. Tarttuu koneeseen, siistii, siivoaa, valmis.

Ihan sama kuin parran kanssa.
Parran lyhentäminen ja trimmailu on jotenkin äärettömän homoa, kokonaan parraton mies viestii, että olen avuton pikkulapsi. Kunnon kokoparta on miehekäs. Naiset haluavat suudella partaista miestä ja synnyttää tälle lapsia.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kunnon kokoparta on miehekäs. Naiset haluavat suudella partaista miestä ja synnyttää tälle lapsia.
...tai sitten pitävät epäsiistinä ja ällöttävänä. SIellähän juoksevat kaikki metsän asukit ja viime viikon ruokalista. Kokopartaa myös pitävät vain a) läskit ja b) feminiinit pullohartiat. Kai sillä jotain vadelmavenekompensaatiota sitten saa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kävisin mielelläni parturissa, jos en olisi kaljuuntunut 15 vuotta sitten. Nykyään ajan kerran viikossa hiukset ojennukseen omalla koneella. En halua näyttää supikoiralta.

Ketjuparturi kyllä kuulostaa juntilta. Tulee jotenkin mieleen blondatut hiukset (miehellä), karvanopat ja Tampere.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
...tai sitten pitävät epäsiistinä ja ällöttävänä. SIellähän juoksevat kaikki metsän asukit ja viime viikon ruokalista.
Höpö höpö siellä mitään juokse. Tule katsomaan Flow-festivaaleille. Kaupunkiin. Homo city. Jossain vitun maallahan parrassa toki voi olla vaikka paskaa, jos on juuri laittanut lehmät seipäille, mutta siinäkin tapauksessa parran voi vaivattomasti pestä siinä missä muutenkin pesee itsensä. Etkö itse pese muuta kuin naamasi?
Kokopartaa myös pitävät vain a) läskit ja b) feminiinit pullohartiat. Kai sillä jotain vadelmavenekompensaatiota sitten saa.
Pelottaako sinua seksuaalisuudestaan varma tosimies? En edes halua ajatella minkälainen hahmo suoltaa tuollaista paskaa. Olisi ihan mahtavaa, jos et vetäisi sitä vadelmavenettä tähän. Partoja on kuitenkin herrasmiehillä ollut ennenkin. Tämä Kasmir on tehnyt hallaa parroille enemmän, kuin kukaan.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kyse ei ole miehuudesta vaan helppoudesta.

Totta. Samoin parturissakin voi asioida saadakseen taas helpon letin. Aika harva kai parturiin lopulta menee jostain hiusmuotisyistä, mutta eipä siinäkään mitään jos niin tekee. Olen vuosikaudet käynyt samassa paikassa ja aina sellainen samanlainen sentin viuhka ollut jo yli vuosikymmenen. Lähinnä sitä haluaa, että jälki on siistiä ja siitä olen valmis maksamaan. Peilin edessä ominkäsin kuulostaa aika riskiltä ainakin minun peukaloillani. Olen kyllä vaimolle ehdottanut leikkurin hankkimista, että hän kerisi pääni, mutta haluaa minun käyvän parturissa. Siellä sitten käydään siis.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mutta eikö silloin ole aina sellainen lyhyt sänkitukka. Aina. Eikö se ole kovin masentavaa.

Ei välttämättä. Kaikkea oppii. Itse kyllä suosin sivuilta ja takaa sotilaallista pituutta. Olen älyttömän paljon tyytyväisempi peilikuvaani nyt kuin aiemmin, sillä toisten leikkaavien käsien varassa ollessani hiukseni olivat tyypillisesti joko älyttömän tai törkeän ylikasvaneet. Lisäksi se oli nimenomaan masentavaa, ettei koskaan saanut itsestään niin hyvän näköistä kuin sen kampaajan toimesta. Eli siis kampaajalla käymistä seuraavana päivänä näytti jokseenkin kampaajan tarpeessa olevalta.

Saamieni syöpähoitojen jälkeen oli puolisen vuotta lääkitys, joka pisti hiukset kasvamaan mustaa kiharaa. Sellainen oli kyllä huikea, mutta en nyt ihan pelkästään hiusten vuoksi pitäisi immuniteettiä alhaalla ja levittelisi testosteronia vatsalle.

Mutta helpot oli kiharat kyllä. Ja helppous on arvo.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Totta. Samoin parturissakin voi asioida saadakseen taas helpon letin. Aika harva kai parturiin lopulta menee jostain hiusmuotisyistä, mutta eipä siinäkään mitään jos niin tekee. Olen vuosikaudet käynyt samassa paikassa ja aina sellainen samanlainen sentin viuhka ollut jo yli vuosikymmenen. Lähinnä sitä haluaa, että jälki on siistiä ja siitä olen valmis maksamaan. Peilin edessä ominkäsin kuulostaa aika riskiltä ainakin minun peukaloillani. Olen kyllä vaimolle ehdottanut leikkurin hankkimista, että hän kerisi pääni, mutta haluaa minun käyvän parturissa. Siellä sitten käydään siis.

Niin. Se vaan on eri helppoa, ettei tarvitse mennä mihinkään. Ongelman voi poistaa heti kun sen havaitsee ja mennä eteenpäin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Höpö höpö siellä mitään juokse. Tule katsomaan Flow-festivaaleille.
Flow-festivaalit ovat tunnetusti testosteronia tihkuvien miesten kesän ykköskohde. I rest my case.

Edit: Flow-festivaalien seksuaalisuudestaan varma tosimies lienee Jani Toivola? Muuthan siellä ajelevat kaksilla rattailla.
 
K

kiwipilot

...tai sitten pitävät epäsiistinä ja ällöttävänä. SIellähän juoksevat kaikki metsän asukit ja viime viikon ruokalista. Kokopartaa myös pitävät vain a) läskit ja b) feminiinit pullohartiat. Kai sillä jotain vadelmavenekompensaatiota sitten saa.

Vähän niinkuin näin. Onko syynä sitten se, että kaulaton läskimooses peittää tursuavat kaulamakkaransa parrallaan? Eli silleen et "Hei, oon vähemmän läskin näköisen pystyynnostetun sian näköinen".
 
Höpö höpö siellä mitään juokse. Tule katsomaan Flow-festivaaleille. Kaupunkiin. Homo city. Jossain vitun maallahan parrassa toki voi olla vaikka paskaa, jos on juuri laittanut lehmät seipäille, mutta siinäkin tapauksessa parran voi vaivattomasti pestä siinä missä muutenkin pesee itsensä. Etkö itse pese muuta kuin naamasi?
Pelottaako sinua seksuaalisuudestaan varma tosimies? En edes halua ajatella minkälainen hahmo suoltaa tuollaista paskaa.

Se on kyllä ihan totta, että meillä täällä maaseudun tunkkaisessa ilmapiirissä harvemmin törmää tällaisiin seksuaalisuudestaan varmoihin Flow-miehiin:
Veikko - Hel Looks - Street Style from Helsinki
Wille - Hel Looks - Street Style from Helsinki
Taneli - Hel Looks - Street Style from Helsinki
Hel Looks archive

New Yorkissa me kyllä kerran nähtiin tollanen. Ylöjärvellä asuva kaverini tuijotti vielä pitkään tosimiehen perään, ja ilmeestä saattoi helposti aistia ajatuksen "mikä helvetti toi oikein oli". Tässä kaveri selkeästi osoitti epävarmuutta omasta seksuaalisuudestaan. Kysyin häneltä, että eikö teillä Ylöjärvellä ole lainkaan tuollaisia. Hän vastasi, että ei ole, ja jos joskus moinen Ylöjärveltä tavataan, niin mouhijärveläiset tulee ja vetää turpaan. Ja kun Mouhijärvi oli mainittu, yksi seurueen jäsen havahtuikin heti kyselemään, että paljonkohan se Tapparan peli on. Oli välierät meneillään.

Sinällään on harmi, että monet kiinnostavat artistit esiintyvät Suomessa juuri Flow-festareilla. Esim. Nick Caveä olisi ollut ihan kiva käydä katsomassa mutta eihän Flow'hun voi tällainen maalaisjuntti lähteä, kun ei omista lainkaan tuollaisia seksuaalisuudestaan varmojen miesten vaatteita. Roskildessa kävin tänä vuonna ensimmäistä kertaa, enkä muista bonganneeni siellä yhtäkään tuollaista Flow-tosimiestä. Siinä on festari vähän ruraalimpaan makuun.
 
Viimeksi muokattu:

Snaibeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...
Edit: Flow-festivaalien seksuaalisuudestaan varma tosimies lienee Jani Toivola? Muuthan siellä ajelevat kaksilla rattailla.

Toki mutta epävarmuus != kahdet rattaat. Seksuaalisuudestaan epävarman miehen stereotypia olisi ehkä se uimahallipersu. Tai Tepi Hakkarainen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eniten mua ihmetytti että hierooko jotkut parturit oikeasti päätä. Kerran mun päätä hierottiin ja kerran oon käynyt miesparturilla ja se oli se sama kerta, ensimmäinen ja viimeinen. Eikö se yrittänytkään iskeä mua? Ja mikä toi joku hiussuola on?

Naiset haluavat suudella partaista miestä ja synnyttää tälle lapsia.
Mutta kuka mies suostuu suutelemaan, siis naisten kanssa. Hyi helvetti. Joskus 15v sitten suutelin Järvenpään jossain yökerhossa vai mikä limudisco se olikaan ja vieläkin meinaa yrjö lentää.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mutta kuka mies suostuu suutelemaan, siis naisten kanssa. Hyi helvetti. Joskus 15v sitten suutelin Järvenpään jossain yökerhossa vai mikä limudisco se olikaan ja vieläkin meinaa yrjö lentää.
Et siis pidäkään kaikkien reikien nuolemisesta...yksi tuttuni pitää pillun nuolemista vastenmielisenä eikä omien sanojensa mukaan ole sitä koskaan tehnyt, mutta nyrkkipano on hänen mielestään normaalia.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onhan se helppo leikata hiuksensa itse, jos on se saatanan muodikas ananas päässä. Koneella sivut ja niska. Siinä! Ihan kuin David Beckham, vuonna 2006.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös