Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 634 391
  • 13 571

Jeffrey

Jäsen
Onko sun pippeli niin saastainen, että aina kun siitä kiinni otat niin täytyy kädet sen jälkeen pestä? Vai kusetko aina kusella käydessä käsillesi?

Tämä se on vähän itsellänikin mentaliteetti. Käsille en kuse, ja pippelistänikin pidän erinomaista huolta. Valitettavasti julkiset vessat ovat yleensä senverta luotaan työntäviä, että en siellä haluaisi pakosta koskea käsilläni mihinkään. Kuseminen onnistuu helposti koskematta mihinkään vessan omaisuuteen, ja pöntönkin pystyy yleensä vetämään koskematta sormilla mihinkään, pisuaarit toki vetävät yleensä itse itsensä.

Miksi minä tämän jälkeen pesisin käteni, kun kraanan sulkeminen aiheuttaa minulle suuremman bakteeritartunnan käsiin, kuin tuo työttömän opastaminen? Ja ei, en koske käsin edes vessan oveen, ellei ole ihan pakko.

Jos tämä nyt sitten on junttia, niin olkoon...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No kannattaa siitä käsihygieniasta pitää hyvää huolta ihan muutenkin vaikka ei muniaan huvikseen sorkikaan. Hanan ja kahvat voi sulkea sillä käsipaperilla tai kyynerpäällä. Aika ällöttävää ottaa esim. kaupassa sellasen edeltäjän kärryt, joka just tullut vessasta eikä pessy käsiään. Yök.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika ällöttävää ottaa esim. kaupassa sellasen edeltäjän kärryt, joka just tullut vessasta eikä pessy käsiään. Yök.
Todennäköisesti se kädet pesemättä jättänyt tyyppi ei ole käsiä siinä kusessa uittanut, mutta toisaalta eihän sitä koskaan voi tietää. Mutta siis kuitenkin käsillä säkin varmaan sitä kärryä työnnät, etkä esimerkiksi kielellä.

Joo mulla ei ole bakteerikammoa. Pienoinen korkeanpaikankammo kyllä löytyy.

Mä kyllä yleensä pesen kädet kun käyn vessassa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jos vessa on tarpeeksi saastainen, esimerkiksi ulkomailla, niin saatan pistää käynnin jälkeen käsidesiä ja/tai puhdistaa kädet kertakäyttöisellä desinfiointiliinalla, mutta en tee sitä välttämättä vessassa, koska vessojen ovenkahvoihin koskeminen nollaisi vaikutuksen. Saastaisessa vessassa käsien lutraaminen varsinkin jos ei ole mitään mihin kädet kuivata on yhtä tyhjän kanssa tai haitallisempaakin kuin pesemättä jättäminen.

Sitten on toki eri, jos vessassa on veden lisäksi saippuaa ja kuivausrulla tai edes käsipaperia. Aina näin ei miesten vessoissa suinkaan ole, naisten vessoista en tiedä kun en niissä ole asioinut.

Normaalioloissa käsien pesu kuuluu totta kai kuvioihin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Todennäköisesti se kädet pesemättä jättänyt tyyppi ei ole käsiä siinä kusessa uittanut, mutta toisaalta eihän sitä koskaan voi tietää.

Ei voi tietää ei. Jos sillä on vaikka joku mätäpaise siinä kullinjuuressa. En halua koskea vieraan miehen ruumiineritteisiin missään muodossa.

Edit: en halua koskea kenenkään vieraan esim. kaupassakävijän tai muun ihmisen ruumiineritteisiin. Mm. räkään, vereen, spermaan, alapääliejuun, kuolaan tai pieruun.
 
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
En halua koskea vieraan miehen ruumiineritteisiin missään muodossa.

Tai naisen. Ei se mikään varma asia ole, että vessassa käynyt nainenkaan on käsiään pessyt. Itse asiassa naiset jättävät useammin pesemättä: Hesarin kuukausiliite selvitti tätä asiaa pari vuotta sitten. Lopputulos pistokokeista oli, että neljä viidestä miehestä pesee kätensä vessareissun jälkeen, mutta naisista vain vajaat kolme neljästä. Eli ne ruumiinosien eritteet ovat todennäköisemmin naisen alapäästä kuin miehen.

Kaupassa käymisessä on myös riskinsä, koska joutuu käsittelemään usein rahaa. Iltalehden jutun mukaan asia on niin, että "Rahat ovat altista pintaa bakteereille. Australialaisen tutkimuksen mukaan joissain seteleissä on yli kuusi kertaa enemmän bakteereja kuin keskiverrossa WC-istuimessa. Pankki- ja luottokorteissa ei ollut yhtä paljon bakteereja kuin seteleissä, mutta niissäkin bakteereja oli pahimmillaan kaksinkertainen määrä WC-istuimeen verrattuna."

Sanotaan, että raha ei haise, mutta kyllä siitä bakteeritartuntoja saa. Luottokortistakin saa tuplamäärän wc-istuimeen verrattuna.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ennemmin mä pesisin kädet rahojen hiplailun jälkeen kuin mitä mulkun koskettamisen.

Ja sitä paitsi, mun mulkku on niin puhdas, että moni nainen on ottanut sen suuhunsa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
... ja pöntönkin pystyy yleensä vetämään koskematta sormilla mihinkään, pisuaarit toki vetävät yleensä itse itsensä.

Vitutusketjun kamaahan tää periaatteessa on, mutta vituttaa ne itsestään toimivat pisuaarit. Kun saat sepalukses auki ja aloitat virtsaamisen, niin samantien se pärähtää päälle ja mua ei ainakaan kiinnosta saada sitä roisketta päälleni.
Ja kusella käydessä toimituksen jälkeen pestään aina kädet. Riippuen paikasta välillä sekä ennen, että jälkeen. Himassa en aina viitsi pestä ennen virtsaamista, mutta lähinnä duunissa ollessa ainakin ja välillä julkisissakin.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Minä kyllä pesen kädet kun käyn kusella mutta pesen ne ennen kusemista. Eikai nyt kukaan paskasilla käsillään omasta rakkaastaan kiinni ota?
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Juhannuksena hukkuminen. Niin saatanan stereotyyppistä ja junttia. Ehdotan että jos joku palstalainen menee hukkumaan niin permabannia vaan, vaikka olisi kuinka mahtava palstapersoona tahansa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Edit: en halua koskea kenenkään vieraan esim. kaupassakävijän tai muun ihmisen ruumiineritteisiin. Mm. räkään, vereen, spermaan, alapääliejuun, kuolaan tai pieruun.

Jos jostain syystä joku haluaisi koskea pieruun, niin onko Leelian Lepotuolilla antaa hyviä vinkkejä siitä, miten tämä onnistuisi? Osaat ehkä kertoa, kun kerran osaat pieruun koskemista välttääkin.

mun mulkku on niin puhdas, että moni nainen on ottanut sen suuhunsa.

Pelkokertoimessa ihmiset ovat laittaneet rahan toivossa suuhun vaikka mitä öttimönkiäisiä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minä kyllä pesen kädet kun käyn kusella mutta pesen ne ennen kusemista. Eikai nyt kukaan paskasilla käsillään omasta rakkaastaan kiinni ota?

Juu ja ennen tupakointia, hampurilaisateria syömistä ja vaikkapa roskan poistamista hampaan välistä pestään kädet. Puhtaus ennen kaikkea.

Meitsillä nää kaikki hoituu likaisilla sormilla mutta en ole nähnyt eroa puhtaisiin sormiin. Mitä pitäisi tapahtua? Ennen kusemista pitäisi kädet pestä...mitä vittua? Tai no, eihän mulla paskaisia käsiäkään ole kuten nimimerkki Wizzö:lla.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minä kyllä pesen kädet kun käyn kusella mutta pesen ne ennen kusemista. Eikai nyt kukaan paskasilla käsillään omasta rakkaastaan kiinni ota?

Peseydytkö myös ennen suihkuun menoa? Eihän sitä likaista kehoa viitsi puhtaan veden alle pistää.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ne on kyllä aika juntteja tyyppejä, ketkä varta vasten röökin polttoa varten laittavat hanskat käteen röökin hajun ja mahdollisen sormien tahraamisen takia. Noi tyypit varmaan skaffaisi itselleen keuhkofiltterinkin mahdollisten myrkkujen varalta, jos sellainen olisi saatavilla. Kannattaako polttaa, jos ei kestä seurauksia? Junttia.
 

Feiksei

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hoki Klupi Hyvinkää
Ne on kyllä aika juntteja tyyppejä, ketkä varta vasten röökin polttoa varten laittavat hanskat käteen röökin hajun ja mahdollisen sormien tahraamisen takia. Noi tyypit varmaan skaffaisi itselleen keuhkofiltterinkin mahdollisten myrkkujen varalta, jos sellainen olisi saatavilla. Kannattaako polttaa, jos ei kestä seurauksia? Junttia.

On nekin juntteja, jotka käyttää turvavöitä autossa tai kypärää moottoripyöräillessä. Kannattaako mennä lujempaa kuin kävelyvauhtia, jos ei kestä seurauksia?
 
Onko sun pippeli niin saastainen, että aina kun siitä kiinni otat niin täytyy kädet sen jälkeen pestä? Vai kusetko aina kusella käydessä käsillesi?

Ilmeisesti sitten on, koska pidän omituisena sitä, että joku ei pese käsiään kusemisen jälkeen.

Sinäkö et perseen pyyhkimisen jälkeen pese käsiäsi? Tai miksi pesisitkään, sillä eihän valkoisesta vessapaperista mitään saastaa käsiin irtoa. Ja kuka idiootti nyt sormella pyyhkisi.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään tuli taas todettua. Kaikki Mclaren- , Ferrari-, Subaru- yms. takkien pitäjät, kaikki saatanan juntteja. Ja ne lippikset(Yllätys, Karjala-sellaiset) miksi ne pitää olla väärinpäin päässä. Siis lippa takana. Vittu.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
On nekin juntteja, jotka käyttää turvavöitä autossa tai kypärää moottoripyöräillessä. Kannattaako mennä lujempaa kuin kävelyvauhtia, jos ei kestä seurauksia?

Vertaatteko te sormikaspolttajat oikeasti omaa turhamaista tapaanne turvavyön käyttöön autossa? Voi hyvä luoja.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kaikki Mclaren- , Ferrari-, Subaru- yms. takkien pitäjät, kaikki saatanan juntteja.

Paljon vetoa, ettet uskalla mennä sanomaan tuota Mclaren-takkisille Sörkan ulkoilussa. Helppohan se on täällä suuta soittaa, helvetin junttimaista.

Edit: Myös Vermon parkkipaikalla voi kokeilla onneaan, jos haluaa haukkua Mclaren-rotseja junttimaisiksi.
 
Viimeksi muokattu:
K

kiwipilot

Onko sun pippeli niin saastainen, että aina kun siitä kiinni otat niin täytyy kädet sen jälkeen pestä? Vai kusetko aina kusella käydessä käsillesi?

Meinaatko että palleja sekä kaluaan housuissaan hiostuttavan äijän värkit ovat yleensä puhtaat kassihiestä tai kusesta (Wanha totuus: kuse miten kuset mutta viimeinen tippa on aina housuissa)? Hyi vittu. Ketjun voi nyt ihan oikeasti laittaa lukkoon: käsien pesemättä jättäminen kusella käymisen jälkeen on junttimaisuuden kruunaamaton kuningas.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Paljon vetoa, ettet uskalla mennä sanomaan tuota Mclaren-takkisille Sörkan ulkoilussa. Helppohan se on täällä suuta soittaa, helvetin junttimaista.
Onko sulla tapana mennä kertomaan kaikille junteille aina päin naamaa, että ne on juntteja? Aika junttia on sekin.

Oli mulla toinenkin kysymys. Onko ihmistä hyväksyttävää pitää junttina vain, mikäli sitä pystyy tarvittaessa leipomaan pataan?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onko sulla tapana mennä kertomaan kaikille junteille aina päin naamaa, että ne on juntteja? Aika junttia on sekin.

Niinkö mä sanoin. Mitähän jos menisit heittelemään niitä kolikoita sinne KHL:aan ja jättäisit kaikki suomi-juntit tänne juttelemaan tyhmiä.

Pointti oli joku ihan muu, mutta ei kannata välittää siitä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kävin miettimään noita Mclaren-rotseja, että miksiköhän niistä ei ikinä tullut uudelleen viileitä ironisia vaatekappaleita? Hipsterien synnyinmekassa, New Yorkissa ei F1 tainnut ikinä ollut niin suosittu juttu, että sinne niitä olisi alkujaankaan paljoa pesiytynyt, mutta esim. jostain West Endin muotiviikoilta niiden leviäminen takaisin katukulttuuriin olisi ollut ihan mahdollista.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin miettimään noita Mclaren-rotseja, että miksiköhän niistä ei ikinä tullut uudelleen viileitä ironisia vaatekappaleita?

Suomessa pidempiaikaiseksi muoti-ilmiöksi muodostumisen taisi estää se, että halpoja kopioita oli Ruotsissa saatavilla, Levis 501-paitojen tapaan, lähes heti kun joku uusi takki esiteltiin ja näin ollen ne levisivät ainakin hevosmiesten keskuuteen tosi nopeasti. Uskon, että tässä puhutaan siitä klassisesta harmaa-musta-sävyisestä, Westin logoilla varustetusta vaatekappaleesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös