... ja pöntönkin pystyy yleensä vetämään koskematta sormilla mihinkään, pisuaarit toki vetävät yleensä itse itsensä.
Edit: en halua koskea kenenkään vieraan esim. kaupassakävijän tai muun ihmisen ruumiineritteisiin. Mm. räkään, vereen, spermaan, alapääliejuun, kuolaan tai pieruun.
mun mulkku on niin puhdas, että moni nainen on ottanut sen suuhunsa.
Minä kyllä pesen kädet kun käyn kusella mutta pesen ne ennen kusemista. Eikai nyt kukaan paskasilla käsillään omasta rakkaastaan kiinni ota?
Minä kyllä pesen kädet kun käyn kusella mutta pesen ne ennen kusemista. Eikai nyt kukaan paskasilla käsillään omasta rakkaastaan kiinni ota?
Ne on kyllä aika juntteja tyyppejä, ketkä varta vasten röökin polttoa varten laittavat hanskat käteen röökin hajun ja mahdollisen sormien tahraamisen takia. Noi tyypit varmaan skaffaisi itselleen keuhkofiltterinkin mahdollisten myrkkujen varalta, jos sellainen olisi saatavilla. Kannattaako polttaa, jos ei kestä seurauksia? Junttia.
Onko sun pippeli niin saastainen, että aina kun siitä kiinni otat niin täytyy kädet sen jälkeen pestä? Vai kusetko aina kusella käydessä käsillesi?
On nekin juntteja, jotka käyttää turvavöitä autossa tai kypärää moottoripyöräillessä. Kannattaako mennä lujempaa kuin kävelyvauhtia, jos ei kestä seurauksia?
Kaikki Mclaren- , Ferrari-, Subaru- yms. takkien pitäjät, kaikki saatanan juntteja.
Onko sun pippeli niin saastainen, että aina kun siitä kiinni otat niin täytyy kädet sen jälkeen pestä? Vai kusetko aina kusella käydessä käsillesi?
Onko sulla tapana mennä kertomaan kaikille junteille aina päin naamaa, että ne on juntteja? Aika junttia on sekin.Paljon vetoa, ettet uskalla mennä sanomaan tuota Mclaren-takkisille Sörkan ulkoilussa. Helppohan se on täällä suuta soittaa, helvetin junttimaista.
Onko sulla tapana mennä kertomaan kaikille junteille aina päin naamaa, että ne on juntteja? Aika junttia on sekin.
Kävin miettimään noita Mclaren-rotseja, että miksiköhän niistä ei ikinä tullut uudelleen viileitä ironisia vaatekappaleita?
Jos jostain syystä joku haluaisi koskea pieruun, niin onko Leelian Lepotuolilla antaa hyviä vinkkejä siitä, miten tämä onnistuisi? Osaat ehkä kertoa, kun kerran osaat pieruun koskemista välttääkin.
No et sanonut. En kai mä muuten olisi kysynyt. Minä muuten ajattelin osallistua tähän keskusteluun ihan omana itsenäni, mutta sinun mielestäsi suosikkijoukkueeni on ilmeisesti relevantti asia. Vähän junttia tuollainen äksyily.Niinkö mä sanoin. Mitähän jos menisit heittelemään niitä kolikoita sinne KHL:aan ja jättäisit kaikki suomi-juntit tänne juttelemaan tyhmiä.
Valista nyt pliis tyhmää. Miksi se on oleellista, että uskaltaisiko junttiudesta mennä junttia huomauttamaan? Ainakin minun mielestäni näistä puutteellista älyään punttisalilla kompensoineesta kansanosasta jopa melko merkittävä osa on juntteja. Just siellä sörkässä on ne kaikista parhaat esimerkit, mutta en mäkään ehkä niiden takkien perusteella lähtisi porukkaa tuomitsemaan.Pointti oli joku ihan muu, mutta ei kannata välittää siitä.
Jos jostain syystä joku haluaisi koskea pieruun, niin onko Leelian Lepotuolilla antaa hyviä vinkkejä siitä, miten tämä onnistuisi? Osaat ehkä kertoa, kun kerran osaat pieruun koskemista välttääkin.
Tämän ketjun kamaa lienee myös pierujen sytyttäminen sytkärillä ja näyttävä liekkishow. Eli ensin odotellaan suolikaasun kertymää, sitten liekki peräreiän lähettyville ja tulinen PRÖÖT!!!
Tähän soundtrackiksi seuraavaa, tietysti YouTubesta:
At The Gates - The Flames Of The End
Kävin miettimään noita Mclaren-rotseja, että miksiköhän niistä ei ikinä tullut uudelleen viileitä ironisia vaatekappaleita? Hipsterien synnyinmekassa, New Yorkissa ei F1 tainnut ikinä ollut niin suosittu juttu, että sinne niitä olisi alkujaankaan paljoa pesiytynyt, mutta esim. jostain West Endin muotiviikoilta niiden leviäminen takaisin katukulttuuriin olisi ollut ihan mahdollista.