Best of five.Onko junnuissa paras 5 vai paras 7 käytössä finaaleissa?
Best of five.Onko junnuissa paras 5 vai paras 7 käytössä finaaleissa?
Paras viidestä, eli huomenna on katkolla jokatapauksessa.Onko junnuissa paras 5 vai paras 7 käytössä finaaleissa?
Laitetaan tähän ketjuun, koska ensi kauden junnuketjua ei vielä ole. Ässien U20-apuvalmentajana toiminut Iiro Vehmanen on mitä ilmeisimmän siirtymässä ensi kaudeksi Lukon juniorivalmennuksen puolelle.
Kieltämättä ensireaktio oli melko lailla samanlainen.Oi Luoja miksi? Olisi nyt pysynyt siellä pohjoisessa.
Miksi?Olisi nyt pysynyt siellä pohjoisessa.
Ehkä ei pystynyt tirskahtamatta vannomaan patavalaa?Oi Luoja miksi? Olisi nyt pysynyt siellä pohjoisessa.
Ehkä ei pystynyt tirskahtamatta vannomaan patavalaa?
Mulla ei ole kyllä yhtään tietoa minkälainen seppä kyseessä.
Miksi?
Vaikka onkin vahvasti ässäläinen, niin Vehmanen on erittäin pidetty persoona pukukopin kesken ja pelaajien arvostama. Tuo myös varmasti sitä tunnetta, mitä junioreiden kanssa työskennellessä vaaditaan.
On kai omalla tavalla myös "kotiinpaluu".
Paljonko on porukkaa hallilla?
Mä hetken aikaa katselin ennen kuin se, minkä nimeä ei saa mainita, sanoi työehtosopimuksen irti. Aika lailla vähemmän näytti olevan katsojia kuin edellisessä pelissä.Eka erä näköjään 0-1.
Mites yleisö löysi paikalle?
Toimii hyvin vieläkin eli kokeile uudestaan. Tilanne nyt tasan 2-2.Mä hetken aikaa katselin ennen kuin se, minkä nimeä ei saa mainita, sanoi työehtosopimuksen irti. Aika lailla vähemmän näytti olevan katsojia kuin edellisessä pelissä.