Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 625 455
  • 13 549

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Vessapaperin lainaaminen edes kerran naapurilta on junttia. Käy poika kaupassa tai jos on kova ripuli, pyyhi vaikka lakanaan.

Tai pese pillupuhelimella, jos ei ole niin käy suihkussa. Ei paskaista naamaakaan paperilla pyyhitä.

Olen samaa mieltä, minä oon siis tässä se uhri. Tosin junttimaista varmaan sekin että naapuri tarjosi yllätten rizla-paketteja vastineeksi ja minä suostuin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Hankkia maastopyörä kaupunkiajoon. Rumiakin kuin paviaanin perseet ja muutenkin vahva ysärikatku. Ehkä seuraavan vuosikymmnen hipsterit ironisesti ajelevat maastopyörillä moonbootsit jalassa ja Bulan lakki kypäränään.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Näin tänään hauskoissa kaljapaidoissa uutuuden, jota en ennen ollut nähnyt.
Kaikenlaisten "Karjala" ja "Tätä maata eii myydä tai vuokrata" -paitojen kaveriksi oli syntynyt punainen paita, koffin logolla, mutta tekstinä "fuckoff". On kyllä niin tämän ketjun kamaa, kuin vaan voi olla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin tänään hauskoissa kaljapaidoissa uutuuden, jota en ennen ollut nähnyt.
Kaikenlaisten "Karjala" ja "Tätä maata eii myydä tai vuokrata" -paitojen kaveriksi oli syntynyt punainen paita, koffin logolla, mutta tekstinä "fuckoff". On kyllä niin tämän ketjun kamaa, kuin vaan voi olla.
On noita ollut jo vuosia. Tallinnassa esimerkiksi tyrkyttävät niissä sataman rihkamakaupoissa.

Ensimmäisen kerran kyllä hitusen huvitti kun näin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liikaa en jaksa ihmisten pukeutumisesta avautua varsinkaan tässä ketjussa, ja oli sitten junttimaista tai ei, niin hieman pisti silmään kun sopivasti vielä etummainen F1-kuski Jules Bianchin arkunkantajista oli hautajais- ja siunaustilaisuudessa pukeutunut farkkuihin ja pikeepaitaan.

Päällisin puolin nähtynä muut ympärillä olivat asianmukaisesti mustissa puvuissa.

Ja joo tiedän kaikki selitykset että minkä takia pitää pönöttää noissa tilaisuuksissa ja ehkä itse Jules tai perheensä ei asiasta paskan vertaa välitä, lähinnä mulla tulee mieleen jo se miten vaivautunut ja alipukeutunut ja sitä myötä juntti olo minulla olisi, jos lähtisin hoitamaan arkunkantajan tai muuten vaan hautajaisvieraan roolia tuollaisissa arkikuteissa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ja joo tiedän kaikki selitykset että minkä takia pitää pönöttää noissa tilaisuuksissa ja ehkä itse Jules tai perheensä ei asiasta paskan vertaa välitä, lähinnä mulla tulee mieleen jo se miten vaivautunut ja alipukeutunut ja sitä myötä juntti olo minulla olisi, jos lähtisin hoitamaan arkunkantajan tai muuten vaan hautajaisvieraan roolia tuollaisissa arkikuteissa.
No ennemmin arkikuteissa kuin Jäämiehen tyyliin. Eli jättää saapumatta paikalle. Vaikka ei tuntisikaan kanssakilpailijoitaan niin eikö hyviin tapoihin kuulu vastustajan kunnioitus?
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Tasa-arvoisesta avioliittolaista kiihkoilu (puolesta tai vastaan), jos ei asia kosketa millään tavalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tasa-arvoisesta avioliittolaista kiihkoilu (puolesta tai vastaan), jos ei asia kosketa millään tavalla.

Useimmilla poliittisilla asioilla ei ole mitään merkitystä omaan elämään ja siitä kiihkoillaan aivan liikaa ja se saa aivan liian paljon huomiota esimerkiksi mediassa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tasa-arvoisesta avioliittolaista kiihkoilu (puolesta tai vastaan), jos ei asia kosketa millään tavalla.
No todellakin. Äärimmäisen junttia kiihkoilla 2010-luvulla itsestään selvästä asiasta. Laki meni läpi ja se pitää. Hihhuli itkee ja taivas putoaa niskaan. End of story.

Toisaalta junttia, jos elämä pyörii oman navan ympärillä ja ainoastaan itseä koskettavat asiat ovat tärkeitä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ihmisellä on tapana vihata tai inhota asiaa, jota se ei ymmärrä. Hihhulit sanoutuvat irti tästä taakasta ja perustavat näkemyksensä johonkin mitä pelolla hallitaan. Se lienee ehkä junteinta ja mielestäni uskovaiset sekä muut hihhuliuteen hurahtaneet konservatiivit elävät pallossa joka on päällystetty vanhanaikaisella kuplamuovilla. Ne kestävät jos puksuttelee muutaman pienen kuplan, mutta lopulta nekin loppuvat kesken ja on pakko kohdata asiat, joita koettaa vältellä. Vitun idiootit. Eikun juntit.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Onko junttia kiihkoilla myös maailmalla aseiden ja pommien tappamista siviileistä, jos niillä ei ole omaan elämään vaikutusta?

Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan kiihkoileminen on junttia. Puolesta kiihkoileminen aika hmv.

No ei senkään suhteen iltapaskan kommenttikentälle floodaaminen paljoakaan auta.

Tarkoitin noilla puolustajilla lähinnä niitä "mokuttajia", joita ei koko asia oikeasti edes kiinnosta, mutta puolustavat kovaan ääneen tuota oman paremmuutensa osoittamiseksi ja egon boostaamiseksi. Vastaan kiihkoilevat nyt ovat niitä perinteisiä arvoja huutelevia hihhuleita, joiden junttius on itsestäänselvä juttu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Doorsin Roadhouse Blues on todella juntti biisi. Mutta silti ihan jees. On mulla kuva siitäkin, kun kävin Morrisonin haudalla. Hyvin menee.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eilen näin Tallinnan päiväristeilyllä pitkästä aikaa oikeen kunnon Juntti-meininkiä. Laivassa muutama idiootti kusee pisuaarissa puolet lattialle, ja räkii sen yläpuolelle seinään. Ja vanhassa kaupungissa muutama muu valopää istuu hevoskärryissä ja huutaa perkelettä kovaan ääneen. Noin huono käytös... junttiketjun kamaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä itse. Olin eilen Pieksämäellä paikallisessa räkälässä ja mulla oli vaatetuksena farkut, AC/DC:n t-paita ja nahkarotsi. Lauloin karaokessa Tahroja Paperilla ja Musta aurinko nousee. Harrastan tätä itse asiassa aika säännöllisesti, ja myönnän olevani vähän juntti.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Keski-ikäiset pariskunnat lippalakit päässä syömässä makkar... jauho-rustovalmistetta ABC:lla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä itse. Olin eilen Pieksämäellä paikallisessa räkälässä ja mulla oli vaatetuksena farkut, AC/DC:n t-paita ja nahkarotsi. Lauloin karaokessa Tahroja Paperilla ja Musta aurinko nousee. Harrastan tätä itse asiassa aika säännöllisesti, ja myönnän olevani vähän juntti.

Toisinaan on hyvä päästää sisäinen junttinsa irti. Pysyypähän sisäjuntti tyytyväisenä sitten. Eikä noi biisivalinnat kovin juntteja edes oo, Juicelta Luonas kai olla saan olisi ollut perijuntti valinta ja Eppu Normaalilta... okei oli toi aika juntti toi Tahroja paperilla.

Itse juntteilen jääkiekkoa katsomalla. On niitä muitakin, juntteiluja.
 
"Tiia-Maria pääsi Jari-Matin syliin - tässä nimen tausta"

Tiia-Maria pääsi Jari-Matin syliin - tässä nimen tausta

Kyllähän tässä tiivistyy aika paljon junttimaisuutta, kun rallikuski nimeää tyttönsä Yön biisin mukaan ja vielä myöntää sen avoimesti. Itseasiassa ajattelin lööpin olevan ansa, että nimelle löytyy ihan muu selitys. Mutta eipä ei, harmittaa kun klikkasin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta eipä ei, harmittaa kun klikkasin.

Mikä se oli se joku Facebook-sivu mihin oli koottu näitä otsikoita ja selitetty mistä siinä on oikeasti kyse, niin ei tarvitse klikata.

Kaksiosaiset nimet ovat muutenkin aivan helvetin juntteja. Onko muka olemassa ensinnäkään ihmistä kuka käyttäisi koko nimeään? No, ehkä Jari-Matti, mutta hän onkin rallikuski. Eiköhän häntäkin kutsuta Jamaksi tai joksikin muuksi.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Voi olla hyvinkin mainittu, mutta omasta mielestäni melko junttia on Facebookissa "hauskoja" kuvia ja vitsejä jakavien sivustojen (Elämä on, Liibalaaba tjs, Sitaatit ja Sanonnat yms.) päivitysten jatkuva jakaminen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Klikinsäästäjä.

Varsin mielenkiintoista. Kuuntelin tuon podcastin missä perustajaa haastateltiin. Hän myöntää itsekin, että tätä tehdään kannanottona ja huumorimielessä, mutta vakavampiakin suunnitelmia on. Onhan se täysin selvää, että tälläiselle palvelulle olisi kysyntää niin kuin vaikka hämmästyttävän vähän käytetylle AdBlockille.

Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, olisi kerrassaan loistavaa, jos oikeasti näkisi helposti joltain saitilta kaikki päivän otsikot suomennettuina. Kuinka paljon vaikka Iltalehden kävijämäärät muka oikeasti laskisivat, jos ne vain aloittaisivat sen kummemmin ilmoittamatta tekemään taas tavallisia otsikoita.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kuinka paljon vaikka Iltalehden kävijämäärät muka oikeasti laskisivat, jos ne vain aloittaisivat sen kummemmin ilmoittamatta tekemään taas tavallisia otsikoita.
Kävijämäärät tuskin putoaisivat pätkääkään, mutta siinä etusivun selailun yhteydessä tehdyt klikit varmasti vähenisivät, kun jengi saisi sen tiedon suoraan otsikosta. Klikkailun väheneminen taas vaikuttaa mainostuloihin ja siksi lehdet pitävät noista paskaotsikoistaan kiinni. Silloin harvoin kun itse niitä otsikoita klikkailen, pidän huolen siitä että AdBlock on päällä. Eivätpä tienaa minun klikeilläni.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Silloin harvoin kun itse niitä otsikoita klikkailen, pidän huolen siitä että AdBlock on päällä. Eivätpä tienaa minun klikeilläni.

Kai siitä joku klikkaus silti rekisteröidään? En vain oikein usko mainostulojen merkittävään laskuun vähän järkevämmällä otsikoinnilla. Nythän sitä ei edes kokeilla vaan jatketaan vaan samaa härskiä touhua, koska se ainakin toimii.

Onko sitä edes kokeiltu, että suolletaan netti täyteen paskauutisia, mutta otsikoidaan ne silti kunnolla. Taidettiin suunnilleen kertarysäyksellä siirtyä tähän nykymalliin.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kai siitä joku klikkaus silti rekisteröidään? En vain oikein usko mainostulojen merkittävään laskuun vähän järkevämmällä otsikoinnilla. Nythän sitä ei edes kokeilla vaan jatketaan vaan samaa härskiä touhua, koska se ainakin toimii.
En ole nettimainonnan asiantuntija, mutta olen ymmärtänyt että mainostajat maksavat ainoastaan mainosten latautumisesta, eivät klikeistä yksinään. Varmasti minunkin lukemiseni iltapäivälehtien tilastoissa näkyvät, mutta eivätpä korkeatkaan luvut mitään auta, jos mainostajien näkyvyys on kehno.

Olennaisena osana klikkijournalismia on myös sisällön tuottaminen sisällön tuottamisen vuoksi, eikä sen takia että olisi jotain kirjoitettavaa. Voisin sietää klikkiotsikoita oikeasti merkittävistä asioista, jos sillä pääsisi eroon näistä Mentuloista, fitnessmalleista ja paskasti suomennetuista Huffington Postin artikkeleista jokapäiväisinä uutisoinnin aiheina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös