Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 618 722
  • 13 543

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuli taas somessa vastaan vahingoniloa Ruotsista. Tämä on minusta säälittävintä ja nolointa junttiutta ikinä.

Tänä keväänä ei pitäisi edes kerrata, mutta kerrataan nyt taas: meillä on lännessä maailman paras naapuri. Idässä naapuri on kovin toisenlainen.

Millään maalla ei ole niin hyvää naapurimaata kuin Ruotsi. Koska tämä menee junteille päähän? Pitääkö Venäjän hyökätä tänne?

Ja myönnän, olen Ruotsi-fani.
Eikös tuo mene enemmän perusnaljailun puolelle. Tai en tiedä minulla ei tule somessa vastaan mitään ilkeää kuittailua jos Ruotsi häviää jossain lajissa. Onhan se huvittavaa kun Ruotsi sulaa. Etenkin kun Ruotsi on useamman kerran nimenomaan jääkiekossa tarjonnut Suomelle katkeraa kalkkia. Ja nyt kun vastustajana on Kanada eikä mikään Venäjä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos Ruotsista puhutaan, niin se on maailman paras rockmaa.

Hellacopters, maailman paras rockbändi.

Nicke Andersson, maailman kovin rockmuusikko.




Onko kysymyksiä?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täällä ei jengi oikeasti ymmärrä miten mahtava maa meillä on naapurissa. Rokkipiireissäkin on tehty jo vuosia yhteistyötä. Scandinavian Action Rock on käsite, sitä on tehty molemmilla puolella lahtea. Jos siinä olisi kiristelty Suomea ja Ruotsia, niin vittuakos siitä olisi tullut. Ja Hellacoptersin biiseissäkin mainitaan Helsinki City.

Kun Hellacopters kävi täällä äskettäin pitkästä aikaa Tavastialla, niin jengi rakasti ihan täysillä. Dregen huusi meille "minä rakastamme sinua!". Toki Dregen muisti Instassa vittuilla kun Ruotsi voitti. Haista Dregen heh heh hee, yritä selvitä jalkapuoli.

Tämä rokkareiden yhteistyö on kaunein esimerkki Suomen ja Ruotsin yhteistyöstä. Voi vittu miten mä rakastan noita ruotsalaisia rokkareita.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kaupassa tuli vastaan vyötärön seudulta isokokoinen, todennäköisesti yli kuusikymppinen mies Karhu-lippis päässä. Tämä nyt on vielä ihan ok ja perusmenoa. Mikä miehestä teki junttimaisen oli se, että hänen rinnallaan kulki nippanappa teini-iän ylittänyt thaimimmi. Kyseessä tuskin oli tämän miehen tytär, tai sitten hellyydenosoitukset ovat jotain aivan muuta kuin normaalisti vanhemman ja lapsen välillä.

Suuressa ikäerossa ei itsessään ole mitään junttia, koska esimerkiksi Danny on kaikesta huolimatta todellinen herrasmies (pl. Armi Aavikko) ja sivistynyt heppu. Sen sijaan se on junttimaista, että pystybaarin kantikselta näyttävä limainen äijä hakee itselleen ulkomailta selkeästi nuoremman kodinhoitajan ja useimmiten haukkuu suomalaiset naiset laiskoiksi, rumiksi ja epänaiselliseksi, koska näitä ei huvita toteuttaa punaniskan perheen pää -fantasiaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aivan kuten Teuvo Lomaninkin!
Romutit nyt mun suurimman suosikkibändin. En tiedä miten pääsen tästä yli. Haista sinä saipalainen eteläkarjalainen ties mikä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ihanan katkeraa! Ruotsi niin ihon sisällä. Maistuu maistuu.

Abba ja Roxette soimaan! Kyl se siitä.

Itse voin pistää Opeth ja Faidra. Heja Sverige!

Ei tuommosta poppia viitsi kuunnella, Sabatonia sen olla pitää.
No, itse asiassa PoS on kova!

Minäkin, puoli vuosisataa alemmuutta ja katkeruutta Ruotsia ja ruotsalaisia kohtaan tuntenut, olen vihdoin alkanut nähdä valon. Nykyisin osaan jo varovasti kannustaa läntisen naapurimaamme urheilijoita pl. muutama poikkeus. Suosikkejani ovat etenkin ampumahiihtäjättäret Öbergin Hanna etunenässä sekä tietysti Daniel Ståhl, mr Mondo taas olisi voinut valita toisinkin ja jotkut Aregawin kaltaiset lähinnä vain vituttavat...
Kiekossa on vieläkin vaikeaa olla ruotsalaisten puolella, tai edes toivomatta tappiota, mutta jos ryss.. venäläiset ovat heitä vastassa, ei tee heikkoakaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Rush

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Täällä ei jengi oikeasti ymmärrä miten mahtava maa meillä on naapurissa.
Aika junttimaista yrittää väkisin tuputtaa jotain Ruotsin mahtavuutta keskustelupalstalla. Ruotsin suunnalta on vittuiltu niin paljon Suomelle ihan mistä tahansa asioista vuosien aikana, joten on ihan oikeus ja kohtuus jos päästään edes joskus antamaan vähän takaisin. Edelleenkin ollaan tämän suhteen takamatkalla ja pahasti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä ketjussa on kyllä junttiutta taas ollut kiitettävästi, kun veli hampaat irvessä nauttii vaikka tekisi mieli raivota pelikiellon arvoisesti. Mainitkaa nyt joku, että Kouvola on paska kaupunki niin kaveri kilahtaa totaalisesti tai että Messi on huonompi kuin C. Ronaldo ja Lappeenrannassa on tosi mahtavaa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Vai oisko pahin vittuilu, että ei kiinnosta Ruotsin maajoukkueen touhut? En tiiä.

Junttimaisinta on laittaa hametta pitävälle miesoletetulle, ketä et edes tunne, viestiä, että olet kaikkea woke-paskaa. Ai minulle? Kyllä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vai oisko pahin vittuilu, että ei kiinnosta Ruotsin maajoukkueen touhut? En tiiä.

Junttimaisinta on laittaa hametta pitävälle miesoletetulle, ketä et edes tunne, viestiä, että olet kaikkea woke-paskaa. Ai minulle? Kyllä.

Jos on Janette Lepistö suosikeissa niin ei vain voi olla juntti. Se on mahdotonta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös