Oletko huomannut, Analyytikko, että Sakke Lindfors on kehunut ainakin kahdessa ottelussa Korhosta vahvasta pelistä. Tiedän, että Sakke tietää ja ymmärtää jääkiekosta vitusti enemmän kuin minä, mutta en voi silti olla ihmettelemästä kommentteja. Olenko todella ihan VITUN pihalla vai heittääkö vanha kääpiö korrektia läppää, ennen kuin Korhonen lähetetään divariin.
Olen huomannut tämän asian. Aika paha kysymys näin kylmiltään vastata. Silti omiin silmiin ja niiden tekemiin havaintoihin voi luottaa ja näin ainakin itse tekisin. Lasse pelasi perjantaina ihan kohtuullisen pelin, josta tosiaan huippuhetkenä voi mainita nätin syötön Laakkoselle 3-2 maaliin.
Silti fakta on se, että hän oli lähes jatkuvasti vaikeuksissa omassa päässä, vääntövoima ei riitä, väärällä puolella äijää, roikkumista yms. Puolustukseen mahtuu yksi kääpiö ja sen paikan vie Kovanen, joka pelasi perjantaina hyvin. Osaa paikata kokoaan sijoittumisella ja pelinluvullaan ja Kovanen katkoi mallikkaasti pari hyökkäystä epäfyysisesti pelkästään aivoja käyttämällä. Lisäksi on kiekollisena taitavampi kuin Korhonen.
Itse näkisin, että Saken sanoissa on pitkälti kysymys korulauseista ja normaalista myyjän suorittamasta kaupan kohteen kehumisesta. Korhoselta löytyy sen verran kiekollista taitoa, että oikeassa roolissa toisessa joukkueessa miehestä saattaa kehittyä liigatason puolustaja. Minä yrittäisin vaihtaa miehen fyysisempään kaveriin, jollaisia mainitsinkin tuossa ylempänä.