Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 636 919
  • 13 571

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Elastiselle on tulossa jokin tv-ohjelma, jota mainostettiin ja se oli hirvittävää (varmaan oon kateellinen) ja sitten siinä mainittiin "karismaattinen Hector". Tuli sellanen where's the camera -fiilis.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
NHL 16-pelin SM televisiossa, se yleisö siellä paikan päällä, eUrheilun näyttäminen tv:ssä ja ylipäätään kyseisen "urheilulajin" ottaminen mullään tasolla vakavasti.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
NHL 16-pelin SM televisiossa, se yleisö siellä paikan päällä, eUrheilun näyttäminen tv:ssä ja ylipäätään kyseisen "urheilulajin" ottaminen mullään tasolla vakavasti.
Kyllä enemmän junttia on netissä "naureskella" asioille joita ei ymmärrä. Yleisössä oli muuten enimmäkseen muita pelaajia tai heidän kavereitaan. Ja u20-maajoukkueiden äijiä. En tiedä vaikuttaako se junttiuteen. Tälle änärilähetykselle keksisin kuitenkin jonkun muun adjektiivin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kyllä enemmän junttia on netissä "naureskella" asioille joita ei ymmärrä.
Itse pelaan kyseistä peliä joka päivä, mutta sen kutsuminen urheiluksi ja näyttäminen televisiossa on jotain sellaista, jota en todellakaan ymmärrä. Enkä sitä, miksi joku oikeaa lätkää pelaava jaksaisi tuollaista skeidaa mennä katsomaan. Aika tylsää saa olla.
 

RDivis

Jäsen
Itse pelaan kyseistä peliä joka päivä, mutta sen kutsuminen urheiluksi ja näyttäminen televisiossa on jotain sellaista, jota en todellakaan ymmärrä. Enkä sitä, miksi joku oikeaa lätkää pelaava jaksaisi tuollaista skeidaa mennä katsomaan. Aika tylsää saa olla.
Asennoitumiskysymyshän tämä on. Eikä kukaan varrmasti tule aseella uhaten sanomaan, että "nyt pidät E-Sportsia urheiluna ja vieläpä diggaat siitä". Sen verran kuitenkin sanon, että Anäri-pelleilyt on kaukana parhaasta mahdollisesta kosketuspinnasta. CS:n tai vaikkapa League of Legendsin puolella on vähän totisempaa menoa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Itse pelaan kyseistä peliä joka päivä, mutta sen kutsuminen urheiluksi ja näyttäminen televisiossa on jotain sellaista, jota en todellakaan ymmärrä. Enkä sitä, miksi joku oikeaa lätkää pelaava jaksaisi tuollaista skeidaa mennä katsomaan. Aika tylsää saa olla.
Sitä kutsutaan E-urheiluksi, eikä urheiluksi. Siinä on tosi vissi ero.

Ja miksi ei saisi näyttää telkkarissa? Niin änäri kuin ne perinteisemmätkin E-sports-pelit ovat erittäin monelle (mutta eivät minulle) tärkeä harrastus ja kiinnostuksen kohde ja Ylen tehtävä kai on palvella jokaiselle jotakin-periaatteella. Twitterkeskustelun perusteella tämäniltainen lähetys on kerännyt paljon kiinnostusta ja mielipiteitä, joten tapahtuma oli perusteltu. Ihan hirveän vakavasti sitä ei ainakaan selostamossa tia studiossa tuntunut ottavan yhtään kukaan ja tuollaista kevyttä viihdettähän se olikin. Kaiken maailman pokerit, biljardit ja dartsit on olleet telkkarissa jo pidempään niin helposti sinne konsolipelitkin mahtuvat.

Jos sua ei kiinnosta, niin ei tartte varmaan kattoa. Minä olen sitä periaatetta soveltanut jo pidempään ja hyvin on mennyt.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Teri Niitti ja tissikammo. Finnair voisi vähän katsoa minkälaista roskasakkia päästää salakuvaamaan toisia ihmisiä businessluokkaan.

Hyvänä kakkosena someraivo.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Teri Niitti ja tissikammo. Finnair voisi vähän katsoa minkälaista roskasakkia päästää salakuvaamaan toisia ihmisiä businessluokkaan.

Hyvänä kakkosena someraivo.

Nyt kansa tietää kuka on Teri Niitti. Todennäköisesti hyvin pitkälle harkittu ratkaisu. Surullista, että nimen tuotteistaminen tehdään tällä tavalla.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Mietinkin tuon imetysuutisen luettuani, mistä tuo nimi on niin tuttu. Vieläpä ihan kuukauden sisään olen tuon nimen kuullut jossain. Sitten muistin, linnan juhlissa Jari Sillanpään frakkiin ne nahkaiset laskuvarjohyppääjän hihnat oli toteuttanut muotisuunnittelija Teri Niitti! Tuon hirvityksen jälkeen ymmärrän toki, että uraa pitää boostata vaikka sitten negatiivisella julkisuudella.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Nyt kansa tietää kuka on Teri Niitti. Todennäköisesti hyvin pitkälle harkittu ratkaisu. Surullista, että nimen tuotteistaminen tehdään tällä tavalla.

Kateus ei ole katoava luonnonvara, homot kun eivät voi saada lapsia.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Ei tarvitse ei, enkä todellakaan katso, mutta junttitouhua toi on. Case closed.

Ottamatta kantaa siihen, oliko tuossa televisioinnissa mitään järkeä ja tapahtumakaan niin suurelta vaikuttanut, mutta junttina en pitäisi. Yleisössä kyllä jotkut neropatit näytti kameralle kovina jätkinä keskaria pelin jälkeen (aikuisia jätkiä, varmasti +20v), niin se on erittäin junttia.

Jossain Etelä-Koreassa tulee urheiluruudussa eUrheilun tulokset, ikivanhan starcraftin peluusta voi turnausvoittaja netota yli 200k€. Suomeen ja oikeastaan eurooppaankin tuo on vasta laajentumassa. Aivan varmasti jollain syklillä meilläkin kasvaa pelaaminen niin isoksi jutuksi, että näitä enemmän televisioidaan. Jotkut varmasti jossain vaiheessa saavat pelaamisesta ammatinkin, niin hullulta kuin se kuulostaakin. Tottakai tuommoinen nostaa nyky-yhteiskunnassa päätään, teknologia rupeaa olemaan kaikkien ulottuvilla, pelaaminen kiinnostaa enemmän ja se mikä kiinnostaa tuottaa. YLE lyöynyt tähän markkinarakoon rukkaset ensimmäisenä, tuskin mikään näistä YLEn pelikisojen uutisoinneista on jymymenestys ollut, mutta kyllä sieltä rupeaa muita tulemaan perästä.

Lisäksi tuossa NHL-turnauksessa toinen finalisti oli muistaakseni pyörittämässä aikoinaan änäriliigaa, jo joskus NHL02 ja NHL03 aikaan kun itse netissä pelasin. Pitkä "päivätyö" sielläkin ilmeisesti siis tehty. Taitoahan tuokin vaatii ja pelit ovat aidompia kuin koskaan, en oikein mitään hirvittävän junttia tuosta keksi.

eUrheilua en kyllä pidä urheiluna siltikään, mutta kyllä siinä kisailla voi ihan tosissaan. Kuten shakissa, biljardissa, dartsissa yms.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Netissä mölyävät (varsinkin nuoret) äidit. Ketä vittua kiinnostaa jonkun nobodyn näkemys imetyksestä? No tietenkin näitä junttimammoja, joiden järjenjuoksu on täysin pysähtynyt porsimisen jälkeen. Suosittelen kaikille kiukkuisille äideille samaa ratkaisua kuin itse tein hermojen mentyä näihin somekohuihin. Sieltä Facebookistakin löytyy se deaktivointinappi.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Netissä mölyävät (varsinkin nuoret) äidit. Ketä vittua kiinnostaa jonkun nobodyn näkemys imetyksestä? No tietenkin näitä junttimammoja, joiden järjenjuoksu on täysin pysähtynyt porsimisen jälkeen. Suosittelen kaikille kiukkuisille äideille samaa ratkaisua kuin itse tein hermojen mentyä näihin somekohuihin. Sieltä Facebookistakin löytyy se deaktivointinappi.

Heh, seurasin illalla tätä kohua ja piti tietysti het googlettaa kuka tämä juntti salakuvaaja on. Tuutin täydeltä homoeroottisia puolialastonkuvia nahkahousuissa napit auki ja stailalaustyönä avaraakin avarampia kaula-aukkoja... Tottahan tämä kaksinaismoraali vähintääkin huvitti kun täginä imetyskuvaan oli mm. #säädyllisyys

Mutta, luulen että pääpointtina tässä oli kuitenkin päästä kertomaan #ykkösluokka #businessclass #NewYork mitä luultavimmin ekaa ja vikaa kertaa elämässä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Saisinko arvon palstatovereilta referaatin viimeisimmästä somekohusta, kun en todellakaan halua klikkailla minkään tahon virallisempia julkaisuja aiheesta? FB:ssä tuli vastaan linkattuna joku Aku "ihanvitunhauska" Hirviniemen kuva jossa poskettaa lentokoneessa ja hashtagit ilmeisesti liittyy tähän aiheeseen?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Saisinko arvon palstatovereilta referaatin viimeisimmästä somekohusta, kun en todellakaan halua klikkailla minkään tahon virallisempia julkaisuja aiheesta? FB:ssä tuli vastaan linkattuna joku Aku "ihanvitunhauska" Hirviniemen kuva jossa poskettaa lentokoneessa ja hashtagit ilmeisesti liittyy tähän aiheeseen?

Eräs muotisuunnittelija nappasi kuvan Finnairin koneessa pienokaistaan imettävästä äidistä ja loihe somessa lausumaan, että eikö hänen, äidin siis, tulisi peittää tämä toiminta muiden matkustajien silmiltä. Tästä sitten koko Suomi riemastui mammat etunenässä ja mm. näyttelijä Aku Hirvniemi pilaili tämän muotisuunnittelijan kustannuksella istumalla iso villamytty sylissään, että: "Näin imetetään lennolla oikein."

Eli muotiheebo onnistui suututtamaan äidit. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös