Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 696 798
  • 13 824

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Todennäköisesti, stadissa syntyminenhän vituttaisi joka tapauksessa...

Vaihda stadin kohdalle Vantaa, *,niin alat olla asian ytimessä... .. .

* Palstauskottavampaa olisi sanoa Kerava, mutta oikeasti Vantaa on uusi Kerava. Hävettää esim. muutaman kaverin lapsen puolesta, kun joutuvat kertomaan syntymäpaikkansa. Isi, kiitti vitusti.

Kaikkein junteinta on toki luokitella ihmisiä sen mukaan missä ovat sattuneet syntymään tai missä elävät. Voi Jeesus mitä dorkia on ne, jotka tuohon sortuvat.

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Höpöhöpö! Ilman Holopaista Nightwish ei olisi tuottanut niin upeita biisejä, mitä niillä on!

Tottahan tuokin on, mutta Turusen myötä bändistä lähti persoonallisuus, joka sen alkujaankin pinnalle toi.
Entinen mahtipontisuus on mielestäni kadonnut, ja nyt se on samaa harmaata massaa kuin useat muut, valitettavasti.

Hyvä tietty että faneja löytyy nykyisellekin kokoonpanolle, se ei ole minulta pois.

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Kirjoittaa (hymiö) tms. viestin perään.

Monella jatkoaikalaisella lienee melkoinen pelko oman ÄIJJÄ-maineensa puolesta kun ei voi sitä oikeaa hymiötä viestiinsä kirjoittaa.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
- Kirjoittaa (hymiö) tms. viestin perään.

Monella jatkoaikalaisella lienee melkoinen pelko oman ÄIJJÄ-maineensa puolesta kun ei voi sitä oikeaa hymiötä viestiinsä kirjoittaa.

Juntit eivät edes välttämättä tiedä, mikä on hymiö ja miten sitä kuuluu/ei kuulu tekstin perään lyödä. Junttiudella ja jollakin ÄIJJÄ-termillä ei ole mitään tekemistä keskenään.

Mutta kuten olemme havainneet...jokainen meistä käsittää junttiuden omalla tavallaan. Sanan varsinaisessa merkityksessä sitä tässä ketjussa kun ei olla suurimmalta osin edes ymmärretty. Oisko tuo sitten jotenkin junttia...?

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta kuten olemme havainneet...jokainen meistä käsittää junttiuden omalla tavallaan. Sanan varsinaisessa merkityksessä sitä tässä ketjussa kun ei olla suurimmalta osin edes ymmärretty. Oisko tuo sitten jotenkin junttia...?

Junttia on tällainen rasittava päteminen huumori-ketjussa.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Junttia on tällainen rasittava päteminen huumori-ketjussa.

Niinpä...huomattavasti vaikeampaa olisikin keksiä jotain oikeasti junttia mutta huumoriketjuja ei ole koskaan liikaa. Ja kyllä...olen juntti tämän ketjun mukaan.

Parempi toisaalta olla hippi ja juntti... kuin juppi ja hintti.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Pyöräilyshortisen käyttö muualla kuin ammattipyöräilyssä. Ei ymmärrä.

Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Helsinkiläisten (lue: Jokerifanien) toisten paikkakuntien mollaaminenja pikkukylinäpitäminen. Luulevat tosissaan olevansa parempia, fiksumpia ja sivistyneempiä kuin muut. Itse kyllä valitsen mieluummin verkkarit kuin pillifarkut.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Helsinkiläisten (lue: Jokerifanien) toisten paikkakuntien mollaaminenja pikkukylinäpitäminen. Luulevat tosissaan olevansa parempia, fiksumpia ja sivistyneempiä kuin muut.

Jep. Tähän sisältyy lisäksi se aspekti, että sulkeudutaan omaan elinympäristöönsä eikä olla kiinnostuneita siitä, mitä muualla tapahtuu. Erittäin junttimaista sekin.

Todettava on kuitenkin, että pääosin minulla ei ole stadilaisista pahaa sanottavaa. Ovat ylpeitä omasta kotiseudustaan, niinkuin minäkin omastani. Niin kuuluukin. Sitten on niitä juntteja, jotka dissaavat muita ja niitä, jotka eivät ole suurinpiirtein koskaan kunnolla kehä III:n ulkopuolella käyneetkään eivätkä ole tippaakaan kiinnostuneita, mitä muualla tapahtuu.

Helsingissä asuu prosentuaalisesti yhtä paljon juntteja, kuin missä tahansa muuallakin. Kutsuisin tätä ilmiötä kaupunkilaisjuntteudeksi.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitten on niitä juntteja, jotka dissaavat muita ja niitä, jotka eivät ole suurinpiirtein koskaan kunnolla kehä III:n ulkopuolella käyneetkään eivätkä ole tippaakaan kiinnostuneita, mitä muualla tapahtuu.

Espoolaiset pitävät sivistyksen rajana kehä III:sta. Sen toisella puolella asuvat elävät jossain keskiajalla, vaikka aika iso osa Espoota sijaitseekin kolmosen ulkopuolella? Helsingin alueella asuvat sitten taas vetävät omat rajansa. Ääripää on nämä jotkut ihan ydinkeskustan alueella asuvat, joiden mielestä Tullinpuomin Shellin kohdalla menee jonkun sortin raja ihmisten ja apinoiden välillä. Siinä kaupunkiin tulevat käyvät muuttamassa rahat fyrkaksi. Voihan tuollaista heittää myös tietysti läpällä, mutta sitten on huoh näitä, jotka ihan vakavissaan ovat tätä mieltä. Aika ahdas maailmankuva se tietysti on. Eihän näitä junteiksi tietysti voi kutsua. Parempi ilmaisu olisi vitun urpot.

Kävin montakin kertaa yhden herran kanssa väittelyä aiheesta. En tiedä miksi. Sanoin että eikö se olisi aika ankeata, jos kaikki suomalaiset asuisivat tuolla ppstimerkin kokoisella alueella. Sanoin myös, että muuttaisin kyllä, jos rahani riittäisivät ostamaan Töölöstä omakotitalon. Kun ei tuo kerrostaloasuminen oikein sovi.

Tästä aiheesta tuli mieleeni eräs tapaus, kun kävin Rovaniemellä ostamassa varaosaa silloiseen autooni. Oli kaksi osavaihtoehtoa ja myyjä kysyi, että missäs auto on? Käydään katsomassa kumpi se on. Vastasin Helsingissä. Tähän myyjä sanoi, onpa syrjässä. Jumalauta mä nauroin. Kohtasin paikkakuntarasismia Rovaniemellä.

Helsinkiläisten (lue: Jokerifanien) toisten paikkakuntien mollaaminenja pikkukylinäpitäminen. Luulevat tosissaan olevansa parempia, fiksumpia ja sivistyneempiä kuin muut. Itse kyllä valitsen mieluummin verkkarit kuin pillifarkut.

Näköjään onnistunut provo tämä maalaisseurojen alistaja -chantti.

Kukaan tervejärkinen tuskin tosissaan luulee olevansa parempi kuin muut. Jos on jokerifanit ylimielisiä, niin kyllä sitä aktiivisesti ruokitaankin tällä ainaisella ostojengi/hjalliksenhuora -lässytyksellä.

terv. pillifarkku

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kuullostaa Hinnerjoelta. Hinnerjoki on junttimaisinta mitä tiedän.

Monta hyvää on jo tullut, roskaaminen ja syljeskely varsinkin olivat hyviä hakuja. Tupakointi&nuuska samaa sarjaa, mitä järkee?

Tämä ei tule nyt mitenkään henkilökohtaisesti, mutta pakkoa sanoa, että kuulostaa-verbin kirjoittaminen muodossa "kuullostaa" on hyvin ärsyttävää. Ehkä se ei ole junttimaista, mutta silti aivan liian moni sitä tekee, kategorisesti. Kielioppivirheet ovat toki ymmärrettäviä silloin tällöin, mutta tuota tehdään jo niin usein, että se kiristelee pahemman kerran. Sanottakoon kuitenkin, että en itse vieläkään jaksa tarkistaa, kirjoitetaanko "alun perin", "joka tapauksessa", "itseasiassa" jne. yhteen vai ei. Olettaisin noiden omien kirjoitusasujeni olevan oikeassa. Korjatkaa jos olen väärässä.

Junttimaista on itsereflektion, itsekritiikin ja itseironian puute. Minun mielestäni.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Eikös nyt sentään ole huomattavasti juntimpaa amatöörinä polkea vaikkapa kilpapyörällä farkut jalassa perse ruvella?

Doh. Ehkäpä "ammatti" sanan olisi voinut jättää pois. Eli pyöräilyshortsien käyttö muualla kuin pyöräilyssä on mielestäni junttia.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Sanottakoon kuitenkin, että en itse vieläkään jaksa tarkistaa, kirjoitetaanko "alun perin", "joka tapauksessa", "itseasiassa" jne. yhteen vai ei. Olettaisin noiden omien kirjoitusasujeni olevan oikeassa. Korjatkaa jos olen väärässä.

Aina niin luotettava Word on sitä mieltä, että oikeat muodot noille ovat: alunperin, joka tapauksessa ja itse asiassa.

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Todennäköisesti, stadissa syntyminenhän vituttaisi joka tapauksessa...

Kyll vituttais myös jos ois hypoteettisesti paikkakunnalta A, kovin kilpailija joka saralla ois paikkakunta B ja silti a:laiset kävis syntymässä paikkakunnalla B. No ei se mitään, vuonna -63 mestaruus, ens keväänä otetaan uus.

Junttimaista on myös Pori-Rauma-vittuilu.

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Aina niin luotettava Word on sitä mieltä, että oikeat muodot noille ovat: alunperin, joka tapauksessa ja itse asiassa.

Noh, juntti kun on, minkäs voi. Selvä juttu. En tiedä mikä tekee niin vaikeaksi noita muistaa. Alunperin, ja itse asiassa... 1/3 oikein.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Junttimaista on myös Pori-Rauma-vittuilu.

Tiedä juntista, mutta helvetin rasittavaa. Ässien ja Lukon keskinäisissä ketjuissa ei yleensä voi käydä ollenkaan, vaikka matsi kiinnostaisikin, ja aikuisten ihmisten (?) umpitosissaan harrastamat keskinäiset itkupotkuraivarit ovat pilannneet monta hyvää aihetta (jep, älkää tulko tänne tämän viestin jälkeen:). Älykäs kuittailu on erikseen, jota sitäkin toki ao. leirien kirjoittajilta ilahduttavasti löytyy.

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Tästä aiheesta tuli mieleeni eräs tapaus, kun kävin Rovaniemellä ostamassa varaosaa silloiseen autooni. Oli kaksi osavaihtoehtoa ja myyjä kysyi, että missäs auto on? Käydään katsomassa kumpi se on. Vastasin Helsingissä. Tähän myyjä sanoi, onpa syrjässä. Jumalauta mä nauroin. Kohtasin paikkakuntarasismia Rovaniemellä.

Joitakin vuosia Rovaniemellä asuneena voin kertoa, että Rovaniemeltä katsottuna kaikki muut paikat ovat tosiaan aivan helvetin syrjässä.

Johnnie

Jäsen

Sattuiko mieleesi juolahtamaan että kyseinen heitto saattoi olla myös (ironinen) läppä?

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kuulin tossa yhden kuljetusfirman kuljettajan suusta erittäin junttimaisen kommentin, joka kuului: vittu noikin "kravattijätkät" tossa edessä eivät tajua yhtään sitä, ketkä tätä maailmaa oikeasti pyörittää. Meinasin siihen latasta hänelle, että kyllä se niinpäin menee, että ne samankaltaiset "kravattijätkät" pyörittää tätä maailmaa... sunkin kautta, mutta et vaan sitä tajua. Mutta sain pidettyä sisällä onneks :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy