Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 636 456
  • 13 571

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Dimexien kanssa samaan sarjaan mennee tällainen Rautaruukin takki päällä baariin kulkeutuminen. Näinkin on Raahessa tunnettu tapahtuvan.

Linkki Kalevaan.

No hei! Onhan tuo kallis takki, palosuojattu ja kaikkea. Baariin!

Olen kotoisin maaseudulta, jossa on jo ihan arkipäivää kulkea kaikki illatkin huomiovaatteissa. Aika junttia on se.

Toki hyvänä puolena mainittakoon, että pimeänä aikana koirankusettajat kyllä nämä releet päällä näkyvät. Heijastinta kun ei voi käyttää, se taas on junttien mielestä homostelua, siihen hommaan ei lähdetä saatana.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
...Toki hyvänä puolena mainittakoon, että pimeänä aikana koirankusettajat kyllä nämä releet päällä näkyvät. Heijastinta kun ei voi käyttää, se taas on junttien mielestä homostelua, siihen hommaan ei lähdetä saatana.

Rakennusalan pakolliset huomiovaatteet pelastavat idiootteja siis myös vapaa-aikana. Tämähän on ollut kauaskantoinen uudistus.
 
Autoista vauhkoaminen. Siis nehän on käyttötavaroita siinä missä kahvinkeitinkin. Mutta ei bikinitytöt poseeraa Moccamasterin kyljessä, jotta jengi ostaisi kahvinkeittimistä kertovia lehtiä. Näitä autojunttejahan on järjettömän paljon, jopa täällä Helsingissä. Eikä kaikki ole edes miehiä. Bemari sitä, tätä ja tota. Who fucking cares?
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Autoista vauhkoaminen. Siis nehän on käyttötavaroita siinä missä kahvinkeitinkin. Mutta ei bikinitytöt poseeraa Moccamasterin kyljessä, jotta jengi ostaisi kahvinkeittimistä kertovia lehtiä. Näitä autojunttejahan on järjettömän paljon, jopa täällä Helsingissä. Eikä kaikki ole edes miehiä. Bemari sitä, tätä ja tota. Who fucking cares?

Kahvinkeittimistä kertova lehti. Bikinitytöt. Toimii. Paitsi junttia olisi sekin, jopa Helsingissä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin tänään vanhan mummelin talutettavana kohti paikalliskirjastoa.
Riipaiseva asia... Hauras, soma, hellyyttävä. Päällä oli tuuliasu ja pipo.

Mutta kaikki ne Häntä nuoremmat molopäät, jotka pitävät pipoa päässään sisällä, ruokaillessaan, suihkussa, tumputellessaan... Juuuunttiiii!

Pibarit ovat juntteja, ei se leukaparta, tyttöpibaritkin ovat juntteja...
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta kaikki ne Häntä nuoremmat molopäät, jotka pitävät pipoa päässään sisällä, ruokaillessaan, suihkussa, tumputellessaan... Juuuunttiiii!

Pibarit ovat juntteja, ei se leukaparta, tyttöpibaritkin ovat juntteja...
Mielestäni valittaminen hatun käyttämisestä sisällä on junttia.

Ja näin saamme aikaan Jatkoajassa 2-3 kertaa vuodessa käytävät Pipogaten.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lähetän kaikki minun junttipipot plus kirppisskeidan perheeltä ja sukulaisilta.
Lupaatko ensikerralla pitää mäksterissä, donaldterissa, teboilsterissa, absterissa, bingoillasterissa kaikkia junttipipoja päässäsi samaan aikaan?

Silloin olet todella ihailtava metsien mies! Päässäsi on seitsemäntoista mainoslippistä, joiden suunta osoittaa leikkisästi 21 astetta eri suuntiin. Muista lippojen suunta, jotta olet vakavasti otettava!
Piparia et saa, jollet pidä huolta ulkomuodostasi!

Ole tarkkana, Pipomies!
Illat ovat valoisia – joku voi nähdä sinut!
 

sami1975

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
thaiklupi.fi tässä foorumissa on kaikki ainekset voittoon. Nainen joka myy itseään baarissa ei ole huora vaan nainen joka pitää ylipainoisista valkoisista turisteista. Nainen joka tarjoaa seksiä rahasta ei ole huora vaan opas. Siinä perusteluita.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Nämä värikkäät Jack Daniels vaimarit, joita näkee ihan aikusilla miehilläkkin. Menee itsellä täysin samaan kategoriaan, kun Karjala-lippikset.

Linkki vie kuviin paidoista.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nämä leijonakorukeharit, jotka mökeltävät sanoja, kuten : visva, suvaitsevainen, tai mokuttaja kirosanoina.

Ääliömäisyyttä ei tarvitse kasvattaa eikä lannoittaa. Se kasvaa kuten voikukka tai juolavehnä.
 
Viimeksi muokattu:

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Nyt kun tällä hetkellä täällä Pohjanmaan ytimessä oleilen ja elän, niin vastaan vain: Traktorilla kylille, kaksraita verrarit, kroksit, sitten vähän isompana saksalainen takaveto-auto, lippis takaraivolle ja naureskellaan junteille. Tässä on minusta sekoitus kaikkien aikojen junttiudellle. Itse asiassa missään ei koskaan voi olla juntimpia ihmisiä mitä Pohjanmaan ytimessä, keskellä peltoa.
 

Rocco

Jäsen
Nyt kun tällä hetkellä täällä Pohjanmaan ytimessä oleilen ja elän, niin vastaan vain: Traktorilla kylille, kaksraita verrarit, kroksit, sitten vähän isompana saksalainen takaveto-auto, lippis takaraivolle ja naureskellaan junteille. Tässä on minusta sekoitus kaikkien aikojen junttiudellle. Itse asiassa missään ei koskaan voi olla juntimpia ihmisiä mitä Pohjanmaan ytimessä, keskellä peltoa.
Pohjanmaa, vai Etelä-Pohjanmaa? Kuulostaa Seinäjoelta missä olet.

Mutta, BIG BROTHER. Siinä on junttius löytänyt uusia ulottuvuuksia.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Nyt on kyllä paha. Alla olevissa videoissa on niin junttia toimintaa, ettei tosikaan. Ensimmäinen video tuli aiemmin päivällä mieleen ja päätin heti postata sen tänne. Mutta kun koneelle pääsi, niin joku olikin linkittäny FB:ssä tuon jälkimmäisen. Nyt ei sitten tiedä, kumpi näistä on juntimpaa. Varsinainen USA-Suomi-maaottelu:

Ruoholeikkurikisat USA:ssa

Bemareiden pakoäänikisa Suomessa

Linkit youtubeen.
 
Käväisin aikani kuluksi vilkaisemassa Naisasiat -ketjua. Pakko todeta että yhden siellä kovana Panomiehenä esiintyvän jantterin fantasiointi sopii kuin nyrkki silmään tähän ketjuun. En viitsi linkata, käykää itse katsomassa jos kiinnostaa.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pillun saamisesta vouhottaminen ja tenttaaminen. Kaveripiirini reunamilta löytyy useampikin tyyppi, jotka n. minuutin sisään tapaamisesta muistavat aina kysyä, onko sitä pillua nyt tullut ja milloin viimeksi lohkesi. Sitten jos haluaa vältellä aihetta, tietysti tämä otetaan siten, että pillua ei tosiaankaan ole tullut ja kaveri vähän nolona siinä kiemurtelee. Saatana, kaikille se pillun saaminen tai saamattomuus ei ole mitenkään elämänlaatua määrittävän tärkeä asia ainakaan siinä määrin, että siitä haluaisi puhua puolitutuille ja ventovieraille. Ja jos sitä pillua on tullut viimeksi vaikka kolme kuukautta sitten, kyse ei voi mitenkään olla omista tietoisista valinnoistani vaan tottahan toki mulla on päässä vikaa tai oon aivan järkyttävän huono naistenmies.

Useimmiten tämä tenttaajat ovat itse parisuhteessa, jolloin he todennäköisesti yrittävät kompensoida omaa sinkkuelämän kaipuutaan kavereiden säätöjen kautta. Sitten on näitä "panomiehiä" jotka ovat nussineet niin saatanasti, mutta usein ennemmin tai myöhemmin selviää, että nuo yhtyvät ihan mihin tahansa jolla on reikä. Olen huomannut, että nämä jälkimmäiset tapaukset ottavat usein suurin piirtein henkilökohtaisena loukkauksena sen, että en esimerkiksi kaveriporukalla baarissa kiinnitä erityisemmin huomiota seurueeni ulkopuolisiin naisiin. Olen siellä juomassa kaljaa ja viettämässä kavereiden kanssa laatuaikaa, piste.

Ei se nyt haittaa jos joku välillä tarttuu mukaankin, mutta kaverit edellä mennään ja kaverit edellä tullaan. Kaikkein eniten vituttavat nämä oman elämänsä adonikset, joiden koko baari-ilta pyörii pillun saamisen ympärillä ja siihen vedetään tavalla tai toisella muutkin kaverit mukaan illan aikana ns. wingmaneiksi tai lohduttaviksi olkapäiksi kymmenensien pakkien jälkeen. Sitten kun pillua ei tulekaan, vedetään shotteja kaksin käsin ja haastetaan riitaa kaikille. Pari tällaista tapausta on ollut kunnia tuntea.

Josta tulikin mieleeni, se on muuten kumma miten ihan täyspäisillä ihmisillä on monesti todella juntteja kavereita. Huomaa monesti, kun näihin kaverin kavereihin tutustuu. Toki niistä varmaan aika moni ajattelee samoin meikäläisestä. :)
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Ylläolevasta viestistä pätkähtikin mieleeni eräs tarina, joka aivan kiistatta on tämän ketjun asioita.

Olin vuosia sitten työssä, jossa piti tavata automaalareita ja alueena iloinen Itä-Suomi. Ja siellä niitä panojuttuja vaan poijjaat piisasi! Kyllä oltiin niin huudatettu emäntää koko viikonloppu, "perjantaina laitoin sisään ja sunnuntaina otin ulos." Vink vink!

Samainen kaveri tuli tilittämään joskus jonkun saunaillan jälkeen baaritiskillä kuuden promillen mukavissa että "mikä hänessä on vikana kun ei koskaan ole naista saanut." Nii-i. Mikähän.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Kävin tänään Tokmannilla (aika junttimainen nimi sekin), mutta pihalla ollut äiti ja lapsi vei kyllä voiton siitäkin. Tyttölapsi oli siinä +10v, enintään 12v ja päällä oli Jack Daniel's t-paita.
Hyvin on siinä lapsi kasvatettu ja kaippa se äitiliini on tämänkin paidan kakaralleen hommannut.

Huomionarvoista oli myös, että äiti ei näyttänyt hirveän juntilta. Perus kohtalaisen uusi perheauto ja 2000-lukulaisen keskiluokkaisen perheenäidin perinteinen tukka, mallia kananperse.
Ei kuitenkaan ollut mikään kokoa liian pienissä vaatteissa kulkeva tatuoitu ja lävistetty ikiteini Opel Omegalla.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eipä olisi ikinä uskonut Jasper Newton Daniel aikoinaan, että valmistamansa paska viski olisi vielä yli sadan vuoden päästä vitullinen brändi kaukaisessa pohjolassa. Luulin jo, että toi oli vuosituhannen vaihteen hitti pukeutua Jack´ krääsään. Oikeastaan kyseinen paita kertoo kaiken oleellisen ihmisestä; polttaa punaista smarttia, juo viikonloppuisin lavan Koffia tai Karjalaa, kebabbila tai Hese edustaa suurinta ruokakulinarismia jne.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luulin jo, että toi oli vuosituhannen vaihteen hitti pukeutua Jack´ krääsään.

Niinhän se oli ja on taas. Mä puolestani luulin, että tuo on vain Suomessa taas muodissa, mutta pari viimeisintä ulkomaanmatkaa ovat todistaneet ettei näin ole. Joka helvetin paitakojusta noita löytää kaikissa sateenkaaren väreissä.

joo maailmaa olen nähnyt. Humble brag.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös