Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 741 641
  • 13 934

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla on böndellä crocsit. Ihan parhaat jalkineet niissä olosuhteissa. Kunhan kukaan ei näe.

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Tupakointi kadulla kävellessä, jolloin kaikki takana olevat saavat osansa tuoksusta. Junttia on sauhutella myös esimerkiksi kauppojen tai rappujen sisäänkäyntien edustalla, ja erityisen junttia, itkekästä ja piittaamatonta se on silloin, kun lähettyvillä on pieniä lapsia. Myös tupakoitsijoiden laiskuus raahautua varsinaiselle tupakkapaikalle jaksaa välillä ihmetyttää. Esimerkiksi meidän taloyhtiössämme on tupakoinnille varattu pihalta oma paikkansa, joka sijaitsee kivenheiton päässä rapun ovesta. Siltikin jokunen tapaus on tässä vuosien saatossa päättänyt laittaa palamaan ulko-oven edessä. Tupakka totta kai heitetään polttamisen jälkeen myös maahan.

Oma lukunsa ovat eittämättä myös nämä mm. ämpärien, irtokarkkien ja limsojen jonottajat.

Rantsukoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tupakointi kadulla kävellessä, jolloin kaikki takana olevat saavat osansa tuoksusta. Junttia on sauhutella myös esimerkiksi kauppojen tai rappujen sisäänkäyntien edustalla, ja erityisen junttia, itkekästä ja piittaamatonta se on silloin, kun lähettyvillä on pieniä lapsia. Myös tupakoitsijoiden laiskuus raahautua varsinaiselle tupakkapaikalle jaksaa välillä ihmetyttää. Esimerkiksi meidän taloyhtiössämme on tupakoinnille varattu pihalta oma paikkansa, joka sijaitsee kivenheiton päässä rapun ovesta. Siltikin jokunen tapaus on tässä vuosien saatossa päättänyt laittaa palamaan ulko-oven edessä. Tupakka totta kai heitetään polttamisen jälkeen myös maahan.

Oma lukunsa ovat eittämättä myös nämä mm. ämpärien, irtokarkkien ja limsojen jonottajat.
Yhtä junttimaista on valittaa tupakoinnista. Polttakoon missä haluaa. Jos kävelet ohi, en itse jaksaa kiinnittää asiaan edes huomiota. Täysin savuton itse.

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks

Ja sitten Suomessa halutaan laillistaa pössytely.
Ganjahan kun ei haise millekään?
Sitä ihanuutta, kun se ganjan haju leijuu joka paikassa, en malta odottaa.

Liiallinen hajusteiden käyttäminen on kyllä junttia.
Hienoa, kun silmiä kirvelee ja henkeen käy, kun joidenkin on pitänyt uida jossain hajustekylvyssä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mulla on böndellä crocsit. Ihan parhaat jalkineet niissä olosuhteissa. Kunhan kukaan ei näe.
Noh, minä asun böndellä ja crocsit kuuluvat jokapäiväiseen varustukseen, näin talvellakin, kun ovat helpot laittaa jalkaan, eivät ime vettä, eivät sotke lattioita ja ovat itse asiassa lämpimätkin eli rantasaunareissun pihan poikki voi kovillakin pakkasilla tehdä crocsit jalassa.

Joo, oon juntti tuossa(-kin) valossa, mutta tällä iällä evvk eli näissä asioissa mukavuus ennen kaikkea muuta.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Onko junttimaisinta vetää röökiä crocsit jalassa sisällä?
Ei, junttimaisinta olisi vetää ulkona. Kun kiskoo sisällä ei muiden tarvitse haistella.
Jos savu ei kerran tupakoitsijoiden mielestä voi mitenkään haitata ketään esimerkiksi parveketupakoinnissa - miksei sitten ime sitä skeidaa omassa olohuoneessaan - ikkunat kiinni?

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ei, junttimaisinta olisi vetää ulkona. Kun kiskoo sisällä ei muiden tarvitse haistella.
Jos savu ei kerran tupakoitsijoiden mielestä voi mitenkään haitata ketään esimerkiksi parveketupakoinnissa - miksei sitten ime sitä skeidaa omassa olohuoneessaan - ikkunat kiinni?
Nimenomaan. Tässä voisi jopa lainata yhtä surullisen kuuluisaa ex lätkävaimoa. "Kyllä se mun mielestä mun kämppä on".

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näin tehtiin vielä omassa lapsuudessa 70-luvulla. Tosin omassa kodissa ei poltettu mutta kavereilla ja sukulaisilla kyllä. Samoin lentokoneissa tupakkiosastolla kuulemma joka toisella oli körssi kädessä, sen verran vissiin lentäminen jännitti. Itse en tuosta tiedä kun ensimmäisen kerran olin lentokoneessa vasta silloin kun koneessa ei saanut enää polttaa.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Näin tehtiin vielä omassa lapsuudessa 70-luvulla. Tosin omassa kodissa ei poltettu mutta kavereilla ja sukulaisilla kyllä. Samoin lentokoneissa tupakkiosastolla kuulemma joka toisella oli körssi kädessä, sen verran vissiin lentäminen jännitti. Itse en tuosta tiedä kun ensimmäisen kerran olin lentokoneessa vasta silloin kun koneessa ei saanut enää polttaa.
En ole itekään polttanut lentokoneessa, mutta muistan kyllä 80-luvulta koneen takaosan röökipaikat.

Junissakin oli röökivaunut vielä 90-luvulla, niissä sentään tuli tuolloin röyhyteltyä. Salaa juotiin kaljaakin.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En ole itekään polttanut lentokoneessa, mutta muistan kyllä 80-luvulta koneen takaosan röökipaikat.

Junissakin oli röökivaunut vielä 90-luvulla, niissä sentään tuli tuolloin röyhyteltyä. Salaa juotiin kaljaakin.
Joo otettiin sillon aikoinaan myös röökipaikat koneen takaosasta. Sitten alkoi kauhea möly koneen etuosassa että tupakka tuoksuu täälläkin.

Jos silloin ei pystynyt elämään röökin hajun kanssa niin olisi kannattanut vaihtaa matkustusmuotoa. Nykyään ihmiset on että "Hyi hitto aivan karmeaa". Niinku se edellä polttava ihminen sitä ihan kiusaksi tälle terveysintoilijalle tekisi.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nykyään ihmiset on että "Hyi hitto aivan karmeaa". Niinku se edellä polttava ihminen sitä ihan kiusaksi tälle terveysintoilijalle tekisi.
Ihanko oikeasti joku nykypäivänä ajattelee, että täytyy olla "terveysintoilija", jos ei pidä röökistä tai sen hajusta?

Se nyt vaan on faktaa, että se röökin polttaminen häiritsee ja on epämiellyttävää muiden ihmisten näkökulmasta. Merkittävä osa polttajista onneksi tämän ymmärtää ja pyrkii ajattelemaan muita ihmisiä edes jossain määrin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy