JunioriGuru
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Näin mies tai tässä tapauksessa poika itse kertoi viime viikonloppuna pikkuveljensä selects tapahtumassa.Onko tähän jotain varmistusta?
Näin mies tai tässä tapauksessa poika itse kertoi viime viikonloppuna pikkuveljensä selects tapahtumassa.Onko tähän jotain varmistusta?
Kenenkäs poika tämä on? Samin vai?Torkki ollut koko nuoren uran yksi kärki pelaaja, 2008 sarjoissa. Viime kausi Vuotta vanhemmissa pistepörssin kärjessä.
Hienoa jos sukunimen perintö jatkuu Lukossa!
Tuskin. Sami tais asua ruotsissa viime kesään asti, ja viime kesänä muutti Raumalle. Ja Jarin ei ainaskaa.Kenenkäs poika tämä on? Samin vai?
Kai niitä Olivereja voi "löytyä" mistä vaan, vaikka itte asuiskin Ruattin maalla...Tuskin. Sami tais asua ruotsissa viime kesään asti, ja viime kesänä muutti Raumalle. Ja Jarin ei ainaskaa.
Juu on. Jos on sit ottanut tyttönimen käyttöön. Kukkonen oli ainakin joskus sukunimi, kun lapsia teki.Minulla on käsitys, että Torkeilla on kolmas lapsi myös, joka on naispuolinen. Hän asuu kuulemani mukaan Espoossa. Eli voi hyvinkin olla tätä kiekkosukua. Mutta toki näitä Torkkeja on Suomessa muutenkin toista sataa.