Kirveellä töitä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tampereen TAPPARA
Kaikki ne jotka kokevat olevansa siinä asemassa, että voivat arvostella joitakin muita peleissä kävijöitä "väärin kannattamisesta".
"Nuija!" -huudot ehdottomasti lutuuria ja toivottavasti eivät koskaan hiljene. Kyllä mun mielestä myös kotiyleisön totaalinen värisokeus kuuluu tavallaan asiaan - hauska ilmiö sinänsä, että kotona telkkarin edessä voi hymähdellä yleisön reaktiolle, mutta hallilla ollessa huutaa itsekin sikaa pää punaisena.Varmasti löytyy paljon juntimpia yksittäisiä tekoja, mutta omasta mielestäni kotiyleisön ulina rikkeettömän kontaktin jälkeen kotipelaajan kaatuessa on todella ärsyttävää. Tämä korostuu, kun kotijoukkueen kannattajaryhmä korostaa tätä vielä jollain tavalla. Nuija huudot oikein suurimpana kliimaksina.
Tapparan matseissa taitaa ainakin olla.
Tätä muuten harrastettiin joskus 90-luvun alkupuolella Äijänsuolla. Ihan sama kuka teki maalin - aina huudettiin täysillä PALSOLA.Tästä tuli mieleen kun olin kevään '22 playoffeissa katsomassa jonkun Tapparan matsin, maalin teki Otto Leskinen, mutta yllättävän moni ympärillä vastasi Kääriäisen Otto-huudatukseen "Rauhala" :D
Mitäs kaikkea tää Blood on Ilvestä vastaan tehnyt kun näin pahasti on päässyt fanien ihon alle?Huutaa "bloooooood!" Kun narsisti huitoo oikeasti lahjakasta kiekkoilijaa ranteeseen (huonoimmassa tapauksessa päättäen uran, nyt ei onnistunut). Todennäköisesti kuvitellen olevansa niin merkittävä henkilö tässä kaukaisessa maassa, että saa tehdä mitä haluaa. Ja näitä kostojansa muistan kourallisen muitakin.
Olen vakuuttunut miehen persoonallisuushäiriöstä.
Pöntöistä pöntöin tai junteista juntein lienee henkilö joka on kaikkia näitä, eli kiekko, pesäpallo, että ravi-ihminenPyydän anteeksi jo etukäteen, että viestini menee vähän otsikon vierestä, mutta olen joskus miettinyt, minkä lajin kannattajista löytyy eniten juntteja tai junttimaista käytöstä. Tähän asti kärjessä on ollut pesäpallo. Sieltä on löytynyt hauskojen ja asiallisten kannattajien joukosta eniten pönttöjä ja juntteja. Jätetään tietenkin paikkakunnat mainitsematta. Tässä kohtaa kuitenkin lähettäisin ihan muuten vaan terveisiä Sotkamoon! Pesis itsessään on vauhdikas peli, jota on mukava seurata ja itsekin olen sitä aikoinaan pelannut. Viime kesänä Kouvolassa oli Kuninkuusravit ja silloin pesis menetti ykkössijansa, sillä ravikansassa junttien ja pönttöjen suhteellinen osuus nousi yllättävän korkealle, joten sinne meni kärkipaikka kirkkaasti! Onnittelut ravikansalle tai jotain!
Ei kuulu tähän kyseiseen junttiketjuun, mutta padel se vasta junttia onkin. Yhtäkkiä kaikki harrastaa sitä. Vähän kuin salilla käynti - yhtäkkiä kaikki elämäntapaläskit ja sohvaperunatkin ovat niin fitnestä kun käyvät kerran viikossa salilla. Vain siksi että voi sanoa harrastavansa salilla käyntiä. Sama ton padeloinnin kanssa. Niin trendikästä!On niin saatanan junttia mennä lätkäpeliin ylipäätään.
Vaihdoin Padeliin.
Mutta lätkämatsissa sen padelin pelaaminen onkin vasta junttia.Ei kuulu tähän kyseiseen junttiketjuun, mutta padel se vasta junttia onkin. Yhtäkkiä kaikki harrastaa sitä. Vähän kuin salilla käynti - yhtäkkiä kaikki elämäntapaläskit ja sohvaperunatkin ovat niin fitnestä kun käyvät kerran viikossa salilla. Vain siksi että voi sanoa harrastavansa salilla käyntiä. Sama ton padeloinnin kanssa. Niin trendikästä!
Ei kuulu tähän kyseiseen junttiketjuun, mutta padel se vasta junttia onkin. Yhtäkkiä kaikki harrastaa sitä. Vähän kuin salilla käynti - yhtäkkiä kaikki elämäntapaläskit ja sohvaperunatkin ovat niin fitnestä kun käyvät kerran viikossa salilla. Vain siksi että voi sanoa harrastavansa salilla käyntiä. Sama ton padeloinnin kanssa. Niin trendikästä!
Samaa mieltä näistä. Palmulle kyllä buuattiin sen takia kun piti siinä pois lähtiessään jotain omaa showta ja karjui tuomareille.Huutaa "Vittu mikä pelle" tuomarille, kun oma pelaaja on luistellut tuomaria päin ja Buuaaminen loukkaantuneelle pelaajalle.
Siinä voisi yhden jos toisenkin hermot mennä jos joku yrittää taklata sut pois loppukaudeksi. Tottakai menee tunteisiinSamaa mieltä näistä. Palmulle kyllä buuattiin sen takia kun piti siinä pois lähtiessään jotain omaa showta ja karjui tuomareille.
Aikamoinen kiukuttelu oli kyllä Palmulta.Siinä voisi yhden jos toisenkin hermot mennä jos joku yrittää taklata sut pois loppukaudeksi. Tottakai menee tunteisiin
Ai Erholtz oikein yritti päättää Palmun kauden. Tämähän on se järkevin päätelmä.Siinä voisi yhden jos toisenkin hermot mennä jos joku yrittää taklata sut pois loppukaudeksi. Tottakai menee tunteisiin
Varmasti, toki oikeuttaako se silti kamojen heittelyä katsomoon? Itseasiassa sääntöjen mukaanhan käsittääkseni tosta olisi voinut ulosajon antaa. Olisikohan eka loukkaantunut pelaaja joka olis lentänyt ulos?Siinä voisi yhden jos toisenkin hermot mennä jos joku yrittää taklata sut pois loppukaudeksi. Tottakai menee tunteisiin
Mistä minä tiedän miten Palmu koki tilanteen. Rike kuitenkin.Ai Erholtz oikein yritti päättää Palmun kauden. Tämähän on se järkevin päätelmä.
Jaa mun mielestä siellä vihellettiin jo silloin kun Palmu oli jäässä.Samaa mieltä näistä. Palmulle kyllä buuattiin sen takia kun piti siinä pois lähtiessään jotain omaa showta ja karjui tuomareille.